نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

نقاشي ساختمون قلي پور

نقاشي ساختمان در تهران

نمونه كار نقاشي ساختمان قلي پور

نقاشي خانه قلي پور

نقاشي ساختمان رنگ كاري چوب

نقاشي ساختمان شهريار و كرج

نقاشي ساختمان البرز

نقاشي ساختمان كرج و تهران

نقاشي ساختمان پرند

اموزش نقاشي ساختمان نمونه

نقاشي ساختمان 2

نقاشي ساختمان با كناف

نحوه زير كاري رنگ روغن بر روي ديوارهاي گچي

تكنيك هاي جالب پتينه براي تغيير دكوراسيون

نكات كاربردي در اجراي نقاشي ساختمان

رنگ سال نقاشي 1395

ساختار رولكس حلال در اب و كاربا پيستوله

شناخت بيشتر با رنگ مولتي كالر و بلكا

اموزش نقاشي ساختمان

نقاشي منزل_خانه

نقاشي ساختمان مدرن و جديد ترين كار در ايران

طريقه نصب كاغذديواري

روانشناسي رنگها وتاثير ان در زندگي

رنگ اميزي بر روي ديوار

نقاشي روي ديوار و رنگهاي مناسب

قيمت ها

بهترين كارها باما با كيفيت عالي

رنگ چيست و چه ويژگي هايي دارد؟

رييس اتحاديه نقاشي ساختمان

كاربرد كاغذديواري

دانستني هاي رنگ اميزي؟

بلكا

كاتالوگ مولتي كالر

معرفي پتينه كاري برروي سقف و ديوار


 

رنگ بلكا |نقاشي ساختمان با بلكا – معايب و مزاياي رنگ بلكا

رنگ بلكا

اجراي انواع نقاشي رنگ بلكا ساختمان در طرح و مدل هاي مختلف

انواع رنگ بلكا و نقاشي بلكا

قيمت نقاشي و رنگ بلكا – كاتالوگ بلكا

رنگ ساختماني بلكا – پوشش سلولزي بلكا – آلبوم و عكس بلكا

براي ارسال رايگان كاتالوگ رنگ بلكا و مشاوره رايگان كافيست با ما تماس بگيريد

شما علاوه بر اين كه مي توانيد براي رنگ آميزي ساختمان يا نقاشي ساختمان خود از نقاشان حرفه اي ما در زمينه نقاشي ساختمان با رنگ بلكا يا هر نوع رنگ يا نقاشي ديگري بهره مند شويد، مي توانيد مطالب آموزشي در مورد نقاشي خانه يا ساختمان و انواع رنگ هاي ساختماني و همچنين مقالات در زمينه هاي مختلف رنگ ها و نقاشي ساختمان را در وبسايت نقاشي ساختمان باشگاه قلي پور مطالعه نماييد و همچنين با ديدن فيلم هاي آموزشي نقاشي ساختمان از آموزش هاي تصويري اين مجموعه بهره مند شويد تا بتوانيد تصميم گيري بهتري در نقاشي خانه يا منزل خود داشته باشيد و با بهترين رنگ ها خانه خود را رنگ آميزي كنيد

نقاشي بلكا

اجراي انواع بلكا منزل, بلكا خانه, رنگ بلكا, پوشش اليافي, پوشش هاي اليافي, پوشش سلولزي, نقاشي بلكا ساختمان, نقاشي بلكا آپارتمان, نقاشي بلكا ديوار, نقاشي بلكا اتاق, رنگ بلكا-رنگ كردن بلكا, رنگ آميزي بلكا,

براي اطلاع بيشتر در مورد نقاشي بلكا ساختمان و نقاشي ساختمان با رنگ بلكا در رنگ هاي مختلف و همچنين اطلاع از قيمت نقاشي نقاشي بلكا و نيز دريافت كاتالوگ رنگ بلكا و بازديد و مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد – تا به بهترين نحو شما را راهنمايي كنيم

هدف ما جلب رضايت شما ، مشتريان گرامي است

چه با آموزش نقاشي ساختمان و چه با انجام خدمات نقاشي ساختمان باشگاه قلي پور

——————————————*-*-*——————————————

براي تكميل اطلاعات خود در زمينه بلكا مي توانيد به صفحه بلكا مراجعه نماييد

در صفحه بلكا به مواردي از قبيل چگونگي بلكا و نقاشي بلكا – مواد موجود در بلكا و ساختار بلكا و همچنين ويژگي هاي مهم بلكا – پوشش سلولزي و الياف سلولزي آشنا مي شويد، همچنين با نحوه اجراي بلكا در ساختمان و خانه و مزاياي استفاده از پوشش سلولزي در ديوار و سوالات متداول در مورد رنگ و نقاشي بلكا و قيمت نقاشي ساختمان با بلكا و انواع كاتالوگ رنگهاي بلكا مورد بحث و بررسي قرار گرفته اند

——————————————*-*-*——————————————

شما در مطلب زير با رنگ بلكا و نقاشي بلكا در طي زمان – مواد تشكيل دهنده  بلكا و ساختار پوشش هاي سلولزي آشنا مي شويد و همچنين آشنا خواهيد شد كه چگونه با بلكا منزل خود را زيبا كنيم و چگونگي اجراي بلكا در سطوح مختلف و نيز مزاياي پوشش سلولزي و نيز مواد و مزاياي پوشش هاي سلولزي و ابريشمي (پتينه – بلكا – رومالين – روپاد) آشنا خواهيد شد، شما مي توانيد در ادامه با مطالب ذيل آشنا مي شويد (كه مي توانيد بر روي هر يك كليك كنيد)

رنگ بلكا و نقاشي بلكا در مرور زمان

بررسي اقتصادي بودن بلكا

مواد تشكيل دهنده در رنگ بلكا چيست؟

ساختار پوشش هاي سلولزي – بلكا

چگونه با بلكا منزل خود را زيباتر كنيم!؟

نحوه اجراي رنگ بلكا بر روي سطوح مختلف

مزاياي نقاشي بلكا

مزاياي پوشش هاي سلولزي (بلكا)

مواد تشكيل دهنده پوشش سلولزي (بلكا – پتينه – رومالين – روپاد)

مزاياي پوشش هاي سلولزي و ابريشمي (بلكا – رومالين – روپاد)

رنگ بلكا و نقاشي بلكا در مرور زمان

طبق آخرين آمار، رنگهايي كه در بيشتر كشورهاي جهان سوم و در حال توسعه استفاده مي شوند، در كشورهاي پيشرفته از چرخه استفاده خارج شده اند، زيرا در آنها اكسيد سرب كه سرطان زايش ثابت شده، در آن به كار رفته است و باعث مضرات بسيار زيادي براي كاركنان كارخانجات رنگ سازي مي شود. همچنين براي مصرف كنندگاني كه در معرض استنشاق مواد فرار مي باشند، مضر است و پس از گذشت حدود 70 سال از توليد رنگ هنوز عيوب فراواني براي رنگ شيميايي موجود مي باشد. لذا به دلايل دانش ايراني بدين فكر افتاد كه لااقل براي رنگ آميزي اماكن و ساختمانها شالوده اي از تفكر قديمي كه مبتني بر استفاده مواد طبيعي بود و همچنين خلاقيت مدرنيسم را به عنوان پوششهاي سلولزي به بازار ارائه دهد. با در نظر گرفتن تاريخ پيدايش بلكا به عنوان پوشش سلولزي اين نتيجه گيري مي شود كه بلكا صنعتي است كه با مرور زمان جايگزين رنگهاي ساختماني مي شود و در عين حال زيبايي و سلامت بهداشتي و صرفه جويي منابع نفتي را به ارمغان مي آورد.

بررسي اقتصادي بودن بلكا؟

امروزه مصالح ساختماني سنتي، توان پاسخگوئي به نيازهاي امروزي بشر را ندارد. نيـازهـاي عمومـي صنعت سـاختمـان در سـالهـاي اخـيـر، به دليـل حجـم گسـتـرده اطـلاع رسـاني و دستيابي به ابزارهاي ارتباط جمعي نوين مانند اينترنت فزوني يافته و آگاهي از وجود محصولات جديد و كم هزينه، تمايل مصرف كنندگان را به استفاده از اينـگونـه مصـالـح و تـوليـدات مـدرن و شيـك را افـزايـش داده اسـت. در ايـن ميـان دسـت اندركاران صنعت ساختمان نيز از اين قاعده مستثني نبوده، با آگاهي از اين مهم و در نظر گرفتن صرفه اقتصادي و موارد فني خاص استفاده از اين محصولات، رويكرد وسيعي به استفـاده از ايـن نوع محصولات داشته اند.

مبـاحث مهـمي مـانند بهيـنه سازي مصرف انرژي، سبك سازي ساختمان ها، عوامل جوي و زلزله، سرعت اجراي بسيار بالا در بهره برداري هر چه سريعتر از منافع سرمايه گذاري در اين صنعت، از جمله مواردي است كه طي سالهاي اخير توجه شاياني بدان شده است. در اين بين توليد كنندگان مصالح ساختماني با توجه به مطالب فوق از دقت نظر بالائي در توليد اين گونه از محصولات ساختماني برخوردار بوده و با استفاده از دانش بالاي علمي، اقتصادي، مديريتي، اجتماعي، فرهنگي، زيبائي شناسي در اين راه قدم گذاشته و پيش مي روند.

مواد تشكيل دهنده در رنگ بلكا چيست؟

مخلوطي از پنبه سلولز در رشته هاي الياف و رزين سلولزي با انواع متنوعي از افزودنيهاي تزئيني و آب بسته و ساختار بلكا به نوع طرح نرم، دانه دار و رشته دار مي باشد. مردم ژاپن به علت سرماي زياد منطقه ژاپن براي اولين بار سبوس برنج را بعد از كوبيدن با چسب تركيب نموده و به صورت لايه‌اي روي درها مي‌ماليدند كه از آن به عنوان عايقي در برابر سرما استفاده مي‌كردند. بعدها اين پوشش شكل كامل‌تري گرفت و در اروپا استفاده شد و به جاي سبوس و ساقه برنج از مواد ديگري استفاده شد. يعني ماده اوليه سلولز بود و افزودني‌هاي فراواني به آن اضافه شد كه تنوع اين محصول را بسيار زياد نمود و كم‌كم به صورت يك پوشش شناخته شده در آمد كه در تمام دنيا كاربرد دارد.

 ساختار پوشش هاي سلولزي – بلكا

اين نوع پوشش تشكيل شده از الياف پنبه اي، رزين هاي سلولزي، آراينده هاي معدني، پيگمنتهاي مقاوم، روان كننده ها و ساير افزودنيهايي كه به صورت خمير و با استفاده از ماله هاي فلكسي گلاس بر روي سطح كار اجرا مي شود. اين پوشـش داراي خـواص بسياري بوده و در واقع مي توان از آن به عنوان بهتـرين و زيبـاتـريـن جايگزين براي رنگ و كاغذ ديواري نام برد. اين نوع محصولات معمولاً به نام پوشش بلكا معرفي مي شوند.

چگونه با بلكا جلوه منزل خود را زيباتر كنيم!؟

چگونه با صرف هزينه و زمان كم ديوارهاي منزل و يا محل كارمان را زيباتر كنيم؟

زماني كه در ميهماني هستيد بلافاصله رنگ ديوارها شما را محو تماشا مي كند، رنگ ديوار عالي است! چگونه به چنين نتيجه اي مي رسيد؟

نمي خواهم صداي اتاق خواب و يا پذيرايي منزلمان به گوش همسايه برسد! چه كار بايد بكنم؟

بلكا سريع اجرا مي شود و باعث مي شود تا شما زمان زيادي را مثل نقاشي از دست ندهيد بلكا قابل ترميم است كه باعث مي شود شما خودتان اينكار را به راحتي انجام دهيد بلكا ترك نمي خورد كه باعث مي شود ديوارهاي شما زيبايي خود را از دست ندهند بلكا قابل شستشو مي باشد كه باعث مي شود شما ديوار خود را با شامپو فرش و بخار شو آن را تميز كنيد بلكا نياز به زير سازي ندارد كه باعث مي شود شما در هر محيطي آنرا اجرا كنيد – قابليت اجرا بر روي كچ خاك، سيمان، كاشي، سراميك، چوب و انواع رنگ هزينه اجراي آن بسيار ارزانتر از رنگ است شماره هفت بلكا عايق برودتي و حرارتي مي باشد كه باعث مي شود تا در مصرف انرژي صرفه جويي كنيد و يارانه ها را صرف خودتان كنيد تا پول گاز و برق!

نحوه اجراي رنگ بلكا بر روي سطوح مختلف

از آنجا كه خمير بلكا توسط آب ايجاد مي شود مي تواند مواد قابل حل در آب موجود در زير سازي را حل كند تا جايي كه اين مواد در طول مدت خشك شدن به درون بلكا نفوذ كرده به ايجاد طبله و تغيير رنگ در پوشش بلكا منجر شود .

سطح آهن سياه : از آنجا كه آهن سياه به سرعت زنگ مي زند اكيدا توصيه مي شود قبل از اجراي بلكا سطح آن با رنگ روغني پوشش داده شود .

آهن گالوانيزه – شيشه – آلومينيوم : در صورتي كه سطح اين مواد چرب نباشد محدوديتي جهت اجراي بلكا وجود نخواهد داشت البته جهت سهولت در اجرا مي توانيد خمير بلكا را كمي سفت تر انتخاب نماييد .

گچ نرمه – گچ سفيد – سيمان نرم : گچ نرمه يا گچ سفيد مناسبترين سطوح جهت اجراي بلكا بوده و محدوديتي در اجراي اين پوشش وجود نخواهد داشت .

چوب و نئوپان : قبل از اجراي بلكا بر روي چوب و نئوپان لازم است ابتدا سطح آنها با تترونيوم رزين آغشته و سپس خشك شود اين موضوع در مورد نئوپان كه داراي شبكه فشرده اي نيست اهميت بالاتري خواهد داشت .

سطوح گچ و خاك : تنها مشكل اين سطوح خالي بودن دور دربها و پنجره ها و همچنين شمشه گيري نشدن نبش و كنج ها مي باشد كه براي اجراي پوشش بلكا و رسيدن به بالاترين كيفيت و زيبايي لازم است اين نواقص جبران شوند .

كنيتكس آبي ( پلاستيك ) – رولكس : اين پوشش ها معمولا چسبندگي مناسبي به سطح زيرين خود ندارند و همچنين حلال آنها آب مي باشد لذا با اجراي بلكا بر روي آنها تمام سطح يك جا كنده خواهد شد لذا توصيه مي شود قبل از اجراي بلكا حتما سطح اين پوشش ها به تترونيوم رزين كاملا آغشته شود و يا در صورت امكان تمامي سطوح سست از روي ديوار كنده شوند .

كنيتكس روغني – رنگ روغني : اجراي بلكا بر روي اين سطوح در صورتي كه داراي پوسيدگي نباشند به سهولت امكان پذير خواهد بود .

سيمان زبر : تنها مشكل پيش رو در اجراي بلكا بر روي سطوح سيماني زبر وجود سطح متخلخل و نا تراز آن مي باشد كه موجب مي شود در هر متر مربع مواد اوليه بيشتري مصرف شود

مزايا نقاشي بلكا:

تنوع نامحدود رنگ

سرعت اجراي بالا

قابليت اجرا روي سطوح مختلف

قابليت طراحي در اشكال مختلف

عايق و جاذب صوت

عايق حرارت(كاهش قابل توجه مصرف انرژي) – دوام بالا

بدون بو و ايجاد حساسيت

مقاوم در برابر ضربه و آتش

آنتي استاتيك (عدم جذب گرد و غبار معلق در هوا)

پوشاننده تركها و عيوب زيركار

عدم ترك خوردگي به دليل پيوستگي بين الياف

ترميم پذيري آسان

قابليت شستشو طبق دستورالعمل

مزاياي پوشش هاي سلولزي (بلكا)

پوشاندن عيوب زير كار:

اين نوع پوشش نيازي به زيرسازي نداشته و تا حد زيادي ايرادات ناشي از وجود تركهاي موضعي و ناهمواريهاي سطح كار را مخفي مي نمايد .

 عايق حرارتي و برودتي:

به علت بافت الياف گونه عايق بسيار مناسبي جهت حفظ گرماي محيط مي باشد و در راستاي بهينه سازي مصرف انرژي در ساختمان تأثير بسزايي دارد .

 عايق صوت:

سطح بافت دار اين پوشش عايق بسيار مناسبي جهت كاهش حجم صداهاي مزاحم و مانع از انعكاس امواج صوتي به ميزان قابل ملاحضه اي ( 30% الي 50 % ) مي باشد و اصطلاحا محيط را اكوستيك مي نمايد .

 سبكي:

وزن اين پوشش در هر متر مربع 400 تا 700 گرم مي باشد كه در مقايسه با وزن گچ و رنگ در هر متر مربع ( 17kg الي 25 kg ) بسيار سبك تر بوده كه اين امر باعث كاهش وزن مرده ي ساختمان مي باشد .

 تنوع بسيار بالاي رنگ:

اين پوشش داراي تنوع بسيار بالاي رنگ بوده و نيز مي توان از آن براي رنگهاي تركيبي استفاده نمود .

 ايجاد آرامش محيطي:

كه به علت سطح بافت دار و زيبا و سازگار با محيط زيست فضايي بسيار گرم و جذاب و همراه با آرامش به فضاي داخلي ساختمان مي بخشد .

 قابليت شستشو:

اين پوشش را مي توان به كمك كف شامپو فرش به آساني تميز نمود . البته در صورت تمايل مي توان اين پوشش را با استفاده از رزين هاي مخصوص ضد آب نمود .

 نداشتن بو و حساسيت:

اين پوشش چه در زمان اجرا و چه بعد ازآن فاقد هرگونه بو مي باشد .

 عايق رطوبت:

اين پوشش رطوبت محيط را جذب نموده و باعث تعديل رطوبت مي گردد و رطوبت جذب شده در شرايط معكوس جوي به محيط بازگردانده مي شود. بسيار مناسب جهت فضاهايي كه از كولر هاي آبي در آنها استفاده مي گردد .

 عدم ترك خوردگي:

به دليل خاصيت ارتجاعي مواد سلولزي، تركهايي كه در اثر نشست ساختمان و يا زلزله هاي خفيف در ديوار يا سقف ايجاد مي شود را مخفي نگه مي دارد .

 مقاوم در برابر ضربه:

بر خلاف رنگ و كاغذ ديواري اين پوشش به دليل خاصيت ارتجاعي موضعي خود در برابر ضربات مقاوم است .

 خاصيت آنتي استاتيك:

گرد و غبار، دوده و ذرات معلق در هوا را به خود جذب نمي كند (فاقد الكتريسيته ساكن).

 سرعت اجراي بالا:

هر كارگر ماهر مي تواند در حدود 15 مترمربع از اين پوشش را در هر ساعت اجرا نمايد .

 قابليت ترميم سريع و آسان:

اين پوشش بر خلاف رنگ و كاغد ديواري در كمترين زمان و قابل ترميم به بهترين شكل مي باشد .

قابليت اجرا به روي هر نوع زير كار:

اعم از سنگ، گچ خاك، گچ، رنگ روغن، رنگ پلاستيك، رنگ هاي پايه آب، شيشه، چوب، كاشي، سراميك، انواع فلز و …

و ساير ويژگي هاي بلكا كه نيازي به توضيح ندارند و عنوان آن ، خود گوياي ويژگي بلكاست:

مقاوم در برابر آتش

كاهش بازتاب نور

طول عمر بالا

مواد تشكيل دهنده پوشش سلولزي (بلكا – پتينه – رومالين – روپاد)

پوشش سلولزي از الياف مصنوعي كه صرفا براي اينكار توليد شده است، استفاده مي گردد اين محصول داراي چسب پودري CMC مي باشد و زماني كه با آب مخلوط مي شود چسب پودري فعال مي گردد همچنين اين محصول داراي يكسري الياف هاي ابريشمي است كه به محصول اضافه مي شود كه از آن به بلكا ابريشمي ياد مي شود برخي از مواد از اكليل و ميكا (نوعي سنگ تزئيني) به محصول اضافه مي گردد، اين محصول كاملا از مواد طبيعي تشكيل شده و هيچ نوع مواد شيميايي در آن وجود ندارد به همين علت فاقد بو و مواد فرار مي باشد و تنها آب به محصول اضافه شده و اجرا مي گردد

مزاياي پوششهاي سلولزي و ابريشمي (بلكا – روپاد – رومالين):

۱: بهترين جايگزين براي رنگ ، كاغذ ديواري ديوار پوش و جايگزين همزمان رنگ و گچ در ساختمانهاي تازه ساخت كه تا مرحله گچ و خاك پيش رفته است مي باشد(نيازي به گچ كاري ندارد)

۲: داراي صرفه اقتصادي .

۳: سرعت اجراي بالا.

۴ : قابل جرا روي همه سطوح صاف مثل گچ يا گچ و خاك ، سيمان و حتي چوب و شيشه ميباشد.

۵:با جابجائي اندك كمد و وسايل منزل قابل اجراست.

۶:در برابر آتش ، ضربه شديد و رطوبت مقاومت بالايي دارد.

۷: حالت آنتي استاتيك دارد و گرد و غبار روي آن نمي شيند. و تازگي خود را سالها حفظ مي كند.

۸: طول عمر بسيار بالائي دارد.

۹:تركها و عيوب زير كار را از بين مي برد.

۱۰:به راحتي قابل ترميم است.

۱۱: زيبائي بي نظيري به محيط ميبخشد.

۱۲: با پركردن حفره ها و سوراخهاي ريز حشرات موزي مثل سوسك را نابود ميكند .

۱۳:عايق صوتي بشمار ميرود و رفلكس صدا را تا حد زيادي كاهش ميدهد.

۱۳: عايق حرارتي ميباشد و با حفظ دماي محيط باعث صرفه جوئي در مصرف انرژي ميگردد.

۱۴:مانند رنگ پلاستيك يا روغني و گچ ترك نمي خورد و پوسيده نمي شود.

۱۵:حين و بعد از اجرا بو و مواد فرار ندارد.

۱۶: قابل شستشو با دستمال نمناك و شامپو فرش.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۳:۳۱:۳۵ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی