نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

قبل ازانجام نقاشي بايدچه نكاتي رارعايت كنيم؟؟

نقاشي ساختمان در تهران

نمونه كار نقاشي ساختمان قلي پور

نقاشي خانه قلي پور

نقاشي ساختمان رنگ كاري چوب

نقاشي ساختمان شهريار و كرج

نقاشي ساختمان البرز

نقاشي ساختمان كرج و تهران

نقاشي ساختمان پرند

اموزش نقاشي ساختمان نمونه

نقاشي ساختمان 2

نقاشي ساختمان با كناف

نحوه زير كاري رنگ روغن بر روي ديوارهاي گچي

تكنيك هاي جالب پتينه براي تغيير دكوراسيون

نكات كاربردي در اجراي نقاشي ساختمان

رنگ سال نقاشي 1395

ساختار رولكس حلال در اب و كاربا پيستوله

شناخت بيشتر با رنگ مولتي كالر و بلكا

اموزش نقاشي ساختمان

نقاشي منزل_خانه

نقاشي ساختمان مدرن و جديد ترين كار در ايران

طريقه نصب كاغذديواري

روانشناسي رنگها وتاثير ان در زندگي

رنگ اميزي بر روي ديوار

نقاشي روي ديوار و رنگهاي مناسب

قيمت ها

بهترين كارها باما با كيفيت عالي

رنگ چيست و چه ويژگي هايي دارد؟

رييس اتحاديه نقاشي ساختمان

كاربرد كاغذديواري

دانستني هاي رنگ اميزي؟

بلكا

كاتالوگ مولتي كالر

معرفي پتينه كاري برروي سقف و ديوار

رنگهاي حلال در اب (واتر بيس)

نقاشي ساختمون قلي پور

برچسب كلي از رنگها

انواع كدهاي رنگ اميزي ساختمان

جديدترين طرحها براي نقاشي ساختمان

قبل ازانجام نقاشي بايدچه نكاتي رارعايت كنيم؟؟

اموزش رنگ روغني منزل

نكات نقاشي در و پنجره

تاثير رنگها در(خانه)

مصالح مورد نياز براي در هاي چوبي (پلي استر)

رنگهاي پلي استر

آشنايي با تأثير رنگ در چيدمان

نقاشي ساختمان در استان كرج

چگونگي رنگ آميزي ديوار آجري

چگونه بتونه درست كنيم؟

نحوه ساخت سيلر كيلر

 

رنگ روغني | رنگ روغن ساختمان – نقاشي رنگ روغني

رنگ روغني

اجراي انواع نقاشي رنگ روغني ساختمان در طرح و مدل هاي مختلف

رنگ روغني براي ديوار - قيمت رنگ روغني و كاتالوگ رنگ روغني

رنگ روغني مات – رنگ روغني بدون بو – رنگ روغني براق

براي ارسال رايگان كاتالوگ رنگ روغني و مشاوره رايگان كافيست با ما تماس بگيريد

 

شما علاوه بر اين كه مي توانيد براي نقاشي منزل يا رنگ آميزي ساختمان خود از نقاشان حرفه اي ما در زمينه نقاشي ساختمان با رنگ روغني يا هر نوع رنگ يا نقاشي ديگري بهره مند شويد، مي توانيد مطالب آموزشي در مورد نقاشي خانه يا ساختمان و انواع رنگ هاي ساختماني و همچنين مقالات در زمينه هاي مختلف رنگ ها و نقاشي ساختمان را در وبسايت نقاشي ساختمان ايران مطالعه نماييد و همچنين با ديدن فيلم هاي آموزشي نقاشي ساختمان از آموزش هاي تصويري اين مجموعه بهره مند شويد تا بتوانيد تصميم گيري بهتري در نقاشي خانه يا منزل خود داشته باشيد و با بهترين رنگ ها خانه خود را رنگ آميزي كنيد

نقاشي روغني

اجراي انواع نقاشي روغني, نقاشي روغني ساختمان, نقاشي روغني خانه, نقاشي روغني منزل, نقاشي روغني آپارتمان, نقاشي روغني مسكن, نقاشي روغني ديوار, نقاشي روغني اتاق, رنگ روغني, رنگ كردن روغني, رنگ آميزي روغني

براي اطلاع بيشتر در مورد نقاشي رنگ روغني ساختمان و نقاشي ساختمان با رنگ روغني در رنگ هاي مختلف و همچنين اطلاع از قيمت نقاشي رنگ روغني و نيز دريافت كاتالوگ رنگ روغني و بازديد و مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد – تا به بهترين نحو شما را راهنمايي كنيم براي آشنايي بيشتر با آموزش نقاشي ساختمان مي توانيد از صفحات ديگر سايت نقاشي ساختمان ايران بازديد نماييد تا بتوانيد اطلاعات كامل تري در مورد نقاشي ساختمان بدست بياوريد و اطلاعات و آگاهي خود را در زمينه رنگ آميزي ساختمان و منزل خود افزايش دهيد

هدف ما جلب رضايت شما ، مشتريان گرامي است

چه با آموزش نقاشي ساختمان و چه با انجام خدمات نقاشي ساختمان

——————————————*-*-*——————————————

براي تكميل اطلاعات خود در زمينه رنگ روغني مي توانيد به صفحه نقاشي روغني مراجعه نماييد

در صفحه نقاشي روغني به مواردي از قبيل چگونگي اجرا نقاشي روغني ساختمان – فوايد استفاده از روغن الف – نقاشي در فصول مختلف – طريقه مصرف رنگ روغني – موارد از استفاده و قابليت شستشوي رنگ هاي روغني مورد بحث و بررسي قرار گرفته اند

——————————————*-*-*——————————————

شما در مطلب زير با انواع رنگ روغني (رنگ روغني مات – رنگ روغني براق – رنگ روغني نيمه مات) – مواد تشكيل دهنده رنگ روغني – مزايا و معايب رنگ روغني – قيمت و كاتالوگ رنگ روغني – رنگ بندي و بسته بندي رنگ هاي روغني به طور كامل آشنا مي شويد، شما مي توانيد در ادامه با مطالب ذيل آشنا مي شويد (كه مي توانيد بر روي هر يك كليك كنيد)

انواع رنگ روغني

رنگ روغني براق

مزايا و معايب رنگ روغني براق

رنگ روغني مات

مزايا و معايب رنگ روغني مات

رنگ روغني نيمه مات

رنگ استخري

مواد تشكيل دهنده رنگ روغني

قيمت رنگ روغني

كاتالوگ رنگ روغني

انواع بسته بندي و رنگ بندي رنگ روغني

انواع رنگ روغني

رنگ هاي روغني نيز از رنگ هاي سنتي و قديمي محسوب مي شود ولي هنوز براي رنگ آميزي درب و پنجره هاي فلزي به عنوان يكي از بهترين گزينه ها محسوب مي شود و حتي براي مواردي كه به خاطر زيبايي بيشتر قرار است كه دربهاي فلزي از پوشش هاي مولتي كالر استفاده شود. رنگ روغني به عنوان عايقي در برابر خوردگي و زنگ زدگي در آستر كاري ها استفاده مي شود.

رنگ هاي روغني شامل گروه هاي زير مي باشند :

 - رنگ هاي روغني براق و مات در فام هاي مختلف

- جلاي الكيدي

رنگ ها و جلا هاي روغني بر پايه رزين الكيد لانگ تهيه شده و داراي چسبندگي خوبي روي سطوح آهني، چوبي و ديوارهاي داخل و خارج ساختمان مي باشند . اين رنگ ها داراي انعطاف پذيري و ثبات براقيت قابل توجهي بوده و به مدت طولاني جلا و براقيت خود را روي سطح حفظ مي نمايند . انواع بسته بندي : ربعي – كوارت – گالن – حلب رنگ روغني رنگي است كه در داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد اين نوع رنگ آب گريز بوده و قابل شستشو و براي شل نمودن ان از تينر روغني استفاده مي كنند كه بوي بد اين رنگ حتي همسايه ها را اذيت مي كند. رنگ خشك شده رنگ روغني روي ديوار تيره تر از رنگ ساخته شده ان مي باشد . رنگ هاي روغني به سه نوع براق ، نيمه براق و مات تقسيم مي شوند.

1- رنگ روغني براق

رنگ روغني (نقاشي روغني) شادرنگ بر پايه رزين الكيدي با توجه به شرايط آب و هوايي ايران ساخته شده است. داراي براقيت بالا و سرعت خشك شدن مناسب مي باشد. با قلم مو، غلطك و پيستوله قابل اجرا مي باشد. اين رنگ ها بر پايه رزين هاي آلكيدي ساخته شده و در انواع فام از سفيد تا مشكي قابل عرضه مي باشد. داراي براقيت بسيار خوب، مقاومتهاي مناسب در برابر شرايط جوي و رطوبتي بوده و از ثبات نوري قابل توجهي برخوردار است. رنگ فوق قابل استفاده روي سطوح فلزي، چوبي، سيماني و گچي جهت مصارف داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. جهت مصرف روي سطوح فولادي اعمال يك لايه آستري الكيدي توصيه مي شود. زمان خشك شدن سطحي 3 ساعت و زمان خشك شدن عمقي 24 ساعت است.

مزايا و معايب رنگ روغني براق

از مزاياي اين نوع رنگ مي توان گفت كه اين نوع رنگ كاملا براق بوده و داراي مقاومت و مانده كاري و پوشش زياد بوده و بيشتر در بيرون ساختمان علي الخصوص بر روي آهن الات مثل در و پنجره و نرده مورد استفاده قرار مي گيرد. به علاوه اين رنگ نور را بيشتر منعكس كرده و ايجاد روشنائي بيشتري در داخل اتاقها مي كند معايب استفاده از رنگ روغني براق اين است كه موج و ايرادهاي گچكاري را نشان مي دهد.

2- رنگ روغني مات

رنگ روغني (نقاشي روغني) رويه مات شادرنگ بر پايه رزين الكيدي و استفاده از بهترين مواد داخلي و اروپائي متناسب با شرايط آب و هوايي ايران ساخته شد است. قابل استفاده بر روي سطوح گچي و سيماني مي باشد. بوسيله پيستوله، غلطك و قلم مو قابل استفاده مي باشد. بعد از خشك شدن داراي حالت پوست تخم مرغي و بسيار زيبا و بادوام ميباشد. اين رنگ ها بر پايه رزين هاي آلكيدي ساخته شده و در انواع فام از سفيد تا مشكي قابل عرضه مي باشد. داراي مقاومتهاي مناسب در برابر شرايط جوي و رطوبتي بوده و قادرند سطوح مات بسيار زيبايي را بوجود آورند. رنگ فوق قابل استفاده روي سطوح فلزي، چوبي، سيماني و گچي بوده و جهت مصارف داخل يا خارج ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. جهت مصرف روي سطوح فولادي اعمال يك لايه آستري آلكيدي توصيه مي گردد. زمان خشك شدن سطحي 3 ساعت و زمان خشك شدن عمقي 16 ساعت است.

مزايا و معايب رنگ روغني مات

مزيت اين رنگ اين است كه اين نوع رنگ به علت مات بودن نور را منعكس نمي كند و به همين خاطر ايرادات گچكاري را تا حدودي نشان نمي دهد معايب استفاده از رنگ روغني مات اين است كه مثل رنگ براق صد در صد قابل شستشو نبوده و به راحتي نمي توان لكه هاي روي ديوار را پاك نمود و به همين خاطر جاهاي كه دستمال كشيده شده دقيقا معلوم مي باشد . پوشش كمتر و بوي زياد ان نسبت به رنگ براق يكي ديگر از معايب رنگ روغني مات مي باشد .

3-رنگ روغني نيمه مات

اين نوع رنگ در مخلوط نمودن رنگ براق و رنگ مات به نسبت مساوي بدست مي ايد. اين نوع رنگ پوشش معمولي داشته و نسبت به رنگ براق كمتر و نسبت به رنگ مات بيشتر نور را منعكس مي كند. اين نوع رنگ نسبت به رنگ براق كمتر و نسبت به رنگ مات بيشتر قابل شستشو مي باشد.

4- رنگ استخري

رنگ استخري بر پايه رزين هاي اكريليك ترمو پلاست ساخته مي شود جهت سطوح استخرهاي شنا و همچنين استخرها و حوضچه هاي پرورش ماهي مناسب مي باشد. اين رنگ به طور معمول در فام آبي عرضه مي گردد و در صورت سفارش قابل عرضه در هر فام ديگري نيز مي باشد. از چسبندگي مناسب روي سطوح بتوني برخوردار است و مقاومت رطوبتي فوق العاده آن باعث دوام بيشتر آن، درون آب مي گردد.

مواد تشكيل دهنده رنگ روغني

در اين نوع رنگ‌ها ، رنگ دانه را در يك روغن خشك شونده كه استر گليسيرين با اسيدهاي چرب نظير اسيدهاي اوليك و يا لينولنيك مي باشد حل مي كنند. اين روغن‌‌ها در هوا اكسيده شده و به تركيبات سير شده تبديل مي شوند و لايه‌اي سخت مقاوم و محافظ تشكيل مي دهند كه از نفوذ آب در رنگ دانه جلوگيري مي كنند.

رقيق كننده :

براي رقيق كردن و سهولت كاربرد رنگ به كار مي رود و معمولا يك حلال هيدرو كربني نظير ترپنتين است كه به روغن تربانتين شهرت دارد.

خشك كننده :

يكي از اجزاي رنگ‌هاي روغني است كه در حقيقت نقش كاتاليزور در تسريع اكسيداسيون و خشك شدن رنگ ها را دارد و معمولا مخلوطي از اكسيد هاي سرب ، منگنز و كبالت در ( روغن برزك) بصورت استر مصرف مي شود. رنگهاي پوششي (رنگ روغني) تركيبي از رنگدانه‌ها، رنگدانه يارها، حلال، روغن اسكاتيف، روغن برزك و … مي‌باشد رنگهاي روغني به وسيله تينر روغني رقيق مي‌شوند و رنگها هوا خشك هستند اين رنگها دردو نوع مات و براق به بازار عرضه مي‌شوند و قابل استفاده با قلم مو، پيستوله و غلتك مي‌باشند رنگهاي روغني حدود 12 ساعت زمان لازم دارند تا به طور نهايي خشك شوند و براي خشك شدن سطحي در حدود 4 تا 6 ساعت زمان لازم است. البته دماي هوا تاثير زيادي دارد. رنگهاي روغني در قوطي‌هاي 2/1 و 4/1 و 1/4 و20 ليتر به بازار عرضه مي‌شوند. (توضيح اينكه رنگ در بازار به صورت عاميانه به كيلو سنجيده مي‌شود ولي واحد حجمي آن به ليتر مي‌باشد) . در گذشته براي مات كردن رنگهاي روغني براق، مقداري مل الك شده داخل آن ريخته و آن را خوب مخلوط مي‌كردند كه اينكار علاوه بر زبري رنگ باعث گرانروي آن مي‌شد. كه براي از بين بردن زبري و گرانروي آن مقداري تينر روغني و روغن الف به آن اضافه ميكردند. رنگهاي روغني براق از استحكام و بهداشت بيشتري نسبت به رنگهاي روغني مات دارد. امروزه براي رنگ آميزي مصنوعات چوبي كمتر از رنگ روغن استفاده مي‌شود زيرا اين رنگها مدت زيادي را براي خشك شدن نياز دارند. اين رنگها قابل استفاده با قلم مو، پارچه بدون پرز، پيستوله و غلطك مي‌باشد. در صورت نبودن تينر روغني از بنزين و نفت به عنوان رقيق كننده مي‌توان استفاده نمود.

قيمت رنگ روغني

به طور كلي هر كيلو رنگ روغني ۴ متر مربع را پوشش مي دهد و با توجه به نوع كار و قيمت رنگ متغير مي باشد. براي مثال فرايند خدمات  به شرح زير مي باشد: روغن زير كار + ماستيك (بتونه كاري) + سمباده كاري با پوسته آب + رنگ آميزي توضيح: هزينه ها ثابت نمي باشند. شما براي اينكه از قيمت نقاشي ساختمان با رنگ روغني و همچنين قيمت انواع رنگهاي روغني آشنا شويد كافيست با ما تماس حاصل نماييد تا ما قيمت انواع رنگ و نيز نقاشي ساختمان را به شما اطلاع دهيمآموزش رنگ آميزي با پيستوله

كاتالوگ رنگ روغني

شما براي ديدن هر گونه كاتالوگ رنگ روغني در انواع و رنگ هاي مختلف كافيست با ما تماس بگيريد و با ارسال رايگان كاتالوگ به منزل شما ، كاتالوگ مورد نظر را مشاهده كنيد و هر رنگ و هر مدلي كه مد نظر شماست را انتخاب كنيد و خانه خود را نقاشي كنيد قرار است به زودي كاتالوگ هاي روغني در سايت قرار داده شود، در صورت تقاضاي شما كاتالوگ روغني در اولويت بالاتري قرار مي گيريد و سريع تر در سايت قرار داده مي شود

انواع بسته بندي و رنگ بندي رنگ روغني

مرواريد (سينتولوكس) رنگ روغني براق

رنگ روغني براق مرواريد از نوع رنگ هاي آلكيدي هوا خشك، با رنگ بندي متنوع، قابليت پوشش و چسبندگي عالي، مقاوم در برابر سايش و حلال هاي هيدروكربني، رطوبت و شرايط مختلف آب و هوايي مي باشد و براي حفاظت و رنگ آميزي داخل و خارج ساختمان، سطوح چوبي و فلزي بكار مي رود. رنگ بندي : سفيد و الوان بسته بندي : كوارت، گالن، 5 ليتري و 5 گالن

مرواريد (سينتولوكس) رنگ روغني نيم براق

رنگ روغني نيم براق مرواريد از نوع رنگ هاي آلكيدي هوا خشك، با رنـگ بنـدي متـنوع، قابليـت پوشـش و چسـبندگي عالي، مقـاوم در برابر سـايش و حـلال هاي هيدروكربني، رطوبت و شرايط مختلف آب و هوايي مي باشد و براي حفاظت و رنگ آميزي داخل و خارج ساختمان، سطوح چوبي و فلزي بكار مي رود. رنگ بندي : سفيد و الوان بسته بندي : ربعي، كوارت، گالن، 5 ليتري و 5 گالن

مرواريد (سينتولوكس) رنگ روغني مات

رنگ روغني مات مرواريد از نوع رنگ هاي آلكيدي هوا خشك است و به علت پوشش و چسبندگي عالي، خشك شدن سريع براي حفاظت و رنگ آميزي سطوح فلزي، گچي و چوبي به كار مي رود. رنگ بندي : سفيد و سياه بسته بندي : كوارت، گالن، 5 ليتري و 5 گالن

مينايي – رنگ روغني (نيمه براق)

رنگ روغني نيمه براق از نوع رنگ هاي آلكيدي هوا خشك، با قابليت پوشش مناسب و چسبندگي خوب براي حفاظت و رنگ آميزي داخل و خارج ساختمان ، سطوح چوبي و فلزي بكار مي رود. همچنين براي تهيه بتونه روغني مي توان از آن استفاده كرد. رنگ بندي : سفيد و الوان بسته بندي : كوارت، گالن و 5 گالن

مينايي 2 – پوشش زيرين ( نيمه مات )

رنگ روغني پوشش زيرين ( نيمه مات ) از نوع رنگ هاي آلكيدي هوا خشك است و به علت داشتن خاصيت ضد زنگ، پوشش مناسب وخشك شدن سريع براي حفاظت و رنگ آميزي سطوح فلزي، گچي و چوبي به عنوان آستري به كار مي رود. همچنين براي تهيه بتونه روغني مي توان از آن استفاده كرد. رنگ بندي : سفيد و الوان بسته بندي : كوارت ، گالن و 5 گالن

جلاي آلكيدي براق 78

جلاي آلكيدي براق 78 جلاي آلكيدي براق رنگسازي ايران از بهترين رزين آلكيدي تهيه مي شود. از مهمترين خواص آن، مقاومت عالي در برابر خمش و خراش و زمان خشك شدن مناسب است و براي براق نمودن و محافظت سطوح چوبي، فلزي و حفاظت سطوح گچي و تهيه بتونه روغني به كار مي رود. رنگ بندي: شفاف بسته بندي :كوارت، نيم گالن،گالن و 5گالن براي مشاهده ساير بسته بندي و رنگ بندي ، رنگ هاي روغني به صفحه رنگ هاي ساختماني مراجعه نماييد

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۴:۲۳:۰۷ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی