نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

نقاشي ساختمان 2

چه ايده‌اي براي دكوراسيون داريد

همه ايده‌هاي تغيير دكوراسيون مستلزم صرف وقت و هزينه زياد نيست. اگر به دنبال چند ايده براي طراحي دكوراسيون داخلي براي تغيير دادن خانه‌تان هستيد، موارد زير مي‌تواند كمكتان كند: 1- تنظيم چيدمان مبلمان و لوازم خانه را تغيير دهيد. مبلمان را از كنار ديوار برداشته و سعي كنيد آنها را در زواياي جديدتري بچينيد مثلا قرار دادن كاناپه به صورت مورب در يك اتاق نشيمن باريك باعث مي‌شود اتاق وسيع‌تر ديده شود.

2- از گل و گياه استفاده كنيد. گل و گياه مي‌تواند حال و هواي تازه‌اي به خانه بياورد. اگر به رسيدگي گل و گياه علاقه نداريد، مي‌‌توانيد از گل‌ها و درختچه‌هاي مصنوعي استفاده كنيد.

3- تابلو و آينه از ديوارها آويزان كنيد. تابلوهايي آويزان كنيد كه شخصيت و روحيه شما را منعكس كند. سعي كنيد از قاب‌هاي تزييني‌تر و زيباتر استفاده كنيد. هنگام آويزان كردن تابلو دقت كنيد كه تابلو از هر قسمت خانه قابل مشاهده و گيرا باشد.

4- از كوسن‌هاي تزييني استفاده كنيد. اين بالشتك‌ها و كوسن‌هاي تزييني به سادگي رنگ و بوي جديدي به خانه مي‌‌دهد و مبلمان منزل را نيز باشكوه‌تر جلوه مي‌‌دهد.

5- لامپ‌ها و لوسترها را عوض كنيد. لوسترها و لامپ‌ها جزو وسايلي هستند كه خيلي زود سبك چيدمان خانه‌تان را آشكار مي‌‌كند. به دنبال لوسترهايي باشيد كه جديدتر و فانتزي‌‌تر باشند و ضمنا با لوازم و رنگ‌بندي خانه‌تان نيز هماهنگ باشند.

6- لوازم اضافي را از جلوي ديد برداريد. وسايل و لوازم اضافي باعث از بين رفتن جلوه اتاق مي‌‌شود. براي برگه‌ها، اسباب‌بازي‌هاي بچه‌ها و ساير اسباب و وسايلي كه شكل اتاق را برهم مي‌‌زند، جاي مخصوصي تدارك ببينيد.

7- مجسمه‌ها را در يك جا جمع كنيد. مجسمه‌ها و پيكره‌هاي كوچك و مرتبط با هم را در قسمتي از خانه كه موردتوجه است، كنار هم قرار دهيد. اين مجسمه‌ها را به صورت‌ فانتزي و متنوع بچينيد.

دكوراسيون خانه كوچك

استفاده از نكات زير براي تبديل كردن آپارتمان يا خانه كوچك شما به يك مكان مجلل، زيبا و جادار كمك مي‌‌كند:

بزرگ‌ترين مبل خود را جلوي بزرگ‌ترين و طولاني‌ترين ديوار قرار دهيد و قسمت مركزي را كاملا قابل ديد بگذاريد.

به جاي كاناپه بزرگ و يك ست جاگير، يك ست مبلمان كوچك با طراحي باز خريداري كنيد تا هر وقت كه خواستيد، به راحتي چيدمان آن را براساس راحتي و علايق خود تغيير دهيد.

چراغ‌هايي كه در سقف قرار داده مي‌‌شوند، نبايد طوري باشند كه ارتفاع اتاق را كم كنند.

روشن‌تر بودن سقف نسبت به ديوارها و مبلمان باعث روشن‌تر شدن و دلبازتر شدن اتاق مي‌‌شود.

نور سفيد و ملايم كه به طور مساوي سراسر اتاق را عادلانه روشن كرده باشد، باعث بزرگتر نشان دادن اتاق مي‌‌شود.

استفاده از تك‌رنگ‌هاي ملايم، اتاق را بزرگ‌تر نمايش مي‌‌دهد.

از آينه‌ها و سطوح صاف و درخشنده كه هرچه بيشتر نور را منعكس كنند و اتاق را بزرگتر و روشن‌تر نشان دهند، استفاده كنيد.

از نقش‌ها و طرح‌هاي كوچك‌تر براي ديوارها و اسباب‌هاي بزرگ استفاده كنيد.

يكي از راه‌هاي بزرگ جلوه دادن يا ايجاد فضا در خانه كوچك، استفاده از وسايل كوچك است. مثلا استفاده از تلويزيون‌هاي LCD و نصب آن به ديوار مي‌‌تواند به باز كردن فضا مخصوصا در خانه‌هايي كه سقف‌شان كوتاه است، كمك كند.

ميز اتاق نشيمن را از نوعي انتخاب كنيد كه زير آن چندين قفسه داشته باشد تا بتوانيد بعضي از لوازم مثل كتاب يا مجلات يا وسايلي از اين قبيل كه به طور معمول روي ميز قرار دارند را زير ميز بگذاريد تا از بهم‌ريختگي جلوگيري شود.

تميزي خانه

هيچ‌گاه يك ليوان بلوري ظريف را از قسمت انتهاي آن داخل آب داغ نگذاريد. چرا كه بر اثر انبساط ناگهاني خواهد شكست. براي آنكه ظريف‌ترين ظرف بلوري خود را از شكستن در امان نگهداريد، هميشه آنها را از قسمت پهلو، در آب فرو بريد.

هنگام شستن ظروف كريستال و بلور، سركه را فراموش نكنيد، زيرا يك ماده لازم و مفيد است. ظروف كريستال را در محلولي حاوي يك قسمت سركه و سه قسمت آب گرم، آب بكشيد سپس بگذاريد در مجاورت هوا خشك شود.

براي جلا دادن قاشق و چنگال و ظروف نقره مي‌توان از روغن زيتون استفاده كرد. براي اين منظور كافي است كه آنها را با روغن زيتون به ‌آرامي مالش دهيد. با اين كار كاملا نو و درخشنده خواهند شد.

لكه‌هاي چاي و قهوه‌ و آثار سوختگي سيگار را از چيني‌هاي مرغوب، با يك دستمال مرطوب كه در جوش شيرين فرو برده‌ايد مي‌توانيد از بين ببريد.

لكه‌هاي روغن تازه را بر روي كاغذ ديواري، با پودر تالك از بين مي‌رود.

مقدار زيادي پودر تالك را بر روي لكه‌ها بپاشيد و بگذاريد مدتي بماند تا روغن جذب شود. سپس آن را با يك پارچه خشك پاك كنيد و در صورت لزوم اين عمل را تكرار نماييد.

براي پاك كردن چربي روي چراغ گاز، يخچال و نظاير آن، پارچه‌اي را در سركه خيس كرده و روي آن بماليد. با اين روش بهتر و آسان‌تر تميز مي‌شود. چرا كه سركه دشمن چربي است!

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۲۲:۱۰ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی