نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

نقاشي ساختمان قلي پور در شهريار و كرج و تهران

اجراي رنگ آميزي و بلكا با رنگ بدون بو در شهريار و تهران

كندن بلكا و نصب بلكا با مديريت بابك قلي پور

 

 

  همــه چيــز درباره انتخاب رنگ اتاق نوزاد

 

در گذشته، بيشتر والدين اتاق‌خواب نوزاد خود را به ‌صورت ساده با رنگ آبي يا صورتي رنگ‌آميزي مي‌كردند اما امروزه انتخاب رنگ براي دكوراسيون اتاق ‌كودك، پيشرفت و توسعه بسيار كرده و والدين با نگاهي به آينده براي دكوراسيون اتاق نوزاد خود رنگ انتخاب مي‌كنند.

 

 يك اتاق‌خواب به‌رنگ صورتي ‌پاستل (ملايم) ممكن است خيلي زود تكراري و از مد افتاده شود، اما با اضافه كردن مقداري رنگ‌هاي چاشني مي‌توانيد آن را به فضايي ايده‌آل و مناسب براي فرزند خود در سال‌هاي اوليه زندگيش تبديل كنيد.

 

والدين در انتخاب رنگ توجه زيادي به پسر يا دختر بودن كودك مي‌كنند و در بازي با رنگ‌هاي قوي و شاد، فضايي دلنشين و لذت‌بخش براي فرزندشان تدارك مي‌بينند. اتاق يك نوزاد، نخستين دنياي رنگارنگ و روشني است كه نوزاد در آغاز تولد در آن سكني مي‌گزيند و از اين‌رو بايد به اندازه كافي براي او جذاب و دوست‌داشتني باشد. مي‌توانيد با انتخاب مناسب و رنگ‌آميزي خوب، اين دنياي كوچك را براي او زيبا و شاد سازيد.

 

نكته مهم ديگر اين است كه هرچه تعداد رنگ‌هاي مورد استفاده در اتاق نوزاد بيشتر باشد، نياز به استفاده از اكسسوري در دكوراسيون اتاق كمتر مي‌شود و اين كمك بسياري به بودجه شما مي‌كند.

 

در ادامه به نكته‌هايي در خصوص انتخاب رنگ براي اتاق نوزاد توجه كنيد:

 

انتخاب رنگ زرد آفتابي براي دكوراسيون اين اتاق نوزاد، آن را براي پسرها و دخترها و همچنين يك رده سني وسيع، مناسب ساخته است. وجود تخت سفيد رنگ، اتاق را به فضايي مدرن تبديل كرده و همچنين استفاده از آويزها و طبقه‌هاي كودكانه، فضا را خصوصي و شخصي كرده است.

 

استفاده از يك رنگ قوي و تند براي ديوارهاي اين اتاق، فضايي مناسب براي دوره نخستين رشد نوزاد به ‌وجود آورده است. صورتي تند و گرم، فضايي غني و تا حد زيادي دخترانه به ‌وجود آورده است. جزئيات، نوع دكوراسيون تخت و اكسسوري استفاده شده در اين اتاق به گونه‌اي است كه اين رنگ را در مركز توجه نگه داشته است.

 

استفاده از مقداري رنگ‌هاي مختلف كنار هم در قالب طرح‌هاي مختلف، مانند آنچه در تصوير مي‌بينيد، در اتاقي با ديوارهاي ساده و رنگ شده با رنگي محرك، مي‌تواند محيطي طبيعي و نقطه كانوني قدرتمندي را در فضا ايجاد كند.

 

يك تركيب موفقيت‌آميز رنگ‌هاي تند و قدرتمند، با طرح‌هاي گرافيكي قوي، مي‌تواند اتاقي دوست‌داشتني و ايده‌آل با جلوه‌اي مدرن و باطراوت خلق كند. استفاده از وسايل و مبلمان كلاسيك و سفيد، رنگ‌آميزي ساده و ملايم براي دكوراسيون تخت‌خواب و كف‌پوش خنثي، باعث مي شود اين دكوراسيون نامطلوب جلوه نكند و همواره جالب و خوشايند باشد.

 

استفاده از رنگ صورتي‌ ملايم براي ملحفه‌ها و دكوراسيون اين تخت‌خواب نوزاد، تندي و گرمي رنگ نارنجي ديوارها را تعديل كرده است و نوزاد را براي خوابيدن آرام مي‌سازد. طرح خال‌خال‌هاي پولكي در كنارطرح راه‌راه، جلوه‌اي جالب براي دكوراسيون اين تخت‌خواب ايجاد كرده و اين طرح‌ها با رنگي ملايم و صورتي، فضا را دخترانه كرده است.

 

طرح‌هاي گرافيكي مدرن در كنار طرح كلاسيك پولكي، به همراه رنگ‌هاي تند و قوي شرايط مورد پسند و دوست‌دار نوزاد را ساخته است.

 

رنگ درماني:

 

روانشناسي موجود در پس رنگ‌ها به‌گونه‌اي باور نكردني شخصي است. بزرگسالان در زندگي خود تجربياتي داشته‌اند كه درك آنها را در خصوص هر رنگي تعيين مي‌كند. اولويت‌هاي افراد در خصوص رنگ‌ها از احساسات قوي آن‌ها كه وابسته به خاطرات منفي و مثبت آن‌ها در گذشته هستند شكل مي‌گيرد.

 

دانستن اين موضوع و به ياد داشتن آن، زماني كه نمي‌توانيد در خصوص رنگ اتاق نوزاد خود با همسرتان به توافق برسيد به شما كمك مي‌كند. تعمق در مسائلي فراتر از مساله خصوصي و شخصي و آشنايي با روانشناسي كلي رنگ‌ها مي‌تواند به شما كمك كند تا رنگي را انتخاب كنيد كه بيشترين تناسب را با نيازهاي شما داشته باشد. البته به ياد داشته باشيد كه روانشناسي رنگ‌ها نسبي است و باز هم در پايان اين شما هستيد كه رنگ درست را انتخاب مي‌كنيد. پيشنهادهاي زير مي‌توانند راهنمايي براي اين كار باشند:

 

قرمز: محرك اشتها، ضربان قلب و تنفس است. قرمز مي‌تواند سبب ايجاد ترس و اضطراب در نوزاد شود. پيشنهاد مي‌شود در مقداري كم در اكسسوري‌ها استفاده شود.

 

نارنجي: رنگي گرم و رضايت‌بخش است. رنگي است كه براي رشد و شادي كودك مناسب است.

 

زرد: زرد قدرت تمركز را افزايش مي‌دهد و يادگيري را تقويت مي‌كند اما مي‌تواند سبب شود تا نوزاد بيشتر گريه كند. همچنين رنگ زرد فراوان تا اندازه‌اي سبب خستگي چشم مي‌شود؛ از اين رو اگر قصد داريد از اين رنگ براي اتاق نوزاد استفاده كنيد از طيف ملايم آن بهره گيريد.

 

آبي: دقيقا برعكس قرمز عمل مي‌كند. آبي فضا را آرام و تسكين‌دهنده مي‌سازد و استرس را كاهش مي‌دهد و هميشه يكي از رنگ‌هاي مفيد و كمك كننده در اتاق خواب است.

 

صورتي: آرام‌بخش و تسكين‌دهنده است.

 

سبز: راحت‌ترين رنگ براي چشم است. سبز به دليل طبيعي بودنش، براي كاهش استرس بسيار موثر است و رنگي بسيار باطراوت و شاداب به شمار مي‌آيد.

 

متحدسازي با كمك رنگ‌ها

 

استفاده از رنگ‌هاي سنتي در اين اتاق نوزاد جلوه‌اي معاصر و آرام به آن داده است. تكرار رنگ اصلي ديوار در جاهاي ديگر دكوراسيون و در وسايل ديگر، انسجام خوبي براي اين دكوراسيون ايجاد كرده است. اشاره‌اي كم به رنگ سبز ليمويي نيز كنتراست لازم را براي زيبايي بيشتر تامين كرده است.

 

اين دراور قديمي كه در بازسازي با رنگ ليمويي نو و زيبا شده است، در آن واحد هم فضاي ذخيره‌سازي است و هم ميز تعويض. براي دستگيره‌هاي كشوهاي آن از رنگ ديوار‌ها استفاده شده كه انسجام و زيبايي بيشتري را براي دكوراسيون ايجاد كرده است.

 

استفاده از رنگ فيروزه‌اي و سبز ليمويي در اين اتاق نوزاد الهام بخش طبيعت است.

 

حل مشكل با كمك رنگ‌ها

 

آيا در اتاق نوزاد شما نور طبيعي به ميزان كافي وجود ندارد؟! پيشنهاد مي‌كنيم از رنگ‌هاي گرم مانند زرد و طلايي استفاده كنيد.

 

آيا نور خورشيد با قدرت فراوان و به شدت بسيار وارد اتاق نوزاد شما مي‌شود؟ پيشنهاد مي‌كنيم از رنگ‌هاي خنك و تيره‌تر استفاده كنيد.

 

آيا به رنگ‌هاي قوي تمايل داريد، اما نمي‌خواهيد براي تمام ديوارها از آن استفاده كنيد؟ پيشنهاد مي‌كنيم براي سه ديوار و سقف از يك رنگ خنثي استفاده كنيد و آن رنگ قوي و تند مورد علاقه خود را براي رنگ‌آميزي يك ديوار استفاده كنيد. با اين كار اگر با مرور زمان از آن خسته شديد مي‌توانيد به راحتي آن را عوض كنيد.

 

آيا مي‌خواهيد فضايي آرام بسازيد؟ اتاق را با يك رنگ به صورت ساده رنگ‌آميزي كنيد. اضافه كردن رنگي ديگر، به خصوص اگر مكمل رنگ اصلي باشد بر انرژي فضا مي‌افزايد و اين اقدام خوبي براي اتاق بازي است.

 

طرح راه راه كاغذ ديواري نصب شده بر ديوار به خوبي با روبان‌ها و خال‌خال‌هاي پولكي موجود روي ملحفه‌ها هماهنگ شده و جلوه‌اي كلاسيك-مدرن به اين اتاق بخشيده است.

 

رنگ صورتي ملايمي كه براي ديوار اين اتاق انتخاب و استفاده شده بسيار آرامش‌بخش و زيبا است و ترسيم حباب‌هايي روي زمينه صورتي رنگ، فضا را رويايي كرده است.

 

انتخاب پارچه‌اي رنگارنگ براي دكوراسيون تخت‌خواب نوزاد و همچنين شيوه نقاشي ديوار، فضاي شاد و جذابي براي نوزاد به وجود آورده است.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۵۰:۴۵ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی