نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

    از بين بردن انواع لكه هاي رنگ

 

براي لكه زدايي رنگ ها بايد بدانيم كه چندين نوع رنگ داريم و بعداً براي هر نوع از آنها تدبير خاصي بينديشيم.

 

(سه نوع رنگ داريم:1:  لكه هاي مربوط به آبرنگ2:  لكه رنگ پلاستيكي3:  لكه رنگ روغني.)

 

    1: زدودن لكه آبرنگ: زدودن لكه آبرنگ ساده است  براي اين منظور بايد با آب سرد بشوييد سپس با آب نيمگرم و پودر رختشويي آنها را تميز بشوييد و آب بكشيد و اگر خيلي سمج باشد، پنبه را به گليسيرين آغشته كنيد و روي آن بماليد سپس با آب گرم و پودر رختشويي بشوييد و آب بكشيد و اگر نتيجه نگرفتيد از تربانتين استفاده كنيم.

 

   2: لكه هاي رنگ پلاستيك: ابتدا اضافي رنگ را بتراشيد سپس نفت خام بماليد و با پنبه پاك كنيد و سرانجام با آب گرم و صابون بشوييد و آبكشي نماييد.

 

    3: لكه هاي رنگي روغني: اگر كهنه و خشك است پاك كردن آن تقريباً غير ممكن است اما در صورتي كه هنوز خشك نشده و يا فقط يكي دو روز پيش اتفاق افتاده است بايد چنين كرد: از روي هر نوع پارچه اضافه رنگ را لبه ي تيز كار بگيريد بعد پنبه اي را به تربانتين آغشته كنيد و روي لكه بماليد سپس با پنبه ديگري پاك كنيد اين كار را چندين بار تكرار كنيد و ته رنگ را نيز با آب گرم و پودر لباسشويي از بين ببريد مسلماً از نتيجه كار راضي خواهيد بود.

 

 لكه رنگ روي قالي:

 

    لكه زدايي رنگ روي قالي و موكت مشكل تر است براي پاك كردن آنها بايد پنبه را با تربانتين خيس كنيد و بر روي لكه بماليد و بعداً با پنبه ديگري پاك كنيد تا اينكه لكه از ميان برود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مهر ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۵۴:۵۱ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی