نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

نقاشي ساختمان در سمنان

 

 

چگونگي حركت دست براي نقاشي ساختمان

چگونگي حركت دست براي نقاشي يكپارچه و كامل آن:

ابتدا قلم مناسب را انتخاب كنيد.

مقدار مناسب رنگ را با يك سوم اول قلم برداشته و سپس به شكل عدد ۱۱ دو خط موازي مي كشيم تا همه رنگ روي قلم از آن خارج شود و براي يك پارچه درآمدن كار و اينكه رنگ زياد و كم نشود، به صورت افقي آن را كامل پر مي كنيم. سپس براي اينكه كار تكميل شود سپس عمودي و بسيار آرام روي كار مي كشيم تا ديگر رنگ در يك جا به صورت گلوله  و يا شره نماند. توجه داشته باشيد كه نور از كدام سمت به ساختمان مي تابد. از هر طرف كه تابيد اگر سقف بود، حركت عمودي آخر آن به سمت نور باشد تا ردي از قلم به جا نماند. اگر روي ديوار بود ابتدا، از محل تابش نور لبه پنجره تابش كار را شروع مي كنيم تا زاويه نور با زاويه رنگ يك دست و يكنواخت شود.

سعي كنيد حداقل بعد از استفاده از روغن الف، روي كار ، ۳ دست كامل رنگ زده شود تا دوام آن و زيبايي آن به نحو دلخواه شما باشد.

دست سوم يا رويه اصلي كار:

در تمام مراحل نقاشي مهم ترين مرحله مي باشد. سعي كنيد دوخت به صورتي باشد كه به هيچ عنوان خشكي و خيسي كار در زوايه هاي ديوار معلوم نباشد و هر ديوار را كه شروع كرديد ، كامل كنيد و به پايان برسانيد و بعد ديوار ديگر را شروع كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۴:۵۷:۳۸ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی