نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

نقاشي ساختمان در ميرجاوه

 

رنگ ابزار و گچ بري ها به صورت پتينه

تاثير رنگها در پزشكي چيست؟ رنگ درماني چيست؟

بررسي تاثير رنگها در پزشكي و بيماري ها  - رنگ درماني و رفع بيماريها

انسان امروزي درك كرده است كه هرآنچه در وجودش به صورت بيماري ظاهر مي شود، درمان آن نيز باز از درونش مقدور و ميسر گرديده است. انسان امروزي در كنار يافته ها در كنار يافته ها و كشفيات علم پزشكي و از طرفي درك واقعيات وجودي خود در برابر افق وسيع قرار گرفته كه هر لحظه براي رسيدن به موهبات آن تلاش مي كند و باور داريم كه انسان در سالهاي آينده به آنچه كه برايش بعيد بوده است نائل خواهد آمد.نقاش ساختمان در البرز

رنگ درماني يا درمان دردها به وسيله رنگها مقوله ايست كه به علم پزشكي پيشرفته امروزي مربوط مي شود ، درد در بدن انسان ايجاد مي شود و و درمانش نيز در خود انسان و در جهان هستي است. لذا تأثير پذيري از رنگها براي درمان مشكلات فيزيكي ورواني مقوله ايست كه امروزه درميان روانشناسان تثبيت شده و ازاين طريق بسياري از مشكلات را درك مي نمايند و تلاش وافري در رفع آن مي كنند و از طرفي شخصيت فرد و قابليت هاي آن نيز به وسيله رنگها مشخص مي شود .

 

رنگ كردن ديوار به شيوه جديد تركيه اي

دراينجا درك خواهيد كرد كه چگونه مي توان از رنگها مي توان دررفع مشكلات و بيماريها چاره جست :

مفاهيم موجود در رنگها:

سفيد :

رنگ سفيد در بنيه تمامي طيفها نهفته و مجتمع شده است. درسايه اين رنگ، سيستم انرژي فرد تميزتر مي شود و فرد مي تواند خودش را از آلودگيها نجات دهد. رنگ سفيد متظاهر كننده احساسات نبوغ و استعدادهاي بالقوه فرد بوده و رنگي است كه نبوغ و توانائيهاي فرد را تقويت نموده و براي تمامي بنيه هاي رنگي مناسب تشخيص داده مي شود . سئانسهاي درمان را كه شروع مي كنيد ، بهتراست با اين رنگ آغاز نموده و اگر كارتان نيز به پايان رسيد، باز با اين رنگ خاتمه بدهيد. اين رنگ باعث مي شود كه شما بتوانيد توازن انرژي ونيرو را در رد مورد درمان فراهم آوريد و از طرفي باعث مي گردد كه نيرو و توان وروحيه را به فرد مورددرمان تزريق نمائيد . يكي ديگراز خصوصيات رنگ سفيد اين است كه اگر با رنگ ها ي ديگر آميخته شده و بكار گيرد بسي نيرومندتر شده و تأثيراتش افزونتر خواهد شد.

سياه :

رنگ سياه نيز به مانند سفيد در تمامي طيفهاي نوري متمركز و مجتمع شده است . سياه در وراي پرده اي درهم ريخته و آشفته مخفي گرديده است. بسياري از افراد از اين رنگ به عنوان رنگ درمان كننده احتراز مي جويند ولي در اثناي درمان به وسيله رنگ ها گاهگاهي از رنگ سياه استفاده مي نمايم. زيرا بارها ديده ام كه اين رنگ دربرخي موارد بسيار مفيد مي باشند. اين رنگ درزماني كه فرد دچار مشكلات روحي شده و بسيار آشفته حال است مي تواند حالت آرام بخش و حفاظت كننده را ايفاء نمايد . اين رنگ باعث مي شود كه احساسات زنانه درافراد به حركت بيفتد و همين امر باعث مي گردد كه در وجودشان انرژي مغناطيسي نيرومندي را حس نمايند. باز هم رنگ سياه از جمله رنگ هاي موثري است كه بايستي توجه شود كه به اندازه مناسب مورد استفاده قرار گيرد . زيرا اگر رنگ سياه در لباسهاي مورد استفاده به وفور مورد استعمال قرار گيرد باعث ميگردد كه فرد دچار افسردگي گردد.

رنگ كردن ابزار ها

بهترين راه براي بهره برداري از رنگ سياه آن است كه رنگ را به همراه سفيد مورد استفاده قرار داد. تاثيرات منفي هر دو رنگ باعث مي شود كه حالات متعادلي ايجاد شود كه همين حالت منجر به فرد از درون آرامش يابد و عدم تعادل و توازن وي نيز از بين ميرود. رنگ سياه باعث مي گردد كه رفتارهاي ناشي از غير شعور افراد نظم سوق يبند كه همين امر سبب قالب گيري منطقي افراد درخصوص رفتار و انديشه مي شود. براي رسيدن به اين نتيجه بهتر است رنگ سياه را به تمام بر تن نكنيد و حتماً چيزي از لباستان را به رنگ سفيد انتخاب نمائيد.

قرمز يا سرخ :

رنگ قرمز به سبب احراز انرژي شديد در خود باعث مي گردد كه تحريكات و احساسات فيزيكي و عوامل و اسباب فيزيكي فرد را بيدار سازد و همين بيداري آنها را به شدت به فعاليت وا ميدارد . همين رنگ مي تواند سرما خوردگي ، ناراحتيهاي گردش خون و وجود عفونت در نايژه ها و ريه ها مفيد واقع مي شود و آنها رادرمان مي نمايد . اما ناگفته نماند كه اين رنگ احساسات مربوط به انتقام ، كينه ، بي منطقي ، جسارت ، عشق و سكس را نيز تهيج مي نمايد .اگرمقداررنگ قرمز بيشتر مورد استفاده قرار گيرد منجر به ناملايمات احساسي و افسردگيهاي ناپايدار مي شود . علاوه براين باعث افزايش فشارخون در انسانها مي شود . به طور خلاصه رنگ قرمز باعث مي شود كه حرارت و دماي بدن انسان بيشتر شود و گردش خون و جريان آن را سريعتر مي سازد و براي افرادي كه داراي فشار خون پائيني هستند مفيد خواهد بود.

نارنجي :

اين رنگ سمبل نشاط و شادماني و از طرفي نشانه دانش و آگاهي است . اسن رنگ احساسات اجتماعي بودن و شدن را افزايش داده و فعاليت اجتماعي را در افراد تقويت مي كند. موثرترين بخش بدن انسان سيستم عضلاني و ماهيچه اي انسان است كه به سرعت ازاين رنگ تاثير مي پذيرد. استفاده افراطي ازرنگ نارنجي سبب نامتعادلي و ناهماهنگي درسيستم عصبي افراد مي شود . به همين دليل توصيه مي شود كه اين رنگ به همراه سبز و يا آبي مورد استفاده قرار گيرد اعضاي مختلفي از جمله طحال، غده پانكراس، معده ، روده ها و كليه ها از اين رنگ متأثر مي شود و اگر ناراحتي هايي در اين قسمت ها ايجاد گردد رنگ نارنجي موثر باشد. ناراحتي و افسردگي هاي شديد نيز مي توانند به وسيله رنگ نارنجي درمان شوند . براي رفع ناراحتي هاي گذرا درسيستم گوارشي نيز استفاده از رنگ نارنجي مفيد مي باشد

زرد:

تاثيرگذارترين نقطه اي كه در بدن انسان مي تواند از رنگ زرد متاثر شود ذهن آدمي است .تمامي فعاليت هاي ذهني فرد به وسيله نيروي رنگ زرد به حركت در مي آيد از طرفي براي از بين بردن ناملايمات روحي و ياس ونا اميدي رنگ زرد مفيد واقع مي شود ، زيرا نيروي رنگ زرد به فرد اميد واري و خوش بيني و اعتماد به نفس ميدهد.

سيستم عصبي، معده، روده ها، كليه ها و تمامي هاضمه تحت تاثيراين رنگ قراردارند واگر ناراحتي در آنها ايجاد شود به وسيله رنگ زرد درمان ميگردد.

سبز:

رنگ سبز حالت آرام بخشي دارد و به عنوان سمبل شفقت ، مهرباني و متعادل بودن روح وروان و رفتار به شمار مي رود .اين رنگ از طرفي دل رحمي ، مهرباني و مودت و دوستي را در انسانها افزايش مي دهد. يكي ديگر از خصوصيات اين رنگ تعديل بخشي در حرارت و تب بدن است .

مهمترين نقطه اي كه ازرنگ سبز متاثر مي شود چاكراي قلب است . اين حالت باعث مي گردد كه ناراحتي هاي قلبي ، فشار خون زياد يا كم ، سردردهاي ناموزون و ناهماهنگ ، ميگرن ، بي حالي و سستي بدن و همچنين رنگ پريدگي از طريق رنگ سبز درمان مي شوند.

رنگ سبز نبايستي در درمان بيماريهايي از قبيل سرطان و يا بيماريهاي غده اي از آن استفاده كرد، زيرا باعث پيشرفت و توسعه اين بيماريها مي شود.

آبي :

رنگ آبي باعث مي شود كه فشار خون بالا كاهش يابد و در رفع ناراحتي ها و بيماريهاي گلو و حنجره مفيد واقع مي شود. استفاده از رنگ آبي در درمان بيماريهاي مربوط به آسم ، آبله مرغان ، زردي (يرقان)، رماتيسم بسيار مفيد است .

لاجورد:

اين رنگ در حقيقت نوع تيره تر وغليظ تر رنگ آبي است . اين رنگ در رفع بيماريهاي روحي و فيزيكي بسيار مفيد مي باشد. نيروهاي خالي اين رنگ به خوبي خون را تميز كرده و شستشو مي دهد. از اين جهت بسياري توكسينها (سمومي كه به وسيله ميكروبها توليد مي شوند ) از طريق اين رنگ از بدن و گردش خون خارج مي شود . اين رنگ تعادل و توازن لازم را در ميان دو نيمكره مغر ايجاد كرده و تاثيرات مثبتي مي گذارد. اين رنگ در رابطه با چهره انسان بسيار موثر است و تمامي سينوسهاي صورت را تحت تاثير نهاده و اگر در بخش هاي مختلف صورت از جمله اطراف چشمها ، گوش ، بيني ، دهان ، گونه ها ناراحتي هايي مشاهده گردد مي توان براي بهبود از رنگ لاجوردي استفاده نمود.

كبود:

رنگ كبود بسي متفاوت تر از ساير رنگها ، بخش اسكلت و استخوان بندي بدن را تحت تاثير قرار مي دهد. انرژي رنگ كبود در درمان انواع بيماري هاي سرطاني موثر است ، مخصوصاً در التهاب و عفونت دنده هاي قفسه سينه و يا جراحيهاي استخواني بسيار مفيد واقع مي شود . همچنين رنگ كبود در رفع مشكلات سيستم گوارشي و هضم و جذب مواد معدني و ويتامينها در بدن مفيد مي باشد.

صورتي :

رنگ صورتي مي تواند با انرژي خود احساسات مربوط به مهرباني ، شفقت ، حامي ، يكرنگي ، صراحت ، عشق ، اعتماد و ايمان به آنچه كه لازم است را تقويت مي بخشد. رنگ صورتي به واسطه داشتن نيروي خاص ، غده تيموس را تحت تاثير قرارداده و انسان را داراي نيروي بخشندگي و با عاطفه مي سازد . در تداعي معاني و خاطرات نيز وجود اين رنگ مفيد واقع مي گردد. به طور خلاصه رنگ صورتي در رفع كدورت ، ناراحتي هاي عصبي ، خشم و آرامش رفتاري بسيار مفيد بوده و حالت موثري دارد.

زرد ليمويي :

اين رنگ افزايش قدرت فعاليتهاي مغزي بسيار مفيد است و خصوصيت سرعت بخشي به انتقالات اطلاعات مغزي را دارد. يعني اين رنگ باعث مي شود كه فرد آنچه را كه فرا گرفته سريعاً حلاجي كرده و تحليل و تجزيه را انجام دهد و به نتيجه برسد . اين رنگ كه مقدار اندكي رنگ سبز را نيز در خود احتواء دارد ، باعث مي شود كه بدن از برخي ميكروبها عاري شده و سلامت خود را باز يابد . انرژي موجود دراين رنگ ، باعث توسعه و پيشرفت و تضمين سلامتي با فتهاي بدن و استخوانها و مخصوصاً مغز استخوانها مي شود.

زرد طلايي :

اين رنگ سيستم رفع كدورت و بخشندگي را در وجود آدمي پرورش داده و تقويت مي بخشد . از طرفي رابطه متعادل ميان واكنشها و فونكسيونهاي بدن آدمي را نيز به طور مداوم تأمين و تضمين كرده و روح آرامش و عفو را درانسان ايجاد مي نمايد . اين رنگ نيز مانند رنگ سرخ درانسان هيجانات زيادي را ايجاد مي نمايد.

آبي آسماني :

اين رنگ با ميزان استفاده اكسيژن در بدن در ارتباط است . اين رنگ به شدت حالت گند زدايي و ميكروب كشي داشته و بدن انسان به كمك اين رنگ مي تواند تمامي ناراحتي هاي مربوط به آشفتگي روحي ، ناملايمات رواني ، افسردگي و ناراحتي هاي ذهني را از بين ببرد . رنگ آبي آسماني و انرژي موجود درآن باعث مي شود كه تمامي شرايط مؤثر و منفي كه مغز را دچار خود مي سازند ، از بين برود.

آبي نيلي :

رنگ مذكور مهمترين رنگي است كه با انرژي خود تمامي بدن را تحت تاثير قرار داده و آرامش و تسكين لازم را به آن مي بخشايد و در واقع بدن را سرپا نگه مي دارد. اين رنگ در رفع تب شديد بسيار مفيد بوده و حالت آرامبخش دارد.

رنگ سرمه اي روشن :

اين رنگ كه حالت غليظ و تيره آبي است و از دو رنگ آبي و سبز ايجاد مي شود ، بهترين انرژي را در رفع بحرانها و ناراحتي هاي روحي دارد. اين رنگ به واسطه تركيبي از دو رنگ سبز و آبي ، خصوصيات اين دو رنگ را نيز در خود داشته و انرژي هاي آنها را بربدن موثر مي نمايد. اين رنگ روح نشاط و فعاليت را به انسان بخشيده و ميكروبها را از بدن و حتي توكسينها را نيز دفع مي نمايد .اين رنگ در حفظ سلامتي پوست بيمار مفيد است و دفع خستگي هاي جسماني و ناراحتي هاي مربوط به گوش نيز نافع بوده و انرژي آن مؤثر مي باشد.

رنگ افلاطوني (كبود روشن ):

انرژي چنين رنگي از بسياري جهات سيستم فيزيولوژيكي بدن را تحت تأثير قرارداده و يكي از رنگهايي است كه بايستي انرژي آن با درايت و دقت مورد توجه قرارگيرد . زيرا اين رنگ به دليل داشتن انرژي هاي حاصل ازرنگ هاي بسياري كه تركيب يافته است داراي انرژي بسيار نيرومندي مي باشد و استفاده زياد و افراطي از آن باعث مي گردد كه فرد دچار ناراحتي هاي روحي و رواني شود . اين رنگ به واسطه داشتن تن زيادي از رنگ قرمز موجبات سردرد، ناراحتي هاي ميگرني و واكنشهاي عصبي را فراهم مي آورد. اما با تمام اين خصوصيات دردرمان بيماريهاي سرطاني و كوچك كردن و مانع شدن ازرشد تومورها بسيار مفيد است و از طرفي تب شديد را دفع مي كند.

رنگ نقره اي :

اين رنگ نيز مثل رنگ سفيد اگر با رنگهاي ديگر مورد استفاده قرار گيرد ، تأثيرات انرژي بيشتري را بر بدن گذاشته و نتايج مفيدي دارد. دردرمان بيماريهايي كه ريشه متافيزيكي دارند، استفاده از انرژي رنگ نقره اي بسيار شايسته خواهد بود. از طرفي انرژي اين رنگ قدرت نبوغ ، خلاقيت و تفكر را در انسان افزايش مي دهد و به مثابه همين قدرت و توانايي پيش بيني وحدث و گمان منتهي به نتيجه را نيز زيادتر مي نمايد.

قهوه اي :

رنگي است كه تأثيرات آن دردرمان بسياري از بيماريها انكارناپذير است . اين رنگ فرد را در بسياري از جهات و مخصوصاً از حيث ذهني و احساسي تحت تأثير قرار مي دهد. اين رنگ به واسطه داشتن انرژي خاص خود باعث مي شود كه انسان تحت تأثير قرار گرفته و فردي اجتماعي شود و بينش و رفتار فرد را در قبال جامعه متعادل مي نمايد. به عبارتي روشن تر ، باعث مي گردد كه انسان گامهاي استوار و مستحكمتري را بردارد و عزم را در انسان جازم تر مي سازد.a

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۵:۲۷:۱۱ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی