نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

نقاشي ساختمان در تهران

 

چطور و چگونه فضاي بيروني خانه را خود را نقاشي كنيم؟

آيا تصور مي‌كنيد كه نقاشي فضاي بيروني خانه به سادگي زدن چند لايه رنگ بر ديوار و منتظر ماندن براي خشك شدن آن است؟! شايد تصور شما تا حدودي درست باشد، اما در اين خصوص نكاتي وجود دارد كه رعايت آن‌ها نقاشي را آسان‌تر مي‌كند و باعث مي‌شود نتيجه كار تا حد زيادي حرفه‌اي و بدون نقص به نظر برسد.

 وسايل مورد نياز:

 2 عدد قلم‌موي رنگ با كيفيت بالا

سنباده

رنگ و بتونه

پوشش پلاستيكي

 قدم اول

مواد و وسايل با كيفيت خريداري كنيد. اكثر افراد سعي مي‌كنند با خريد قلم‌موها و لوازم اوليه ارزان‌تر در هزينه‌ها صرفه‌جويي كنند. در حقيقت به اندازه پولي كه مي‌پردازيد ميزان كيفيت و مرغوب بودن وسيله خريداري شده را تضمين مي‌كنيد. توصيه مي‌كنيم براي خريد قلم موي رنگ، حساسيت به خرج ندهيد و مرغوب‌ترين آن را تهيه كنيد (يك عدد بزرگ براي سطوح و يك عدد كوچك براي گوشه‌ها). قول مي‌دهيم كه ضرر نخواهيد كرد، زيرا هم مي‌توانيد آن قلم‌موها را مدت‌ها استفاده كنيد و هم كار با قلم‌موي با كيفيت بسيار آسان‌تر و لذت‌بخش است.

 قدم دوم

سبك و نوع نقاشي خود را تعيين كنيد. دو نوع نقاشي وجود دارد؛ نقاشي پايه آب و نقاشي رنگ روغن.

 قدم سوم

رنگ قوطي‌ها را با هم مخلوط كنيد. زيرا ممكن است در 10 قوطي رنگ كه همگي يك كد دارند و هم‌رنگ اند، مقداري تفاوت هم وجود داشته باشد. اين تفاوت هرچند كم و جرئي است، اما باز هم در نهايت پس از اتمام كار ناهماهنگ بودن رنگ‌ها و تفاوت‌ احساس مي‌شود.

 قدم چهارم

هنگام سنباده كشيدن ديوارها، ابتدا پوشش پلاستيكي را روي زمين پهن كنيد تا مشكل تميز كردن كف و پاك كردن رنگ‌هاي چكيده شده را نداشته باشيد.

 قدم پنجم:

آزادانه و بدون محدوديت از بتونه استفاده كنيد. اگر زيرسازي و بتونه‌كشي كار به خوبي انجام شود، به رنگ كمتري نياز خواهيد داشت و بسيار به صرفه است. پس از بتونه‌كاري اجازه دهيد 24 تا 36 ساعت بگذرد تا بتونه‌ها كاملا خشك شوند.

حال به رنگ آميزي بپردازيد و لايه هاي رنگ را با قلمو روي هم قرار دهيد. هنگام استفاده از نردبان مراقب خود باشيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ، قيمت نقاشي ساختمان در اصفهان، انواع رنگها در نقاشي ساختمان، مدل نقاشي ساختمان در راهرو، هزينه نقاشي ساختمان در 90، آموزش نقاشي ساختمان در اصفهان، نقاشي ساختمان در ايران نمونه عكس، فرمول تركيب رنگ در نقاشي ساختمان، جستجوي كار نقاشي ساختمان در اصفهان، راهنماي تركيب رنگها در نقاشي ساختمان، تركيب رنگ ها در نقاشي ساختمان، ليست قيمت نقاشي ساختمان در مشهد، جزوه آموزشي در مورد نقاشي ساختمان، قيمت نقاشي ساختمان در سال 91، طرح هاي جديد در نقاشي ساختمان، تركيب رنگ روغني در نقاشي ساختمان، قيمت نقاشي ساختمان در سال 90، آموزش تصويري سنگ نما در نقاشي ساختمان، تركيب و ساخت رنگ نباتي در نقاشي ساختمان، مركز فروش وسايل نقاشي ساختمان در اصفهان، بزرگترين اكيپ مجرب نقاشي ساختمان در تهران، دانلود نمونه قرارداد نقاشي ساختمان موجود در سايت، شركت مجري ساختمان شهريار، نقاشي ساختمان و كليه تزييناتي ساختمان،
موضوع:
[ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۴:۰۲:۲۸ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی