نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

رنگ اميزي بلكا

 

اين رنگ ها را براي موفق شدن در خانه بكار ببريد

 

  با اجراي اين نكات در طراحي داخلي اتاق‌ها و فضاي خانه‌تان به تاثير معجزه آساي دكوراسيون در سلامت جسم و روح اعضاي خانواده​تان پي خواهيد برد و خواهيد ديد كه اجراي اين تكنيك‌ها و به​كار​گيري رنگ​هاي مناسب در بخش​هاي مختلف خانه تا چه حد مي​تواند ميزان نشاط، عشق، شادي و دستيابي به موفقيت​ها را در جمع خانواده شما افزايش دهد.

 

از تكنيك رنگ چيزي شنيده‌ايد؟

 

براي ايجاد تعادل و توازن در انرژي‌هاي منزل، بهترين و ساده‌ترين روش استفاده از تكنيك رنگ‌ها در خانه است. با استفاده از اين تكنيك‌ها شما مي‌توانيد با مهار انرژي‌هاي منفي و تقويت انرژي‌هاي مثبت از تكنيك‌هاي فنگ‌شويي براي نزديك‌شدن به خواسته‌ها و اهدافتان بهره بگيريد.

 

فضاي دلنشين، زندگي بهتر

 

با اجراي تكنيك‌هاي فنگ‌شويي كه يكي از قديمي‌ترين فلسفه‌ها در چين باستان است مي‌توانيد فضاي خانه را به دلنشين‌ترين و صميمي‌ترين فضا براي زندگي تبديل كنيد. به اين ترتيب اعضاي خانواده شما با حضور در چنين فضايي كه سرشار از انرژي‌هاي مثبت و متعادل است، مي‌توانند شاهد بهبود كيفيت و شور و نشاط بيشتري در زندگي  خود باشند.

 

 

 

1. چگونه شهرت و اعتبارتان را تقويت كنيد؟

 

تا پيش از دهه 1920 رنگ قرمز به عنوان يكي از رنگ‌هاي محبوب پسربچه‌هاي كوچك مورد توجه قرار مي‌گرفت، اما بعد از آن به يكي از رنگ‌هاي مورد علاقه مردها براي نشان دادن احساسات و حتي خشم‌شان بدل شد. 10 سال بعد اين رنگ به يكي از رنگ‌هاي محبوب و درخشان براي لباس‌ها و پيراهن‌هاي زنانه تبديل شد؛ به گونه‌اي كه در مدت زماني كوتاه بيش از 30درصد از زنان آن روز لباس‌هاي خود را به رنگ قرمز انتخاب مي‌كردند تا زيباتر به نظر برسند. رنگ قرمز يكي از رنگ‌هاي پرانرژي و باكيفيت است كه استفاده از آن در آشپزخانه مي‌تواند به تحريك اشتهاي شما كمك كند و تاثير بسيار خوبي بر اشتهاي اعضاي خانواده داشته باشد.

 

قرمز رنگ موفقيت

 

اگر در جست‌وجوي شهرت و اعتبار هستيد بهتر است از رنگ قرمز براي رنگ‌آميزي يكي از ديوارهاي خانه استفاده كنيد. تماشاي اين رنگ به شما كمك مي‌كند تا انرژي بيشتري را به منظور افزايش شهرت، اعتبار و كاميابي در خانه جمع كنيد و به اين ترتيب پله‌هاي نردبان موفقيت را روز به روز پشت‌سر بگذاريد.

 

ورودي خانه را اين رنگي كنيد

 

اگر نمي‌توانيد يكي از ديوارهاي خانه را به رنگ قرمز درآوريد، مي‌توانيد يكي از رنگ‌هاي صورتي، زرشكي و آلبالويي را جايگزين قرمز كنيد. حتي مي‌توانيد در ورودي خانه را به رنگ قرمز درآوريد تا به اين ترتيب به افزايش جذب انرژي‌هاي موفقيت و كاميابي خود كمك كنيد. فقط فراموش نكنيد ديوار ضلع جنوبي خانه، بهترين ديوار براي رنگ قرمز، انرژي آتش، است.

 

2- چگونه پولدار شويد؟

 

براساس مطالعات انجام شده 23درصد از مردان و زناني كه بالاي 50 سال دارند علاقه زيادي به استفاده از رنگ سبز در طراحي و دكوراسيون خانه‌هايشان دارند و از ميان افراد جوانتر تنها 14 درصد هستند كه اين رنگ را به عنوان رنگ مورد علاقه‌شان انتخاب مي‌كنند، در حالي كه انتخاب اين رنگ مي‌تواند تحول بزرگي در زندگي آنها ايجاد كند.

 

سبز رنگ تحول

 

انتخاب رنگ سبز براي ديوارهاي منزل مي‌تواند انتخاب خوبي براي تقويت انرژي چوب در خانه باشد. استفاده از رنگ سبز در اين بخش نه‌تنها موجب افزايش ميزان ثروت و رفاه اعضاي خانواده مي‌شود، بلكه به بهبود روابط خانوادگي نيز كمك مي‌كند.

 

بهبود سلامت با فنگ‌شويي

 

افرادي كه در ضلع شرقي خانه از تركيب رنگي سبز استفاده كنند، مي‌توانند ازتاثيرات اين رنگ بر سلامت جسم و روحشان نيز بهره‌مند شوند. در صورتي كه تغيير رنگ ديوار خانه به رنگ سبز برايتان دشوار است مي‌توانيد از  گياهان سبز رنگ يا اشياي دكوري سبز در اين ضلع از خانه‌تان استفاده كنيد.

 

 

3- چگونه در شغل‌تان موفق‌تر شويد؟

 

رنگ آبي يكي از پرطرفدارترين رنگ‌ها در جهان است. بيش از 40درصد مردم در جهان اين رنگ را دوست دارند و آن را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب مي‌كنند. اين گروه از افراد، آبي را به دليل خاصيت آرامش‌بخش بودنش مي‌ستايند و همواره سعي مي‌كنند وسايل و لباس‌هاي مورد نيازشان را به اين رنگ تهيه كنند.

 

آبي، رنگ تمركز

 

بهتر است براي رنگ‌آميزي و دكوراسيون ضلع شمالي خانه از فاكتورهاي مربوط به آب استفاده كنيد. براي اين منظور مي‌توانيد ديوار اين ضلع از خانه را به رنگ آبي در بياوريد يا در دكوراسيون اين بخش از بلورهايي به رنگ آبي روشن استفاده كنيد. با اين روش علاوه بر آنكه مي‌توانيد به افزايش آرامش و ريلكسي اعضاي خانواده‌تان كمك ‌كنيد، مي‌توانيد ميزان تمركز آنها را براي جذب فرصت‌هاي شغلي بهتر و شرايط كاري مناسب‌تر افزايش دهيد.

 

اراده‌تان را تقويت كنيد

 

افرادي كه از رنگ آبي در دكوراسيون خانه‌شان استفاده مي‌كنند معمولا افرادي بااراده‌اند. اين افراد به دليل تماشاي رنگ آبي در طول روز به طور خودآگاه و ناخودآگاه به افزايش اراده خود كمك مي‌كنند و در عين حال مي‌توانند با ايمان و اراده قوي براي تحقق آرزوها و برنامه‌هايي كه پيش رو دارند گام بردارند.

 

 

 

4- چگونه هوش و دانش‌تان را افزايش دهيد؟

 

رنگ زرد تقريبا جزء آخرين رنگ‌هايي است كه مورد علاقه مردم قرار مي‌گيرد. تقريبا مي‌توان گفت كمتر از 5‌درصد از مردم به اين رنگ علاقه دارند و از آن براي دكوراسيون خانه يا حتي رنگ پوشش خود استفاده مي‌كنند.

 

زرد، رنگ درس خواندن

 

اگر دوست داريد از رنگ زرد در خانه خود استفاده كنيد بهتر است آن را در ضلع جنوب‌غربي خانه به كار ببريد. لازم نيست حجم بزرگي از ديوار يا خانه را به اين رنگ درآوريد. تنها كافي است يك تابلو با طيف زرد يا يك دكور زردرنگ را در اين زاويه از خانه قرار دهيد تا به كمك آن از فوايد حضور رنگ زرد در خانه بهره‌مند شويد. اين رنگ موجب افزايش تحرك سلول‌هاي مغزي كودك مي​شود.

 

اتاق سالمندان را زرد كنيد

 

 يكي ديگر از كاربردهاي رنگ زرد خاصيت درماني آن براي كاهش دردهاي مفصلي و التهاب ناشي از بيماري روماتيسم است. سالمنداني كه به اين بيماري مبتلا هستند مي‌توانند از رنگ زرد در دكوراسيون اتاقشان بيشتر استفاده كنند. آنها مي‌توانند از پرده زرد، آباژور زردرنگ يا حتي كاشي‌هايي به رنگ زرد براي تزيين اتاق خود استفاده كنند.

 

5- چگونه فرزنداني خلاق تربيت كنيد؟

 

 

 افرادي كه رنگ طوسي را در كنار رنگ سفيد در دكوراسيون خانه خود استفاده مي‌كنند افرادي مهربان و صلح‌طلب هستند. اين افراد اراده‌اي قوي دارند و به دليل تقويت انرژي فلز در خانه همواره در برابر مشكلات مانند كوه استوار و محكم هستند.

 

طوسي، رنگ خلاقيت

 

با انتخاب مبلمان طوسي يا كوسن‌هايي كه در آن از طيف رنگي طوسي و طلايي استفاده شده، مي‌توانيد حس خلاقيت را در اعضاي خانواده تقويت كنيد. به اين ترتيب مي‌توانيد كودكاني باهوش و خلاق تربيت كنيد كه به فكر نوآوري‌اند.

 

افزايش حس همنوع دوستي

 

انتخاب رنگ طوسي براي دكوراسيون خانه بهتر است در ضلع غربي يا شمال غربي خانه صورت گيرد. شايد بهتر باشد از اين رنگ در قسمت ورودي خانه به شرط آنكه در ضلع غربي يا شمال غربي خانه واقع است، استفاده كنيد. افرادي كه از اين رنگ در دكوراسيون خانه‌شان استفاده مي‌كنند، حس همنوع دوستي و كمك به ديگران را در ميان افراد خانواده خود تقويت مي‌كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۵۹:۴۹ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی