نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

مصالح مورد نياز براي در هاي چوبي (پلي استر)

 

آموزش رنگ آميزي با پيستوله

 

رنگ زدن ديوار گچي

چگونه ديوار گچي را رنگ كنيم؟

اگر مي خواهيد ديوارهاي گچي منزل خود را براي اولين بار رنگ كنيد لازم است اصولي را رعايت كنيد كه اين اصول براي ديوارهايي كه يك بار رنگ خورده اند لازم نمي باشد. مهم ترين كار زير سازي قبل از نقاشي ساختمان است براي اينكار شما بايد اين مراحل را به ترتيب و با دقت انجام دهيد :تركيب رنگ در نقاشي ساختمان

۱- پشت تيغ كشيدن ملايم روي گچ

۲- روغن زير كار مناسب گچ

۳- ماستيك با يتونه مناسب

۴- سمباده بعد از خشك شدن بتونه(۲۴-۱۲ الي ساعت بعد)

۵- گردگيري گرد و خاك حاصل سنباده

۶- رنگ آميزي با قلمو و غلتك (نحوه استفاده از غلتك و مقدار رنگ مصرفي روي ديوار در اين مرحله به شكيل تر شدن كار انتهايي كمك زيادي مي كند.- مرحله آستري نقاشي ساختمان)

۷- بعد از كامل خشك شدن رنگ اوليه و آستري با بتونه مخصوص، سطح كار (ديوار) لكه گيري مي شود.

۸- بعد از خشك شدن (۱۲ الي ۲۴ساعت) مرحله دوم سنباده كاري با سنباده نرم انجام مي شود.

۹ -گردگيري

۱۰- رنگ دوم

۱۱-رنگ سوم(اين مرحله با دو غلتك انجام مي شود. غلتك ترك و ايتاليايي براي شكيل تر شدن نتيجه كار )

۱۲- در صورت نياز رنگ روغن چهارم.

ابتدا ديوارها را تميز كنيد با استفاده از يك اسفنج نسبتا زبر، گرد و خاك و لكه‌هاي چرب و كثيف روي ديوار را با آب و كمي مايع ظرفشويي ملايم پاك كنيد و سپس با آب بشوييد تا باقي‌مانده مايع ظرفشويي كاملا پاك شود.

حاشيه ديوارها، قرنيزها، دور پنجره‌ها و چهارچوب درها را با نوارچسب آبي رنگ مخصوص بپوشانيد. حتما از نوارچسب‌هاي مخصوص نقاشي استفاده كنيد چون دوام بيشتري دارند و تا يك هفته قابل استفاده مجدد هستند.

بلافاصله پس از اتمام كار و قبل از اين‌ كه رنگ ديوارها خشك شود، اين نوارچسب‌ها را بكنيد. در غير اين‌ صورت ممكن است رنگ ديوار همراه آن كنده شود.

آستر زدن ديوار

ديوارها را ابتدا آستر بزنيد و بتونه كنيد. بيشتر مردم فكر مي‌كنند، ديوارهايي كه قبلا چندبار رنگ شده‌اند ديگر نيازي به آستر زدن ندارند اما درواقع آستر زدن باعث مي‌شود كه رنگ به‌طور يكنواخت روي ديوار بنشيند. به اين ترتيب در انتها، ديوارها ظاهري درخشنده و صاف خواهند داشت.رنگ كردن ديوار

اگر براي رنگ كردن از غلتك استفاده مي‌كنيد، حاشيه‌ها و گوشه‌هايي را كه دسترسي به آن‌ها آسان نيست، با قلم‌مو رنگ بزنيد. دقت كنيد، درها و پنجره‌ها رنگي نشوند.

بزرگ ترين سايت نقاشي ساختمان در تهران و كرج و شهريار

http://naghashi.org/

تكنيك w

يك توصيه مهم اين است كه از تكنيك w استفاده كنيد. يعني ابتدا با غلتك روي قسمتي از ديوار، رنگ را به شكل w بكشيد، سپس بدون اين‌كه غلتك را برداريد، w را به‌طور كامل رنگ كنيد. تمام قسمت‌ها را به همين ترتيب رنگ بزنيد تا آن ديوار كاملا رنگ شود.

كناره‌ها و چهارچوب‌ها را هم رنگ كنيد. وقتي رنگ ديوارها كاملا خشك شد، كناره‌هاي ديوارها را با نوارچسب مخصوص بپوشانيد، سپس چهارچوب درها و پنجره‌ها را با قلم‌مو رنگ بزنيد.

مي‌توانيد ديوارها را به‌راحتي و با صرف وقت كمتر رنگ كنيد. با توجه به نكات زير در وقت، انرژي و رنگ مصرفي صرفه‌جويي كنيد.

فقط نوك قلم‌مو را به رنگ آغشته كنيد. بيشتر از يك‌سوم قلم‌مو را در ظرف رنگ فرو نبريد. رنگ اضافه نه‌تنها سرعت كار را افزايش نمي‌دهد، بلكه در قسمت پايين موهاي قلم‌مو جمع مي‌شود و تميز كردن آن بسيار دشوار است. درضمن اين كار باعث مي‌شود كه قلم‌مو زودتر خراب شود.

با يك پيچ‌گوشتي كه به سر آن يك تكه پارچه پيچيده‌ايد، داخل شيار لبه قوطي رنگ را تميز كنيد. اگر رنگ در اين شيارها جمع شود، در قوطي خوب بسته نمي‌شود.

قبل از بستن در قوطي، ابتدا روي دهانه آن يك كيسه پلاستيكي نازك قرار دهيد، سپس در آن را بگذاريد و با وسيله‌اي مثل چكش در آن را محكم كنيد.

با يك ماژيك ثابت، اسم و شماره رنگ را روي در قوطي بنويسيد. درضمن با يك تكه پارچه كمي از همان رنگ را روي در قوطي بماليد. با داشتن مشخصات رنگ داخل قوطي، هنگام استفاده مجدد از آن‌، كار شما آسان‌تر مي‌شود.

 

بزرگ ترين سايت نقاشي ساختمان در تهران و كرج و شهريار

http://naghashi.org/

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۷:۲۶:۳۹ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی