نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

مولتي كالر

اجراي انواع نقاشي رنگ مولتي كالر ساختمان در طرح و مدل هاي مختلف

انواع رنگ مولتي كالر - قيمت مولتي كالر و كاتالوگ مولتي كالر

مولتي كالر پارس – مولتي كالر اطلس – مولتي كالر آريا – مولتي كالر رونق

براي ارسال رايگان كاتالوگ مولتي كالر و مشاوره رايگان كافيست با ما تماس بگيريد

 

شما علاوه بر اين كه مي توانيد براي نقاشي خانه و ساختمان خود از نقاشان حرفه اي و مجرب ما در زمينه نقاشي ساختمان با مولتي كالر يا هر نوع رنگ يا نقاشي ديگري بهره مند شويد، مي توانيد مطالب آموزشي در مورد رنگ آميزي ساختمان و نقاشي منزل و انواع رنگ هاي ساختماني و همچنين مقالات در زمينه هاي مختلف رنگ ها و نقاشي ساختمان را در سايت نقاشي ساختمان ايران مطالعه نماييد و همچنين با ديدن فيلم هاي آموزشي نقاشي ساختمان از آموزش هاي تصويري اين مجموعه بهره مند شويد تا بتوانيد تصميم گيري بهتري در نقاشي خانه يا منزل خود داشته باشيد و با بهترين رنگ ها خانه خود را رنگ آميزي كنيد

اجراي انواع نقاشي مولتي كالر منزل, نقاشي مولتي كالر خانه, نقاشي مولتي كالر ساختمان, نقاشي مولتي كالر آپارتمان, نقاشي مولتي كالر ديوار, نقاشي مولتي كالر اتاق, رنگ مولتي كالر, رنگ كردن مولتي كالر, رنگ آميزي مولتي كالر-

براي اطلاع بيشتر در مورد نقاشي رنگ مولتي كالر ساختمان و نقاشي ساختمان با رنگهاي مولتي كالر و همچنين اطلاع از قيمت نقاشي مولتي كالر و نيز دريافت كاتالوگ مولتي كالر و بازديد و مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد – تا به بهترين نحو شما را راهنمايي كنيم

هدف ما جلب رضايت شما ، مشتريان گرامي است

در صفحه رنگ مولتي كالر به مواردي از قبيل انتخاب رنگ مولتي كالر – ويژگي هاي كلي رنگ مولتي كالر و مزايا و معايب رنگ مولتي در نقاشي ساختمان مورد بحث و بررسي قرار گرفته اند

 

شما در مطلب زير با رنگ مولتي كالر و ويژگي هايي اين رنگ و رنگ آميزي ساختمان خود با اين رنگ آشنا مي شود و ضمنا نكاتي در مورد آماده سازي سطح جهت اجراي نقاشي مولتي كالر و روش اجرا آن و كاربرد و موارد مصرف رنگ مولتي كالر و معايب و مزاياي مولتي كالر اطلاعاتي كسب خواهيد كرد، همچنين مي توانيد از كاتالوگ و قيمت مولتي كالر نيز آگاهي يابيد، شما مي توانيد در ادامه با مطالب ذيل آشنا مي شويد (كه مي توانيد بر روي هر يك كليك كنيد)

مولتي كالر چيست؟

آشنايي با مولتي كالر در نقاشي ساختمان

ويژگي نقاشي با رنگ مولتي كالر

ويژگي رنگهاي مولتي كالر

آماده سطح جهت اجراي نقاشي ساختمان با مولتي كالر

روش اجراي نقاشي مولتي كالر

كاربرد مولتي كالر در كجاست؟

موارد مصرف مولتي كالر

كاتالوگ مولتي كالر: آريا – اطلس – پارس – رونق

قيمت مولتي كالر

مولتي كالر چيست؟

مولتي‌كالر رنگي است كه پس از اجرا، چندين رنگ به صورت مجزا در آن ديده مي‌شود. در واقع يك رنگ زمينه بوده و چند رنگ ديگر به صورت رگه‌هاي مختلف است.

رنگ‌هاي مولتي‌كالر داراي ويژگي‌هايي خاص هستند كه اين رنگ را از رنگ‌هاي ديگر متمايز كرده و به آن اولويت داده است.

فوق‌العاده تزئيني‌ و در طرح‌هاي متنوع و رنگ‌هاي مختلف موجود است. با توجه به فرمولاسيون خاص، امكان ساخت رنگ‌هاي متنوع و منطبق با هر سليقه براي ايجاد سطوحي زيبا و چشم‌نواز در بيش از 40 ترام گوناگون را فراهم مي‌كند. اين رنگ‌ها بسيار شيك، مدرن و داراي تنوع رنگ روز و محبوب اروپاست.

آشنايي با مولتي كالر در نقاشي ساختمان

قابل اجرا بر روي تمامي سطوح‌ است. رنگ‌هاي مولتي‌كالر دكوراتيو بوده و يك لايه فيلم نازك بر روي سطوح ايجاد مي‌نمايد و بسيار مناسب براي سطوح گچ، سيمان، بتون، آهن، آلومينيوم، چوب، رنگ، سنگ، شيشه، كاشي، پلاستيك، رنگ روغن، كنتيكس و ….است.

بافت ويژه اين رنگ و مات و كم‌جلا بودن آن، مشكلاتي از قبيل موج و خرابي سطح زير كار را در خود محو مي‌كند. مولتي‌كالر از آن جايي كه ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمي‌كند، براي محيط‌هاي پرترافيك و يا پر رفت‌و‌آمد مانند راه‌پله‌ها بسيار مناسب است.

در صورت آسيب‌ديدگي به سادگي با حداقل مواد و به بهترين وجه ممكن قابل ترميم است.

از آنجايي‌ كه رنگ‌هاي مولتي‌كالر برخلاف رنگ‌هاي موجود در بازار جهت اجرا نياز به هيچ‌گونه حلال و تركيبات نفتي مرسوم ندارد، بدون بو بوده و در مكان‌هايي كه امكان تخليه كامل و طولاني مدت وجود ندارد، نظير منازل، ادارات، مراكز درماني، مراكز آموزشي، هتل‌ها و … به‌راحتي قابل اجرا مي‌باشد.

موارد زير از جمله ويژگي‌هاي نقاشي با رنگ مولتي كالر ا‌ست:

اجراي سريع و آسان طي يك مرحله و توسط اسپري كردن رنگ

توجيه اقتصادي به علت قابليت پوشش‌دهي زياد، سرعت سريع اجرا و كاهش نيروي كار

مقاومت بالا در برابر جذب دوده، غبار و ذرات معلق در هوا (آنتي استاتيك) كه در نتيجه هزينه تميز كاري و نگه‌داري را تقليل داده، آن را بهداشتي مي‌كند.

قابليت شستشوي آسان و كامل با آب و ساير شوينده‌هاي مرسوم خانگي و داراي مقاومت عالي در برابر رطوبت و شستشو

بدون پوسته شدن، رنگ پريدگي و زرد شدن: رنگ‌هاي مولتي‌كالر با ايجاد سطحي با دوام و استثنايي درمقابل رنگ پريدگي، زرد شدن، پوسته شدن، خراشيدگي و از بين رفتن لايه رنگ روي سطح، بسيار مقاوم است.

ضد باكتري: به علت مواد تشكيل‌دهنده اين رنگ، زمينه مناسب براي رشد باكتري‌ها، ميكروب‌ها، قارچ‌ها، كپك‌ها، جلبك‌ها، خزه‌ها و … فراهم نمي‌باشد. به عبارتي اين رنگ‌ها خاصيت ضد آب داشته، ضد شوره، خزه و رطوبت است.

امكان پوشش‌دهي بر روي سطوحي كه دور از دسترس هستند از جمله لوله‌ها و رادياتورها.

كم‌بو يا بي‌بو: پس از اجرا، بعد از مدت كوتاهي بو در محيط باقي نمي‌ماند.

ضربه‌پذير و مقاوم در برابرتغيير حجم سطوح يا قالب‌هاست. به علت كشش سطحي بالا در مقابل تغيير حجم سطح زيرين و ترك‌هاي مويي مقاومت مي‌نمايد.

در مدت كوتاهي خشك مي‌شود. بر روي سطوح گچي و سيماني در كمتر از يك ساعت و پس از گذشت سه روز كاملا خشك ‌شده و پس از آن قابل شستشو است.

به طور كلي مي‌توان گفت به دليل قابليت پوشش‌دهي و چسبندگي فوق‌العاده از آن جهت اهميت دارد كه در مكان‌ها و فضاهاي مختلف از قبيل:

- منازل مسكوني،

- لوازم منزل مانند كابينت‌ها، تختخواب‌ها، ميز، سطوح دكوراتيو

- مكان‌هاي پر تردد مانند پاگردها، پلكان‌ها، پاركينگ‌ها،

- مكان‌هاي عمومي از جمله بيمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، مدارس، سالن‌هاي فرودگاه‌، آمفي‌تئاتر، مترو، استوديوهاي ضبط و پخش موسيقي، سينماها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، موزه‌ها، مطب‌هاي پزشكي و سالن‌هاي كامپيوتر قابل استفاده است.

رنگي است كه پس از اجرا چندين رنگ به صورت مجزا در در آن ديده مي شود

مجموعه‌اي از ويژگي‌هاي بارز رنگ مولتي كالر محبوب بدين شرح مي‌باشد

خاصيت انتي استاتيك: مقاومت بالا در برابر جذب ذرات معلق در هوا كه در نتيجه هزينه تميز كاري و نگهداري را تقليل داده و بهداشتي مي‌باشد.ذرات معلق هوا و دودها را به خود جذب نمي‌كند و مخصوصا براي محيطهاي كه پر ترافيك و يا پر رفت و آمد هستند بسيار مناسب مي‌باشند. (مناطق مركزي، راه پله ها و…).

شستشوي آسان: با آب و انواع شوينده ها براحتي قابل شستشو مي‌باشد. مقاومت عالي در برابر رطوبت و شتشو

ترميم: در صورت اسيب ديدگي به سادگي با حداقل مواد و به بهترين وجه ممكن قابل ترميم است. (درهر ابعاد مانند سطح اوليه و هماهنگ با سطوح مجاور).

بدون نياز به حلال: از آنجائيكه رنگهاي مولتي كالر برخلاف رنگهاي موجود در بازار جهت اجرا نياز به هيچگونه حلالي ندارند، لذا در محيط ايجاد بوي نامطبوع نمي‌كند و به همين دليل در مكانهايي كه امكان تخليه كامل و طولاني مدت انها وجود ندارد، نظير منازل مسكوني، مراكز درماني، مراكز اموزشي، هتلها و… براحتي قابل اجرا مي‌باشد.

بدون پوسته شدن، رنگ پريدگي و زرد شدن: رنگهاي مولتي كالر با ايجاد سطحي با دوام و استثنائي درمقابل رنگ پريدگي، زرد شدن، پوسته شدن، خراشيدگي و از بين رفتن لايه رنگ روي سطح بسيار مقاوم است.

تنوع و گستردگي در طرح و رنگ: با توجه به فرمولاسيون خاص امكان ساخت رنگهاي متنوع و منطبق با هر سليقه براي ايجاد سطوحي زيبا و چشم نواز را فراهم مي‌ كند.

ضد شوره، خزه و رطوبت: اين رنگها خاصيت ضد آب داشته كه در نتيجه باعث عدم موردي همچون شوره و…مي‌باشد.

فوق العاده تزئيني: طرحهاي متنوع در رنگهاي مختلف، بافت ويژه رنگ، مات و كم جلا بودن رنگ، مشكلاتي از قبيل موج و خرابي سطح زير كار را در خود محو مي‌ كند.

ضخامت كم: بافت زمينه دانه هاي رنگي بر روي فيلم كمتر از يك ميلمتر.

قابل اجرا بر روي تمامي‌سطوح: رنگهاي مولتي كالر دكوراتيو بوده و يك لايه فيلم بر روي سطوح ايجاد مي‌نمايد و بسيار مناسب براي سطوح (گچ.سيمان، بتون، آهن، چوب، رنگ، سنگ، كاشي، پلاستيك، رنگ روغني، كنتيكس و….) مي‌باشد.

سرعت بالا در اجرا: به علت وجود تكنولوژي بالا در ساخت دستگاهاي اجراي اين رنگ سرعت قابل توجهي در اجراي آن بر روي سطوح آماده وجود دارد و امكان پوشش دهي بر روي سطوحي كه دور از دسترس مي‌باشد ايجاد شده است. (مثال: لوله ها، رادياتورها و… ).

چسبندگي بالا: قدرت چسبندگي بالا بر روي سطوح اجرايي دارد.

آنتي گرافيتي: مقاومت عالي در برابر رنگ بري اشعه ماوراي بنفش و امكان جابجايي وسايل نصب شده بدون تغيير رنگ محسوس با سطوح مجاور.

ضربه پذير و مقاوم در برابر تغيير حجم سطوح يا قالبها: به علت كشش سطحي بالا در مقابل تغيير حجم سطح زيرين و تركهاي مويي مقاومت مي‌نمايد.

آنتي باكتريال: به علت مواد تشكيل دهنده اين رنگ زمينه مناسب براي رشد باكتريها، ميكروبها، قارچها، كپكها، جلبگها، خزه ها و… فراهم نمي‌ باشد.(در داخل گالن).

كم بو يا بي بو: پس از اجرا، بعد از مدت كوتاهي بوي در محيط باقي نمي‌ماند.

در مدت كوتاهي خشك مي‌شود: بر روي سطوح گچي و سيماني در كمتر از يك ساعت و پس از گذشت سه روز كاملا خشك مي‌شود و پس از آن قابل شستشو است.

تجهيزات براي اجرا: پمپ باد .پيستوله با نازل مخصوص . مخزن فشار (آدمك)

آماده سازي سطح جهت اجرا نقاشي ساختمان با مولتي كالر

سطوح زير كار بايستي خشك وتميز بوده وعاري از هرگونه آلودگي، چربي ودوده باشد.همچنين پيش از اجرا بر روي سطوح فلزي از قبيل: تخت فلزي، كابينت و … زنگ زدگي وضايعات فلزي بايد پاك شود ،سپس رنگ با دستگاه مخصوص (آدمك) با اسپري كردن اجرا شود .

روش اجرا نقاشي مولتي كالر

1-قبل از باز كردن، قوطي را بخوبي تكان داده وسپس استفاده كنيد.

2-براي بهم زدن محتوي قوطي به هيچ وجه از جسم خارجي استفاده نكنيد.

3-رنگ بايد بصورت اسپري وبا دستگاه مناسب (آدمك) اجرا گردد

كاربرد نقاشي مولتي كالر در كجاست؟

مولتي كالر يك رنگ شيك و اسپرت مي‌باشد كه در فضاهاي داخل ساختمان مانند دفاتر كار، محيط‌هاي فروشگاهي، راه پله‌ها، اتاق‌هاي خواب و يا حتي ساير محيط‌هاي منزل به كار مي‌رود. بافت‌هاي سلولي بسيار ريز اين رنگ كه با انتخاب مشتري در رنگ‌هاي متنوعي خودنمايي مي‌كند فضاي تك و خاصي به محيط مورد نظر شما مي‌بخشد و چشم هر بيننده‌اي را به خود جلب مي‌كند.

موارد مصرف مولتي كالر

رنگهاي مولتي كالر قابل اجرا بر روي سطوح داخلي مختلف از قبيل سطوح گچي، بتني، چوبي، آهني، پلاستيكي، آلومينيومي، شيشه اي، كاشي و … مي باشد . قابليت پوشش دهي و چسبندگي فوق العاده رنگهاي مولتي كالر اين امكان را فراهم مي آورد تا در مكانهاي مخلفي از قبيل منازل مسكوني، لوازم موجود در منزل (كابينت، تخت خواب، ميز، سطوح دكوراتيو و …) مكانهاي پر تردد نظير پاگردهاي ورودي، پلكانها، پاركينگها و … مكانهاي عمومي مثل : بيمارستان ها، دانشگاهها، مدارس، سالنهاي فرودگاه و مترو ، استوديو هاي ضبط و پخش موسيقي ، آمفي تئاترها ، هتل ها ، ادارات ، فروشگاهها ، موزه ها ، و … استفاده مي شود

كاتالوگ مولتي كالر

شما براي ديدن هر گونه كاتالوگ مولتي كالر در انواع و رنگ هاي مختلف كافيست با ما تماس بگيريد و با ارسال رايگان كاتالوگ به منزل شما ، كاتالوگ مورد نظر را مشاهده كنيد و هر رنگ و هر مدلي كه مد نظر شماست را انتخاب كنيد و خانه خود را نقاشي كنيد

قرار است به زودي كاتالوگ مولتي كالر در رنگ هاي مختلف در سايت قرار داده شود، در صورت تقاضاي شما كاتالوگ مولتي كالر در اولويت بالاتري قرار مي گيريد و سريعا در سايت قرار داده مي شود

مشاهده انواع كاتالوگ مولتي كالر

khnk.gif (400×200)

كاتالوگ مولتي كالر آريا – كاتالوگ مولتي كالر پارس

كاتالوگ مولتي كالر اطلس – كاتالوگ مولتي كالر رونق

قيمت مولتي كالر

براي آگاهي از قيمت انواع رنگهاي مولتي كالر و نقاشي مولتي كالر ساختمان يا منزل خود مي توانيد با شماره هاي ما تماس حاصل نماييد، تا علاوه بر راهنمايي و مشاوره رايگان كارشناسان ما ، خانه يا منزل خود را در سريع ترين زمان ممكن و با بالاترين كيفيت رنگ آميزي كنيد

برخي از قسمت هاي اين نوشته از وبلاگ مولتي كالر برداشت شده است

 kkkkkk.gif (400×150)

هر گونه نظر و ديدگاهي در مورد اين مطلب داريد مي توانيد آن را با ما در ميان بگذاريد، مطمئن باشيد كه از هرگونه نظر و ديدگاهي استقبال مي كنيم، شما مي توانيد ديدگاه تان را در صفحه تماس با ما در ميان بگذاريد

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۴:۱۲ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی