نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

رنگ شناسي در نقاشي و شناخت انواع رنگ ها

روانشناسي رنگ ها و شناخت خصوصيات هر رنگ

رنگ قرمز

 

اين رنگ مظهر شدت و زياده روي است كه گاهي درجهت مخالف آن است. قرمز رنگ عشق ، تنفر، فداكاري، خشونت ، خون و آتش است. كسي كه به اين رنگ علاقه دارد هرگز نمي تواند در زندگي بي تفاوت باشد. اين گونه اشخاص تند و سركش و درعين حال فعال و شجاع و كمي عجول هستند. احتمال شكست به خصوص در عشق براي آنها فراوان است. قضاوتهاي عجولانه و ناگهاني در مورد ديگران اغلب سبب ازبين رفتن دوستيهايشان مي شود، با آنكه در عشق كاملا فداكارند اما اگر روزي حوادث بر وفق مراد نباشد بدون تفكر و جويا شدن علت مي جنگند. دو عيب بزرگ خودپرستي و عدم كنترل درنفس آنهاست و دو صفت ممتازشان خوش قلبي و حس بزرگ طلبي است. به طور كلي دوستداران اين رنگ داراي خصوصيات متضادي هستند.

رنگ صورتي

اين رنگ در واقع همان قرمز است كه كمرنگ شده باشد. اگر به اين رنگ علاقه داريد تمام صفات رنگ قرمز را كمي ملايمتر دارا مي باشيد. با گذشت هستيد و در عشق تندي نشان نمي دهيد ، ديگران را خوب درك مي كنيد و با اطرافيان خود به ملايمت و لطف رفتار مي كنيد و به دليل نشاط و شادابيتان مورد علاقه اطرافيان خود هستيد . شما شكستها ، خشونتها و دشواريهاي زندگي را تحمل مي كنيد و با مشكلات فراوان مواجه ايد

رنگ آبي

 

http://naghashi.org/

دوستداران اين رنگ مي توانند هوس و احساسات و هيجانات خود را كنترل كنند . ظاهر آرام شما ديگران را وادار مي كند كه به شما احترام بگذارند و دوست داريد پيوسته مورد احترام ديگران باشيد . درخريد و پوشش لباس قناعت مي كنيد. حماقت وعدم فهم ديگران شما را كسل مي كند و كساني كه از نظر هوش و فهم بر شما برتري دارند شما را ناراحت مي كنند. كارهاي خود را از روي نظم و ترتيب انجام مي دهيد. از خصوصيات مهم شما پشتكار شما است.

رنگ ارغواني

دوستداران اين رنگ پيوسته مجذوب زيباييها و ظرافت ها مي شوند و مغرور و اجتماعي اند . معاشرت با اين دسته لذت بخش است .به امور معنوي بيشتر مي پردازند

رنگ قهوه اي

شما با ثبات و مقدس ، شاعر پيشه و كمي فيلسوف مآب هستيد. به ندرت تغيير عقيده مي دهيد و با آنكه كمتر تصميم مي گيريد اما آن را به مورد عمل مي گذاريد . شما كاملا در نگهداري پول و اسرار ديگران قابل اعتماد هستيد . ميل داريد پيوسته در عالم خودتان باشيد و گاهي اوقات با اطرافيان خود با خشونت رفتار مي كنيد . در عشق هرگز بدبين و تند نيستيد.

رنگ خاكستري

اين رنگ مظهر چشم پوشي از خوشي هاي دنيا است. شما در زندگي احساس رضايت مي كنيد. اين رنگ، رنگ عقلا است و جواناني كه به رنگ اظهار علاقه مي كنند خود را هم طراز اشخاص كهنسال مي دانند و در زندگي احساس بي نيازي ميكنند . در عشق بر افراد مسن تر از خود تمايل دارند و اغلب كساني كه از نظر فكر وعقيده به آن برتري دارند خيلي آسان طرف توجهشان قرار خواهند گرفت .

رنگ نارنجي

اين افراد متكي به نفس نيستند . اجتماعي و خوش خلقند و با مردم خوب رفتار مي كنند . نفوذ در اينگونه افراد مشكل است و كسي كه آنها را دوست بدارد مي تواند به آساني با او ازدواج كند . هوسباز نيستند و اگر با كسي دوستي كند با او صداقت و فداكاري دارد.

رنگ سبز

زندگي با شما آسان است و نقطه اشتراك فراواني با افراد علاقه مند به رنگ نارنجي داريد. روابط شما بر پايه اصول و قرارداد است . دوست نداريد در زندگيتان حوادثي به وقوع بپيوندد اما كنجكاوانه به ماجراهاي زندگي ديگران توجه داريد.

رنگ فيروزه اي

دوستداران اين رنگ اسرار آميز و احساساتي اند و كارهاي شخصي خود را به خوبي اداره مي كنند . پشتكار دارند و با ثباتند و به نصايح ديگران در مورد كارهاي خود كمتر توجه دارند .

رنگ سياه

اين رنگ نشانه خوش ذوقي و ظرافت طبع است. شما به شخصيت اطرافيان خود احترام مي گذاريد و براي آنكه ديگران را با ارزش و برجسته نشان دهيد از هيچ گونه كمكي دريغ نمي كنيد و هرگز خود را به ديگران تحميل نمي كنيد . همچنين عقائد ديگران را به آساني مي پذيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۱۸:۱۶ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی