نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

نقاشي ساختمان در دزفول

 


بلكا|نقاشي بلكا با رنگهاي متنوع بلكا-ارائه كاتالوگ و قيمت بلكا

بلكا

اجراي انواع نقاشي رنگ بلكا ساختمان در طرح و مدل هاي مختلف

انواع رنگ بلكا - قيمت بلكا و كاتالوگ بلكا

بلكا چيست – انواع بلكا – معايب بلكا – پوشش بلكا

براي ارسال رايگان كاتالوگ بلكا و مشاوره رايگان كافيست با ما تماس بگيريد

 

شما علاوه بر اين كه مي توانيد براي رنگ آميزي منزل يا نقاشي خانه خود از نقاشان حرفه اي ما در زمينه نقاشي ساختمان با بلكا يا هر نوع رنگ يا نقاشي ديگري بهره مند شويد، مي توانيد مطالب آموزشي در مورد نقاشي خانه يا ساختمان و انواع رنگ هاي ساختماني و همچنين مقالات در زمينه هاي مختلف رنگ ها و نقاشي ساختمان را در وبسايت نقاشي ساختمان ايران مطالعه نماييد و همچنين با ديدن فيلم هاي آموزشي نقاشي ساختمان از آموزش هاي تصويري اين مجموعه بهره مند شويد تا بتوانيد تصميم گيري بهتري در نقاشي خانه يا منزل خود داشته باشيد و با بهترين رنگ ها خانه خود را رنگ آميزي كنيد

نقاشي بلكا

اجراي انواع نقاشي بلكا منزل, بلكا خانه, رنگ بلكا, پوشش اليافي, پوشش هاي اليافي, پوشش سلولزي, نقاشي بلكا ساختمان, نقاشي بلكا آپارتمان, نقاشي بلكا ديوار, نقاشي بلكا اتاق, رنگ بلكا, رنگ كردن بلكا, رنگ آميزي بلكا

براي اطلاع بيشتر در مورد نقاشي بلكا ساختمان و نقاشي ساختمان با رنگ بلكا در رنگ هاي مختلف و همچنين اطلاع از قيمت نقاشي نقاشي بلكا و نيز دريافت كاتالوگ رنگ بلكا و بازديد و مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد – تا به بهترين نحو شما را راهنمايي كنيم

براي آشنايي بيشتر با آموزش نقاشي ساختمان مي توانيد از صفحات ديگر سايت نقاشي ساختمان بازديد نماييد تا بتوانيد اطلاعات كامل تري در مورد نقاشي ساختمان بدست بياوريد و اطلاعات و آگاهي خود را در زمينه رنگ آميزي ساختمان و منزل خود افزايش دهيد

هدف ما جلب رضايت شما ، مشتريان گرامي است

چه با آموزش نقاشي ساختمان و چه با انجام خدمات نقاشي ساختمان

——————————————*-*-*——————————————

براي تكميل اطلاعات خود در زمينه رنگ بلكا مي توانيد به صفحه رنگ بلكا مراجعه نماييد

در صفحه رنگ بلكا به مواردي از قبيل چگونگي رنگ بلكا و نقاشي بلكا در طي زمان – مواد تشكيل دهنده  بلكا و ساختار پوشش هاي سلولزي آشنا مي شويد و همچنين آشنا خواهيد شد كه چگونه با بلكا منزل خود را زيبا كنيم و چگونگي اجراي بلكا در سطوح مختلف و نيز مزاياي پوشش سلولزي و نيز مواد و مزاياي پوشش هاي سلولزي و ابريشمي (پتينه – بلكا – رومالين – روپاد)  مورد بحث و بررسي قرار گرفته اند

——————————————*-*-*——————————————

شما در مطلب زير با بلكا و نقاشي بلكا – مواد موجود در بلكا و ساختار بلكا و همچنين ويژگي هاي مهم بلكا – پوشش سلولزي و الياف سلولزي آشنا مي شويد، همچنين با نحوه اجراي بلكا در ساختمان و خانه و مزاياي استفاده از پوشش سلولزي در ديوار و و سوالات متداول در مورد رنگ و نقاشي بلكا و قيمت نقاشي ساختمان با بلكا و انواع كاتالوگ رنگهاي بلكا آشنا خواهيد شد، شما مي توانيد در ادامه با مطالب ذيل آشنا مي شويد (كه مي توانيد بر روي هر يك كليك كنيد)

بلكا و نقاشي بلكا چيست؟

مواد موجود در رنگ بلكا و ساختار بلكا

ويژگي هاي مهم بلكا

بررسي كامل ويژگي هاي رنگ بلكا و نقاشي بلكا

نحوه اجراي بلكا – پتينه يا پوشش هاي سلولزي در ساختمان و خانه

مزايا و معايب استفاده از پوشش سلولزي در سقف و ديوار

ويژگي الياف سلولزي (بلكا)

بلكا به عنوان پوشش سلولزي چيست؟

ويژگي هاي بلكا و پوشش سلولزي

قيمت نقاشي بلكا و رنگ بلكا

كاتالوگ بلكا

سوالات متداول در مورد بلكا و نقاشي بلكا

بلكا چيست؟ نقاشي بلكا چيست؟

نقاشي بلكا مناسبترين پوشش جهت ديوار و سقف ساختمانهاي مسكوني ، تجاري ، هتلها ، بيمارستانها ، مراكز تفريحي ، ورزشي ، استوديوهاي صدا برداري و غيره ميباشد . داراي قابليتهاي فراواني بوده كه آن را از هر نظر در برابر انواع پوشش ها صاحب برتري مينمايد . ارايه گر بي نهايت رنگ براي سلايق گوناگون و نيز منطبق بر انواع دكوراسيون مي باشد . از الياف طبيعي و سلولوزي توليد گرديده و در حين و نيز بعد از اجرا بو و گرد و غباري به همراه نخواهد داشت . بلكا نياز به زير سازي نداشته و همچنين كاملا عيب زير كار را مي پوشاند و به راحتي بر روي كليه سطوح قابل اجرا ميباشد و سرعت اجرايي آن بسيار بالا است. پوشش بلكا دوده و ذرات معلق در هوا را از خود دور نموده و به راحتي قابل شستشو مي باشد .

در برابر ضربات بسيار مقاوم بوده و در صورت صدمات احتمالي براحتي و تنها در عرض چند دقيقه قابل ترميم است. با گذشت زمان تغييري نيافته و هيچگونه ترك خوردگي بر روي ديوار و يا سقف مشاهده نخواهد گرديد. پوشش بلكا عايق حرارتي ، برودتي و رطوبتي بوده و دماي محيط را بطور مطلوبي حفظ مينمايد . بلكا داراي خاصيت صدا گيري بوده و رفلكس صدا را بطور چشمگيري كاهش مي دهد

طبق آخرين آمار در حال حاضر، رنگهايي كه در بيشتر كشورهاي جهان سوم و در حال توسعه استفاده مي شوند، در كشورهاي پيشرفته از چرخه استفاده خارج شده اند زيرا در آنها اكسيد سرب كه سرطان زاييش ثابت شده به كار رفته است و باعث مضرات بسيار زيادي براي كاركنان كارخانجات رنگ سازي مي شود. و همچنين براي مصرف كنندگاني كه در معرض استنشاق مواد فرار مي باشند مضر است پس از گذشت حدود 70 سال از توليد رنگ هنوز عيوب فراواني براي رنگ شيميايي موجود مي باشد. لذا به دلايل دانش ايراني بدين فكر افتاد كه لااقل براي رنگ آميزي اماكن و ساختمانها شالوده اي از تفكر قديمي كه مبتني بر استفاده مواد طبيعي بود و همچنين خلاقيت مدرنيسم را به عنوان پوششهاي سلولزي به بازار ارائه دهد.

با در نظر گرفتن تاريخ پيدايش بلكا به عنوان پوشش سلولزي اين نتيجه گيري مي شود كه بلكا صنعتي است كه با مرور زمان جايگزين رنگهاي ساختماني مي شود ودر عين حال زيبايي و سلامت بهداشتي و صرفه جويي منابع نفتي را به ارمغان مي آورد.

مواد موجود در رنگ بلكا و ساختار بلكا :

مخلوطي از پنبه سلولز، رشته هاي الياف و رزين سلولزي با انواع متنوعي از افزودنيهاي تزئيني و آب . ساختار بلكا به انواع طرح هاي نرم و دانه دار مي باشد.

پوشش :

هركيلو حداقل 3 متر را پوشش مي دهد.

توضيح :

بلكا به دليل داشتن رطوبت در حين اجراء، مي بايست كليه سطوحي كه در مقابل آب از خود رفلكس نشان ميدهند را قبلاً توسط رنگ روغني براق و تترونيوم رزين پوشش داد و ميزان مصرف وغلظت رنگ روغن و يا تترونيوم رزين، بستگي به فرسودگي و قطر فلز يا سطح زيركار دارد.

ويژگي هاي مهم نقاشي بلكا

بلكا پوششي است كه از سلولز طبيعي تشكيل شده است.

بلكا عايق حرارت ، برودت و همچنين عايق صوت مي باشد.

بلكا به زيرسازي نيازي ندارد و قابل ترميم مي باشد.

بلكا در برابر ضربه ، آتش سوزي و شعله ور شدن بسيار مقاوم است.

بلكا به دليل دارا بودن خاصيت آنتي استاتيك و ساختار فيبري ، گرد و غبار هوا را به خود جذب نمي كند.

بررسي كامل ويژگي هاي رنگ بلكا و نقاشي بلكا:

عايق حرارت و برودت

خاصيت عايق بودن الياف سالهاست كه پذيرفته شده است و بيشتر خاصيت عايق بودن مجموع الياف (از نظر حرارت) به اين علت است كه همواره هوا در داخل فضاهاي موجود در داخل آن ساكن مي گردد. ديوار پوشيده از بلكا از اتلاف حرارتي ساختمان در فصل زمستان مي كاهد. همه ساختمانها از طريق ديوارها و جداره ها مقداري گرما را ازدست مي دهند كه بلكا كاملا اين فضاها را پر مي كن. همچنين بلكا با جلوگيري از برخورد مستقيم تابش خورشيد سرمايش تابستاني را تامين مي كند. هواي گرم بين ديوار بيروني و هواي ساكن بين الياف بالا رفته و از ميان سوراخ هاي رو كاري به بيرون جريان مي يابد. در نتيجه از ميزان بار سرمايشي ساختمان كاسته مي شود و هواي تهويه شده مستقيما از طريق دريچه هاي فرعي به داخل ساختمان وارد مي شود. بدين صورت هواي گرم و سرد پس از برخورد با ديوارهاي پوشيده شده توسط بلكا به يك سد انتقال حرارتي برخورد مي كند اين خود مطلبي است كه مورد توجه سازمان بهينه سازي مصرف انرژي مي باشد.

كاهش محسوس صدا به عنوان عايق صوت

يكي از آلودگي هاي محيط زيست كه براي انسان نيز بسيار مضر است آلودگي صوتي مي باشد. مخصوصاً صداهاي مداوم كه ناشي از بازگشت امواج صوت پس از برخورد با سطوح به وجود مي آيند. اين صداها حساسيت گوش را نسبت به انواع صداها تقليل مي دهد اگر مدت ده دقيقه در محيطي كه اين صداها موجود باشند حضور داشته باشيم نياز به استراحتي به مدت بيست دقيقه در محيطي كاملاً آرام داريم تا اثر آن را جبران نماييم .اثرات غير مستقيم صداهاي ناخواسته بر روي انسان عبارت از حساسيت عصبي، تحريك پذيري شديد، گرفتگي عضلاني و خستگي روحي و جسمي و حتي در مواقعي سرگيجه است. بلكا به عنوان پوششي با تخلخلهاي فراوان و غير همگون كه به ضخامت mm4 -2 روي ديوارها اجرا مي شود حدود 30 تا50 درصد رفلكس صدا را كاهش مي دهد و بطوريكه كاملاً محسوس آلودگي صوت را تقليل مي دهد.

عدم نياز به زيرسازي جدي در مرحله اجرا

عدم نياز به زير سازي جدي و اجرا شدن اين محصول بر روي كليه سطوح اعم از گچ و خاك، سيمان سفيد و سياه، رنگ روغن، رنگ پلاستي، كاشي و… باعث سرعت عمل اين كار و در ضمن كاهش جدي هزينه مي گردد. بطور مثال روند كلي ساخت در ساختمانهاي بيشتر نقاط ايران بدين صورت است كه ابتدا بعد از آجر چيني، گچ و خاك ساختمان انجام مي شود كه اين مرحله در بعضي از مناطق مرطوب كشور به جاي گچ و خاك، سيمان سفيد جايگزين مي شود سپس روي گچ وخاك يا سيمان، گچ سفيد مي زنند و رنگ آميزي مي كنند. با بلكا مرحله سفيد كاري كاملا حذف مي شود. در مرحله گچ و خاك يا سيمان بلافاصله بلكا كه جايگزين رنگ ساختماني است اجرا مي شود بدين ترتيب علاوه بر سرعت اجراي كار، راحتي و همچنين صرفه اقتصادي را به همراه مي آورد در مواردي كه فضاي داخلي به منظور استفاده براي آشپزخانه يا آزمايشگاه از كاشي پوشيده شده باشد و بعد از مدتي مصرف كننده تمايل داشته باشد به عنوان اتاق ديگري از آن استفاده نمايد بلكا به راحتي بر روي كاشي اجرا مي شود و نياز به برداشتن كاشي نمي باشد.

بلكا خاصيت قابليت شستشو دارد

اين خاصيت مربوط به رزين نهايي است كه اين نوع رزين شيميايي مخصوص شركت مي باشد. نحوه شتستشو: با ابر و شامپوي فرش قابل شستشو مي باشد پس از شستشو مدتي صبر كنيد تا دوباره بلكا خشك شود.

شما مي توانيد بلكا را نيز با بخارشو تميز كنيد

عدم جذب گرد و غبار

يكي از عوامل جذب گرد وغبار توسط سطوح، ايجاد بار الكتريكي مخالف بين ذرات معلق در هوا و سطح مورد نظر مي باشد. در آزمايشات متعدد مشخص شده است كه الياف سلولزي حداقل (در حد صفر) اشكال را از نظر بار الكتريسيته ساكن ايجاد مي نمايند. دليل اين پديده به جذب رطوبت توسط الياف سلولزي و پنبه اي مربوط مي شود. از مدتها قبل فهميده شده بود كه الياف، رطوبت موجود در هوا را به خود جذب مي كنند از اين نقطه نظر جذب رطوبت باعث مي گردد از تشكيل الكتريسيته ساكن در الياف جلوگيري به عمل آيد. با توجه به ساختار بلكا كه تشكيل شده از رزينهاي سلولزي والياف پنبه اي و پگيمنت معدني، هيچكدام از اجزا تشكيل اين محصول داراي الكتريسيته ساكن نمي شود و در نتيجه ما شاهد رگه هاي جذب گرد و غبار در سقفها و بالاي شوفاژها نمي باشيم.

مقاوم در مقابل آتش سوزي

طول زمان حفاظت در مقابل آتش يا تحمل آتش براي ساختمان مي تواند متفاوت باشد و بستگي به فاصله آنها از مراكز آتش نشاني، وجود تجهيزات اطفاء حريق مستقر در ساختمان و يا وجود مــواد قابل اشتعال در آنها دارد. زمان تحمل آتش براي ساختمانهاي مسكـوني و اداري بايد ســه ربع تا يك ساعت باشد و اين زماني است كه معمولاً براي تخليه ساختمان لازم است. ساختمانهاي بلند، بيمارستانها، تئاتر و سينما 2 ساعت و اماكن تجاري و صنعتـي حداقل بايد سه ساعت تحمل آتش را داشته باشد و در اين زمـان آسيب نبيند. انتخـاب نوع پوشش مقاوم آتش و ضخــامت آن براي ساختمانها بستگي به جنس آنها و همچنين زماني دارد كه براي تحمل آتش، براي آنها در نظر گرفته شده است. در شرايـط ثابت، ضخامت لايه پوشش مقاوم آتش نسبت مستقيم با زمان تحمـل آتش دارد و با افزايش ضخامت، زمان تحمل افزايش مي يابد.استاندارد شماره DIN4102 آلمـان، ناظر به عكس الـعمل مصالح ساختماني در مقابل آتش است. پوشش ديوار« بلكا » بر اسـاس داده هاي اين استاندارد در رابطه با آتش سوزي، مورد آزمايش قرارگرفت و نتيجتاً به عنوان يك مصالح ساختماني كه به سختي قابل اشتعال مي باشد، طبقه بندي شده و مي توان اين پوشش ديوار را به عنوان مصالح ساختماني كه به سختي قابل اشتعال مي باشد، به كار برد. ضمناً تأييديه عدم اشتعال بلكا را از NWTA استراليا و دانشكده امير كبير اخذ كرده ايم.

بلكا ترك نمي خورد

اين خاصيت باعث مي شود ترك ديوارها پوشانده شود و همچنين از ايجاد ترك احتمالي در سقف و ديوارها جلوگيري كند. اين مورد به خصوص هنگام بازسازي ساختمانهاي قديمي نمود پيدا مي كند.

خاصيت ارتجاعي

اين خاصيت باعث مي شود ترك ديوارها پوشانده شود و همچنين از ايجاد ترك احتمالي در سقف و ديوارها جلوگيري كند. اين مورد به خصوص هنگام بازسازي ساختمانهاي قديمي نمود پيدا مي كند.

بلكا از نظر بهداشت

از لحاظ سمي براي كشت گياهاني كه بعداً توليد فيبر مي نمايد آزمايش شده و ميزان آن در حد نرمال مي باشد.

PH بلكا به دليل حلال آب برابر با 7 مي باشد فاقد فرمالدئيد مي باشد. فرمالدئيد : گازي با بوي تند است كه سرطان زا مي باشد و در دود سيگار و ماشين وجود دارد و بيشتر در ساخت رنگ و فوم از آن استفاده مي شود. فلزات سنگين مانند Pb ـ Hg ـ Zn ـ A ـ Co ـ Cu ـ CI ـ Cd كه سرطان زا هستند تقريباً در حد صفر مي باشد. بلكا فاقد هر گونه مواد فرار مي باشد.

دوستدار محيط زيست

همانطور كه در بخش آلودگيهاي صوتي ذكر شد صوت هاي ناهنجار يكي از آلاينده هاي محيط زيست مي باشد از زواياي ديگر عدم استفاده از مواد نفتي و مواد فرار در ساختار بلكا كه چه در زمان اجرا و چه در موقع توليد، و چه در موقع توليد، پسابي در اين زمينه توليد نمي كند كه باعث عدم حساسيت مصرف كنندگان و سلامتي محيط زيست مي شود. چرا كه مسئله آلودگي مواد نفتي به صورت تاثيرات دراز مدت يا كوتاه مدت نمايان مي شود. كاهش در انتقال نور كه موجب ممانعت عمل فتوسنتز گياهان مي شوند حاصل پسابهاي نفتي مي باشد. تركيبات هيدرو كربني اشباع شده با نقطه جوش بالا و آروماتيكها مي توانند اثرات فجيعي بر روي انواع گوناگون موجودات داشته باشند. سرنوشت تركيبات آلي كه وارد زنجيره غذايي موجودات شده اند ( ورود در زنجيره غذايي از طريق آبياري سبزيجات امكان پذير مي باشد ) مطالعه شده است. نتايج نشان مي دهند كه هيدرو كربن صنعتي زماني كه يك بار به درون بدن يك موجود زنده رفته باشند نيز پايدار مي مانند. يكي ديگر از آلوده كنندگان محيط زيست فلزات سنگين مي باشند. فلزات جزو مفيد ترين مواد و اولين عناصري هستند كه توسط انسان شناخته شدند و مهم ترين نقش را در توسعه تمدن ايفا كرده اند. امروز يك فلز اورانيوم راه حلي براي مبرم ترين مشكل بشر يعني كمبود انرژي شناخته شده است كه بسيار ارزشمند است ولي در كنار آن هر چه در صنايع ديگر امكان استفاده كمتر از اين فلزات سنگين كه بطور كل cu-v-sn-ni-mg-pb-cn –cd-ba هستند، باشد آلودگي هاي زيست محيطي به حداقل خواهد رسيد با اين هدف بلكا بدون استفاده از حتي يك فلز سنگين تهيه مي شود كه از اين بابت تامين كننده سلامت مصرف كنندگان مي باشد. يكي از موارد مطرح در جوامع مدرن بشري باز يافت محصولات پس از پايان دوره مصرف مي باشد كه از اين جهت نيز بلكا به راحتي به چرخه طبيعت باز مي گردد.

نحوه اجراي بلكا – پتينه يا پوشش هاي سلولزي در ساختمان و خانه

مخلوط كردن مواد بلكا پتينه – رومالين به مقدار مورد نياز مواد بلكا را از كيسه خارج نموده و در درون ظرفي مناسب بريزيد.

حدود پنج برابر وزن مواد، آب (ترجيحاً آب گرم) اضافه كنيد تا يك خمير سفت ايجاد شود.

مخلوط كردن مواد بلكا پتينه – رومالين خمير بلكا را خوب هم زده، به طور كامل به مدت حداقل 10 دقيقه ورز دهيد..

مخلوط كردن مواد بلكا پتينه – رومالين پس از 30 دقيقه، مجدداً خمير بلكا را خوب ورز دهيد…

مخلوط كردن مواد بلكا پتينه – رومالين اكنون مواد آماده‌ي اجرا با ماله‌ي مخصوص بلكا مي‌باشد و مي توانيد آن را بر روي ديوار بكشيد

مخلوط كردن مواد بلكا پتينه – رومالين براي استفاده‌ي بهينه از بلكا، لازم است آن را با ضخامت مناسب بر روي سطوح اجرا نماييد. براي اين منظور، توصيه مي شود در هر متر مربع حدود 280 گرم بلكا (خشك) و به ضخامت حدود 2 ميلي متر اجرا شود.

تذكر 1 : بلكا بر روي سطوح گوناگون (رنگ روغني، رنگ پلاستيك، سيمان، گچ، گچ و خاك، شيشه، چوب، فلز و …) قابل اجرا مي باشد.

تذكر 2 اگر سطح زير كار، رنگ پلاستيك، چوب، فلز و يا گچ كشته باشد بايد قبل از اجراي بلكا، روي سطح را با رزين يا حتي با رنگ روغني رقيق شده پوشانده، پس از خشك شدن كامل آن، شروع به اجراي بلكا نماييد.

مزايا و معايب استفاده از پوشش هاي سلولزي (بلكا) در سقف و ديوار :

1 – جهت اجرا نيازي به زيرسازي اوليه ندارد از اين رو در وقت و هزينه صرفه جويي شده و برخلاف انواع ديواركوب PVC و MDF فضاي خاليي بين پوشش و ديوار اصلي ايجاد نخواهد شد .

2 – بلكا به دليل پوشش دادن سطوح بطور كامل ٬ نوعي عايق صوتي و حرارتي به شمار مي رود .

3 – به دليل خاصيت آنتي استاتيك مواد اوليه بلكا ( پتينه – روپاد – رومالين )٬ اين پوشش ها گرد و غبار را به خود جذب نمي كنند

4 – به جهت استفاده از مواد با كيفيت ٬ پايداري زنگ و طرح خود را به مرور زمان از دست نمي دهند

5 – از آنجا كه اين مواد مستقيما بر روي ديوار قرار مي گيرند در برابر ضربه مقاومت خوبي داشته و در سطوح آن ترك خوردگي به وجود نخواهد آمد .

6 – در صورت كنده شدن به راحتي قابل ترميم و بازسازي مي باشد.

7 – جهت اجراي پوشش بلكا نيازي به تخليه محل نبوده و به دليل استفاده از مواد كاملا طبيعي در تركيبات آن با محيط زيست سازگار بوده و هيچگونه حساسيت و آلرژيي ايجاد نمي كند .

8 – در اجراي بلكا به راحتي مي توان از تركيب رنگ هاي مختلف استفاده نموده و طرح هاي زيبايي بوجود آورد .

لازم به ذكر است كه مواد اوليه پوشش هاي سلولزي ارائه شده توسط شركت كيميا دكور طبق استانداردهاي بين المللي سلامت و بهداشتي كشورهاي آلمان ٬ استراليا و روسيه تهيه مي شوند .

از آنجا كه اين پوشش ها از تنوع بالاي طرح و رنگ برخوردارند به راحتي ميتوان با مبلمان و ساير اثاثيه تناسب رنگ ايجاد نمود

ويژگي هاي الياف سلولزي ( بلكا )

بلكا بر روي گچ، خاك و گچ ( شمشه كشي شده )، چوب، فلز، رنگ روغن، سيمان، شيشه و … قابل اجرا مي باشد. لازم به توضيح است در ساختمان هاي در حال ساخت استفاده از بلكا بر روي خاك و گچ موجب افزايش سرعت اجراي پروژه و كاهش هزينه، به واسطه حذف كامل مراحل گچ كاري و رنگ مي شود .

بلكا رطوبت محيط را جذب كرده و باعث تعديل رطوبت محيط ميگردد . رطوبت جذب شده در شرايط معكوس به محيط باز گردانده مي شود

بلكا به دليل خاصيت ارتجاعي، ترك هايي كه معمولاً در اثر نشست ساختمان بعد از ساخت روي ديوارها و سقف ايجاد مي شود را پوشش داده و از معرض ديد براي هميشه حذف مي نمايد .

بر خلاف رنگ و كاغذ ديواري مقاومت بلكا در برابر ضربه قابل توجه بوده و چنانچه پوشش بلكا صدمه اي وارد شود براحتي ظرف چند دقيقه توسط شخص قابل ترميم است .

بلكا جايگزين مناسب رنگ و كاغذ ديواري است و پايه اصلي آن الياف طبيعي است .

طرح توليدي شركت پارس رومالين ويژگي هاي منحصر به فردي دارد كه عبارتنداز :

تنوع نامحدود در طرح و رنگ

سرعت اجراي بالا

وزن سبك در مقايسه با گچ

قابليت شستشوي آسان

غيرقابل اشتعال و عايق صوت و صدا و حرارت

عدم جذب گرد و غبار به واسطه خاصيت آنتي استاتيك

بدون بو و ايجاد حساسيت

قابل ترميم

سرعت اجرايي بالا

طول عمر بالا

صرفه اقتصادي

بلكا با توجه به مشخصات فوق از نظر كيفيت، زيبايي و اقتصادي كاملاً نسبت به محصولات مشابه صاحب برتري و امتياز مي باشد مي توان آن را به عنوان بهترين پوشش ساختماني جهت اجرا در ديوارها و سقف هاي ساختمان هاي مسكوني، هتل ها، اماكن عمومي، رستوران ها، بيمارستان ها، استوديوهاي ضبط صدا و تصوير، دكورهاي سينمايي، سالن هاي سينما، فروشگاه ها، ورزشگاه ها، ادارات و غيره استفاده نمود .

اين پوشش به دليل بهره مندي از طيف بالاي رنگي و امكان اجراي آن به صورت طرح هاي مختلف (مانند: اشكال هندسي و اشكال طبيعي مانند: گل، درخت، ماه، ستاره و …) ميتواند در فضاهاي آموزشي مانند مهد كودك، مدارس و دانشگاه ها مورد استفاده قرار گيرد و ضمن ايجاد فضايي آرامش بخش، محيطي زيبا و جذاب را بوجود آورد .

از اين پوشش همچنين مي توان داخل سالن هاي پذيرايي، سالن هاي سينمايي، اماكن عمومي پر رفت و آمد مانند: سالن مترو، ترمينال ها و فرودگاه ها استفاده نمود .

اين مواد به دليل برخورداري از مواد اوليه كاملاً طبيعي مي تواند در فضاهاي بهداشتي و درماني مانند: بيمارستان ها نيز مورد استفاده قرار گيرد و ضمن روحيه بخشي به بيماران محيطي كاملاً بهداشتي و آرامي را (به دليل رفلكس پايين صدا) به وجود آورد .

بلكا توسط موسسه تحقيقات صنعتي شيمي مورد تائيد قرارگرفته است . آزمونهاي مقاومت در برابر رطوبت و قابل شستشو بودن توسط پژوهشكده صنايع رنگ ايران انجام شده است . آزمون مقاومت در برابر حرارت توسط پژوهشكده مواد و انرژي انجام پذيرفته است . آزمون جذب صوتي از طريق سازمان ساختمان تهران انجام پذيرفته است . اين محصول در كشورهايي نظير آلمان ، ايتاليا ، ژاپن ، فرانسه و مكزيك اجرا مي شود

بلكا به عنوان پوشش سلولزي چيست؟

بلكا (belka) جايگزين مناسب رنگ و كاغذ ديواري، نوعي پوشش سلولوزي با الياف طبيعي پنبه سلولز مي‌باشد كه توسط دستگاه‌هاي مخصوص در ابعاد بسيار ريز خرد شده و سپس با ميزان مشخصي از رزين سلولزي وسنگهاي تزئيني كاملا مخلوط شده است. اين پوشش به دليل برخورداري از مواد اوليه كاملا طبيعي مي‌تواند در فضاهاي بهداشتي و درماني مانند بيمارستانها نيز مورد استفاده قرار گيرد. بلكا بر روي گچ، خاك و گچ (شمشه كشي شده)، چوب، فلز، رنگ روغن، سيمان، شيشه و… قابل اجرا مي باشد.

ويژگي هاي بلكا و پوشش سلولزي:

عايق حرارت

عايق برودت

عايق صوت

بي نياز از زيرسازي

نداشتن بو و مواد فرار هنگام اجرا

قابليت شستشو (با ابر و شامپوي فرش)

خاصيت آنتي استاتيك: به دليل ساختار فيبري گرد و غبار و ملكولهاي سوخته در هوا را جذب نمي‌كند.

مقاومت در برابر آتش و شعله ور نشدن

ترك‌ها را مي پوشاند

مقاومت در برابر ضربه

كاهش بازتاب مستقيم نور

قابليت ترميم

قيمت نقاشي بلكا و رنگ بلكا

شما براي اينكه از قيمت نقاشي ساختمان با رنگ بلكا و همچنين قيمت انواع رنگهاي بلكا آشنا شويد كافيست با ما تماس حاصل نماييد تا ما قيمت انواع رنگ و نيز نقاشي ساختمان را به شما اطلاع دهيم

كاتالوگ بلكا در رنگ هاي مختلف

شما براي ديدن هر گونه كاتالوگ رنگ بلكا در انواع و رنگ هاي مختلف كافيست با ما تماس بگيريد و با ارسال رايگان كاتالوگ به منزل شما ، كاتالوگ مورد نظر را مشاهده كنيد و هر رنگ و هر مدلي كه مد نظر شماست را انتخاب كنيد و خانه خود را نقاشي كنيد

قرار است به زودي كاتالوگ هاي بلكا در سايت قرار داده شود، در صورت تقاضاي شما كاتالوگ بلكا در اولويت بالاتري قرار مي گيريد و سريع تر در سايت قرار داده مي شود

مشاهده كاتالوگ بلكا

سوالات متداول در مورد بلكا و نقاشي بلكا

بلكا، پتينه، رومالين چيست؟

در واقع بلكا، پتينه، رومالين و… نام شركت هاي توليد كننده پوشش سلولزي مي باشند. محصول يكي هست فقط با طرح ها و رنگ هاي متفاوت.

بلكا چيست؟

بلكا مواد سلولزي مي باشد كه حاصل تركيب سلولز پنبه ، كاغذ، چسب پودري (cmc)، وسنگ هاي تزئيني است. كه به صورت پودر مي باشد و اجرا كننده فقط به آن آب اضافه مي كند و به صورت خمير درمي آورد. و بوسيله ماله مخصوص بلكا با ضخامت 2 ميلي متر بر روي ديوار اجرا مي كند.

 

از بلكا براي سقف حمام و يا جايي كه نم دارد مي‌توان استفاده كرد؟

بله با اضافه كردن مقداري چسب رزين مي‌توان استفاده نمود.

آيا بلكا قابليت شستشو دارد؟

مانند رنگ روغني نميتوان بلكا را شست ولي در صورت لك شدن و كثيفي ميتوان با كف شامپو فرش بوسليه يك تكه ابر آنرا تميز كرد.

بلكا قابل ترميم است؟

بله. به شما نيز به راحتي مي توانيد ترميم بلكا را انجام دهيد.

آيا بلكا داراي بو مي باشد ؟

خير . بلكا به دليل نداشتن مواد شيميايي و نفتي هيچگونه بو و حساسيتي ايجاد نمي كند.

سرعت اجراي بلكا چگونه است؟

سرعت اجراي بلكا بسيار بالا بوده به طوري كه هر نصاب حرفه اي روزانه تا 70 متر مربع را مي‌تواند اجرا كند.

برخي از نوشته هاي اين متن از صفحه اجرا بلكا نوشته شده است

——————————————*-*-*——————————————

هر گونه نظر و ديدگاهي در مورد اين مطلب داريد مي توانيد آن را با ما در ميان بگذاريد، مطمئن باشيد كه از هرگونه نظر و ديدگاهي استقبال مي كنيم، شما مي توانيد ديدگاه تان را در صفحه تماس با ما در ميان بگذاريد

——————————————*-*-*——————————————

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۳:۰۰:۳۱ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی