نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

اجرا كننده مركزي نقاشي ساختمان در شهريار پرند

 

آماده كردن ديوارها بهنگام نصب حاشيۀ كاغذديواري بسيار اهميت دارد! آماده سازي صحيح ديوارها به تضمين پايبندي كاغذديواري كمك مي

كند و نتايج بهتر و پايدارتري را ارائه خواهد داد. كاغذ ديواري زماني خوب مي چسبد كه براي ديوارهاي تميز و نرم به كاربرده شود.

 

            

 

                                                                     دستورالعمل ها:

 

گام اول:

 

ترك ها و حفره هاي روي ديوار را با بتونه بپوشانيد، به محض خشك شدن، بتونه را سنباده بزنيد تا نرم و هموار شود.

 

گام دوم:

 

ديوارها را با محلول آب و صابون ملايم شستشو دهيد، اينكار هرگونه پس مانده روي ديوار را برطرف ميكند!. ديوار را شستشو داده و اجازه دهيد

تا خشك شود.

 

گام سوم:

 

هرگونه آلودگي را با تركيب آب و مايع سفيد كننده برطرف كنيد. محلول بايد با نسبت هر يك واحد سفيد كننده، 10 واحد آب باشد.به هنگام

استفاده از سفيد كننده، از دستكش استفاده كنيد! سپس با آب شستشو داده و منتظر بمانيد تا خشك شود.

 

گام چهارم:

 

اگر ديوار پر از دست انداز و نا همواري است، بوسيلۀ كاغذ سنباده درشت ديوار را سنباده بزنيد تا صاف و هموار شود.

 

گام پنجم:

 

بوسيلۀ يك كارد بتونه، هرگونه رنگ خشك شده اي كه چكه شده را خراش دهيد.

 

گام ششم:

 

گرد و غبار باقي مانده روي ديوار را با جارو برطرف كنيد.

 

گام هفتم:

 

اگر رنگ ديوار كهنه است،يك لايه آستر آكريليك يا سيلر(آستر رنگ) به كار ببريد.حاشيه هاي كاغذ ديواري به آستر بهتر از رنگ كهنه مي

چسبند!

 

اگر كاغذ ديواري منزلتان فرسوده يا از آن خسته شده‌ايد، براي راحت‌تر كندن آن‌ها از روش زير استفاده كنيد تا آسيب كم‌تري به ديوار وارد شود:

 

1- وسايل تزييني روي ديوار را برداريد. مبل‌ها را از اتاق خارج و اگر امكان اين كار نيست، همه آن‌ها را در وسط اتاق جمع كنيد و روي آن‌ها نايلون يا پارچه بزرگ بكشيد.

 

2- بيشتر كاغذ ديواري‌هاي جديد به صورت خشك از ديوار كنده مي‌شوند و نيازي به بخار يا مواد شيميايي نيست. براي امتحان كافيست با كاردك از گوشه ديوار به آرامي با زاويه 45 درجه شروع به كندن كنيد تا با كمي دقت كاغذ ديواري به صورت ورقه‌اي ور بيايد. در صورتي كه كاغذ تكه‌تكه و خرد شود، لازم است از آب يا مواد شيميايي استفاده كنيد.

 

3- به آرامي با كاردك يا ترجيحا ابزار مخصوص اين كار كه در اكثر ابزار‌ فروشي‌ها موجود است و مانع خراش‌هاي عميق و آسيب به ديوار مي‌شود، روي كاغذ ديواري را خراش دهيد.

 

4- يكي دو قسمت از كاغذ ديواري را با يك اسفنج يا غلتك رنگ كه در آب‌گرم يا مخلوط آب‌گرم و مواد شيميايي فرو برده‌ايد، خيس كنيد. بگذاريد رطوبت نفوذ كند بعد كاغذديواري را از ديوار جدا كنيد. آب‌گرم چسب را شل و كارتان را راحت‌تر مي‌كند.

 

5- از درز كاغذديواري شروع كنيد. يك كاردك پهن زير لبه كاغذديواري بگذاريد تا كندن آسان‌تر ‌شود.

 

6- باتوجه به مدتي كه كاغذديواري روي ديوار مانده و چسب مصرفي ممكن است تا شل شدن چسب احتياج شود ديوار را چند بار مرطوب كنيد. اگر باز كندن مشكل بود، بار ديگر آن را خيس و مدتي به حال خود رها كنيد. تكه‌هاي كوچك را با سمباده جدا كنيد و جاي آن را رنگ بزنيد.

 

7- بعد از تمام شدن كار، بگذاريد ديوار كاملا خشك شود و بعد با محلول آب و TSP ديوار را شستشو دهيد. اين كار باعث كنده‌شدن چسب و صاف شدن سطح ديوار مي‌شود تا براي كاغذ ديواري جديد آماده شود. اگر قصد رنگ‌كردن داريد، قبل از آن ديوار را سمباده بزنيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ] [ ۰۴:۰۲:۴۶ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی