نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور


,"نقاشي ساختمان",نقاشي ساختمان,نقشه شهريار جاده شهريار رباط كريم,نقاشي ساختمان اليكا,نقاشي ساختمان .پتينه,تجربيات نقاشي ساختمان

,استعلام نقاشي ساختمان,نقاشي ساختمان درتهران,نقاشي پذيرايي ساختمان,نقاشي از ساختمان,دستمزد نقاشي ساختمان

khnk.gif (400×200)

نحوه رنگ آميزي و نقاشي كاشي هاي سراميك

نحوه رنگ آميزي كاشي‌ سراميك

در جريان بازسازي خانه‌هاي قديمي، ممكن است شما به دنبال تغيير رنگ سراميك‌هاي ديواري در سرويس‌هاي بهداشتي و آشپزخانه خود باشيد، اما رنگ‌هاي موجود در بازار، با دكوراسيون سرويس‌هاي شما مطابقت چنداني نداشته باشد. چطور است خودتان اقدام به رنگ‌آميزي برخي از قطعات سراميك‌هاي ديواري كنيد، تا پس از نصب در كنار بقيه سراميك‌ها، هماهنگي و زيبايي دوچنداني را به خانه خود هديه دهيد.

kkkkkk.gif (400×150)

در اين مقاله روش رنگ آميزي داغ بر روي سراميك‌ها آموزش داده مي‌شود. اين روش در مورد سراميك‌هاي ديواري به كار مي‌رود كه هنوز نصب نشده باشد. براي سراميك‌هايي كه نصب شده باشند بايد از روش ديگري به نام روش هواي خشك بهره برد.

در اين روش از رنگ‌هاي براق استفاده مي‌شود كه ساختار آكريليك با پايه آبي (محلول در آب) دارند و طوري تركيب شده‌اند كه بر سطوح صاف و غير متخلخل بچسبند. اينگونه رنگ‌ها اگر به روش داغ استفاده شوند، پس از خشك شدن، سطحي براق و مقاوم در برابر خش به وجود مي‌آورند. اين روش براي سطوحي كه در معرض تماس مكرر با آب‌گرم باشند از جمله حمام يا نقاطي كه مورد استفاده زياد باشند مانند كف سالن و كف آشپزخانه توصيه نمي‌شود. در صورت تمايل به استفاده از سراميك‌هاي براق در نقاط ذكر شده، بايد انواع آماده و داراي ضمانت را خريداري كنيد.

در زير روش گام به گام رنگ‌آميزي سراميك با روش داغ شرح داده مي‌شود. به ياد داشته باشيد كه اين روش براي سراميك‌هاي نصب نشده است.

گام اول:

قبل از اقدام به رنگ‌آميزي، بايد سطوح سراميك كاملا تميز شود و به اين منظور و براي برطرف كردن هر گونه آلودگي، قطرات چربي يا لكه‌هاي صابون، بايد سطح سراميك را با آب گرم و صابون بشوييد.

پس از شستشوي كامل، سطوح را با الكل ايزوپروپيل يا مخلوط 50 درصد سركه و آب مجددا تميز كنيد. سطوح سراميك را با حوله كاغذي خشك و لكه‌گيري كنيد و به منظور جلوگيري از آغشته شدن سطوح آنها با چربي پوست، از لمس سراميك‌ها خودداري كنيد.

 گام دوم:

حالا به رنگ‌آميزي بپردازيد. كار با رنگ‌هاي آكريليك توصيف شده بسيار ساده است و مي‌توان آنها را به سادگي نيز پاك كرد. اين گونه رنگ‌ها را مي‌توان با يكديگر تركيب كرد تا رنگ دلخواه به دست آيد. اين رنگ‌ها بر اثر تبخير خشك مي‌شوند. سطوح نازك رنگ تقريبا طي 20 دقيقه خشك مي‌شوند و سطوح ضخيم‌تر ممكن است طي يك تا سه روز به طور كامل خشك شود.

اگر در رنگ‌آميزي اشتباهي رخ داد (كه بسيار محتمل است) مي‌توان رنگ را بلافاصله به كمك پارچه مرطوب پاك كرد. اگر رنگ خشك شده باشد و شما احساس كنيد اصلاحي در كار لازم است، روي نقطه مورد نظر را مجددا رنگ‌آميزي كنيد.

 گام سوم:

هنگامي كه رنگ به طور كامل در هوا خشك شد، سراميك ها را از سمت بدون رنگ، روي كاغذ مومي قراردهيد و آن را درون فر سرد بگذاريد. درجه حرارت فر را روي 162 درجه سانتيگراد تنظيم كنيد و فر را روشن كنيد. سراميك‌ها بايد مدت 45 دقيقه بپزند، پس از 45 دقيقه و خاموش كردن فر، با باز كردن در آن، سراميك‌ها به تدريج سرد مي‌شوند. هنگامي كه سراميك‌ها خنك شدند، مي‌توان آنها را از فر بيرون آورد. سطح كار را از نظر مقاومت با ناخن امتحان كنيد. قاعدتا نبايد خراشي بر سطح رنگ بيافتد. اگر رنگ خراشيده شد، نشان مي‌دهد كه يا بايد مدت نگاهداري قبل از پخت در هواي آزاد را اضافه كنيد يا اينكه زمان پخت را افزايش دهيد.

 گام چهارم:

پس از اطمينان از خشك شدن كامل رنگ، حالا نوبت چسباندن سراميك‌ها مي رسد. در اين مورد از چسب‌هاي آكريليك سراميك كه خاصيت خورندگي نداشته باشند استفاده كنيد، زيرا چسب‌هاي خورنده، ممكن است بر سطح رنگ اثر بگذارند.

 گام پنجم:

نظافت سطوح سراميك رنگ شده كار آساني است. از مواد پاك كننده داراي خورندگي استفاده نكنيد و به جاي آن از آب گرم و محلول ماشين ظرفشويي بهره ببريد.

به همين سادگي مي‌توان سراميك‌هاي ديواري را رنگ كرد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۳۴:۱۸ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی