نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

9مورد براي دكوراسيون جديد خانه

 

 

لوسترها و لامپ ها جزو وسايلي هستند كه خيلي زود بر بيننده آشكار مي كنند كه سبك چيدمان خانه تان قديمي است يا جديد. اگر به دنبال چند ايده براي طراحي دكوراسيون داخلي براي تغيير دادن خانه تان هستيد، اين 9 مورد مي تواند كمكتان كند.

 

 

1) تنظيم چيدمان مبلمان و لوازم خانه را تغيير دهيد: مبلمان را از كنار ديوار برداشته و سعي كنيد آنها را در زواياي جديدتر و گيراتر بچينيد. مثلاً قرار دادن كاناپه به صورت مورب در يك اتاق نشيمن باريك باعث مي شود كه اتاق وسيع تر ديده شود.

 

2) يك ديوار را رنگ كنيد.

 

3) از گل و گياه استفاده كنيد : گل و گياه مي تواند حال و هواي تازه اي به خانه بياورد. اگر علاقه اي به رسيدگي به گل و گياه نداريد، مي توانيد از گل ها و درختچه هاي مصنوعي استفاده كنيد. كيفيت گل هاي مصنوعي هم آنقدر خوب شده است كه به سختي مي توان آنها را از گل طبيعي تشخيص داد.

 

4) يك قاليچه محلي در نقطه اي بيندازيد : قاليچه هاي محلي وسيله بسيار خوبي براي اتاق هاي گفت وگو و نشيمن به شمار مي رود. قاليچه اي متناسب با اسباب و لوازم اتاق انتخاب كنيد و آن را پايين ميز بيندازيد. گل و گياه مي تواند حال و هواي تازه اي به خانه بياورد. اگر علاقه اي به رسيدگي به گل و گياه نداريد، مي توانيد از گل ها و درختچه هاي مصنوعي استفاده كنيد.

 

5) تابلو و آينه از ديوارها آويزان كنيد : تابلوهايي آويزان كنيد كه شخصيت و روحيه شما را منعكس كند. سعي كنيد از قاب هاي تزئيني تر و زيباتر استفاده كنيد. هنگام آويزان كردن دقت كنيد كه تابلو از هر قسمت خانه قابل مشاهده و گيرا باشد.

 

6) مجسمه ها را در يك جا جمع كنيد : مجسمه ها و پيكره هاي كوچك و مرتبط با هم را در قسمتي از خانه كه مورد توجه است كنار هم قرار دهيد. اين مجسمه ها را به صورت هاي فانتزي و متنوع بچينيد.

 

7) از كوسن هاي تزئيني استفاده كنيد : اين بالشتك ها و كوسن هاي تزئيني به سادگي رنگ و بوي جديدي به خانه مي دهد و مبلمان منزل را نيز باشكوه تر جلوه مي دهد. لحاف ها و رواندازها نيز مثل كوسن هاي تزئيني، به اتاقتان رنگ مي دهد. اين رواندازها و روتختي ها در انواع جنس ها و رنگ ها موجود مي باشد. با توجه به روحيه و سليقه خود زيباترين را انتخاب كنيد.

 

8) لامپ ها و لوسترها را عوض كنيد.

 

9) لوازم اضافي را از جلوي ديد برداريد : وسايل و لوازم اضافي باعث از بين رفتن جلوه اتاق مي شود. براي برگه ها، اسباب بازي هاي بچه ها و ساير اسباب و وسايلي كه شكل اتاق را بر هم مي زند، جاي مخصوصي تدارك ببينيد. لوسترها و لامپ ها جزو وسايلي هستند كه خيلي زود بر بيننده آشكار مي كنند كه سبك چيدمان خانه تان قديمي است يا جديد. به دنبال لوسترهايي باشيد كه جديدتر و فانتزي باشند و ضمناً با لوازم و رنگ بندي خانه تان نيز هماهنگ باشند. يكي از ديوارهاي مهم خانه كه در معرض توجه نيز هست را به رنگ دلخواهتان رنگ كنيد. تابلوها و لوازم هنري از آن آويزان كنيد و مبل جديد و زيبايي در آن قسمت قرار دهيد

 

عكس نقاشي ساختمان شهريار و كرج,

 

انواع رنگ آميزي منزل,

 

بهترين نوع رنگ ساختمان شهريار و كرج,

 

نقاشي خونه,

 

نقاشي ساختمان شهريار و كرج مولتي كالر,

 

نقاشي منزل,

 

بهترين رنگ براي ساختمان شهريار و كرج,

 

 

(البته دقت داشته باشيد كه رنگ آن با ساير لوازم خانه هماهنگ باشد).

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۵۸:۱۹ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی