نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

5نكته براي نقاشي خانه

براي رنگ اميزي يك اتاق خواب بايد به نكاتي توجه داشته باشي چراكه تنها خريدن يك قلموشما را نقاش حرفه اي نميكند و بايد اصول ان را نيز ياد بگيريد.

naghashi.org-4.png (355×200)

در گام اول سطح مورد نظر يعني ديوار را به خوبي تميز كنيدتا الودگي از قبيل گرد و خاك از بين برود كثيف بودن ديوار ها ميتواند موجب خراب شدن رنگي شود كه ميخواهيد يك اتاق را با ان رنگ اميزي كنيد بهتر است با راهنمايي هاي ما پيش برويد.

بعداز شستشو قسمت هايي كه قصد نداريد رنگ كنيد با استفاده از چسب مخصوص رنگرزي بپوشانيد و تا رنگ به محل ها نريزد بعداز تمام شدن رنگ اميزي شما ميتوانيد اين چسب ها را از سطح مورد نظر جدا كنيد. از غلتك ها براي رنگ كردن استفاده كنيد غلتك ها رنگ را به همه جاي ديوار ميرسانند و حالت يكنواختي را به ديوار ميدهد.محل هايي مانند گوشه هاي ديوار كه نميتوان ان را با غلتك رنگ اميزي كرد با استفاده از يك قلمو هاي باريك به راحتي ميتوان رنگ كرد قلمو را اغشته رنگ كنيد تا چكه نكند سپس به ارامي سطح مورد نظر را رنگ اميزي كنيد.اگر ميخواهيد كار را با غلتك بياموزيد روي ديوار يا سطح ديگر علامت به شكل wبكشيد و بدون انكه غلتك را از روي ديوار جدا كنيد  ودر حالي كه به سمت بالا پايين لن را حركت ميدهد و اين علامت را از روي ديوار محو كنيد.

10رنگ متنوع براي نقاشي سقفها:

kkkkkk.gif (400×150)

دكوراسيون سقف:زماني كه رنگ سقف شما به رنگ سفيد است واگر سقف خانه خود را به رنگ سفيد نگه داريد اتاق شما بزرگت و روشن تر ديده ميشود والبته رنگ سفيد نشانه استاندارد بودن كار شماست هيچ شكي نيست كه رنگ سفيد ميتواند اتاق را بزرگتر نشان دهد بعضي از رنگهاي ديگر هم هستند كه موجب ميشوند فضا گسترده تر نشان داده شود بهره گيري از رنگ هاي تيره براي سقف بدون اينكه فضاي داخل اتاق را دلگير كند اين است كه بايد مطمئن شويد نور كافي در اتاقتان وجود داشته باشد يا اينكه ديوار هار هاي مجاور را به رنگ سفيد و ديگر رنگهاي روشن رنگ اميزي كنيد.

logo.gif (368×86)

رنگهاي گرم جلو رونده اند اما رنگ سرد دور شونده اند اگر شما نظر داريئ كه سقف اتاقتان بلند ديده شود از رنگ سرد استفاده كنيدو بر عكس اگر سقف شا باندي است و ميخواهيد كوتاه تر ديده شود از رنگ هاي نارنجي زرد قرمز نيز ميتوانيد استفاده كنيد.

زماني كه ميخواهيد رنگي براي نقاشي كردن سقف اتاق خود انتخاب كنيد از پارچه هاي مرد علاقه و ديگر لوازم  دكوري ايده هايي بگيريد با تكرار يك رنگ در سراسر فضا شمايك ريتم ايجاد ميكند كه چشم تمام در اتاق ميگردد

در اينجا نمنه اي از چگونگي استفاده از رنگ ميتواند يك سقف بلند را از نظر بصري كوتاه تر كند رنگ صورتي گرم ميتواند در سقف كه تا در ادامه ديوار هم ادامه يافته اين اتاق را بسيار جذاب و... تبديل ميكتد اتاق خواب گرم و نرم بري دختر خانوم هاي جوان است.

اگر شما در خانه هايتان يواري داريئ كه سرتاسر پنجره دارد تنها جايي كه ميتواند ان اتاق را زيبا و ئلنشين نمايان كند رنگ اميزي سقف ان اتاق است رنگ زرد شاد توجه را به سمت زيباي سقف و اين اويز جذاب جلب ميكند.

اين اتاق نشان ميدهد كه چگونه نور زياد و خوب اين جسارت را به شما ميدهد تا به سمت استفاده از رنگ هاي ديگر و طرح هاي متفاوت برويد سقف نارنجي و هم كفپوش طرح دار متضاد با رنگ نارنجي به شدت توجه را به خود جلب ميكند اما ديوار هايي كه شيشه اي منظره هاي سرسبز و درختان سبز فضا را تا بيش از حد تنگ و خفه بنظر ميرسد حفظ ميكند .

از رنگها براي برجسته كردن و بيشتر نمايان شدن ويژگي ان در داخل منزلتان استفاده كنيد و در مقابل هر بخشي كه نميخواهيد خيلي به چشم بيايد به رنگ پيرامون خود در بياوريد و ان را به خوبي در تزكيب حل خواهد شد.براي برجسته كردن از رنگ هاي روشنتر استفاده ميشود بنفش تيره و رنگ است فوق العاده براي رنگ كردن سقف ها است بنفش رنگي ارامبخش و استرس را كاهش ميدهد و چنانچه اگر ديوار ها به رنگ بنفش بود سقف را به رنگ سفيد رنگ كنيد و مطمئن باشيد كه به تركيبي جذاب در حال حاضر نميشد.

رنگ ابي دريايي يكي ديگر از رنگهاي ارامبخش بحساب مي ايد كه مناسب براي سقف اتاق خواب است رنگ ابي دريايي را ميتوانيد با سفيد يا خاكستري يا خرمايي تركيب كنيد و تركيب رنگي سرد و ارام بوجود اوريد.

نمونه ديگر  استفاده از رنگ ابي در سقف ابي كله غازي است كه با گچ بري سفيد دور سقف بنظر ميرسد كه در سقف قلب شده است ديوار ها با رنگ خاكستري گرم و روشن و با پايه اي نرم و لطيف براي اين پالت مدرن ارائه ميدهد.

درخشش سبز اين اتاق را به رنگ سبز نشاط ميگيرد و واقعا بسيار زيبا و نشان ميدهد و اين رنگ سبز بخاطر حس دست نخورده بودن و تميزي كه منتقل ميكند براي اتاق پذيرايي و نشيمن ها مناسب است.

با رنگ ابي اسماني سقف  در اين فضا شما احساس ميكنيد كه در فضاي خارج از خانه در حمام هستيد اين رنگ ابي به خوبي بشكل خنثي عمل ميكند و اين به اين معني است كه شما ميتوانيد هر رنگي را در هر قسمتي كه دوست داريد در تركيبي وارد كنيد.

 Ù†Ù‚اشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

 براي ايجاد حس ارام بخش در اتاق خواب از طيف هاي رنگي سردتر بكار ببريد سايه رنگهاي روشن خاكستري و ابي و سبز و اين رنگ ها براي كاهش استرس اضطراب استفاده ميشود و البته رنگهاي سرد باعث ميشود كه يك فضا وسيع تر ديده شود بنابراين اگر اتاق خواب شما كوچك بود اين رنگ انتخاب عالي است.

خاكستري تيره مايل به ابي:البته نيازي نيست ارامش برابر با يكنواختي باشد و يكي از رنگ هاي محبوب براي رنگ اميزي اتاق خواب ها رنگ خاكستري تيره مايل به ابي ميباشد با انكه خاكستري رنگ چشم گيري است اما همچنان حسي ارامبخش و جذابيت را به همراه دارد اگر براي رن اميزي اتاق خود در اين رنگ ترديد داريد تصور كنيد كه چگونه ميتوانيد با يك اثر هنري بزرگ يا تخته بالاي تخت خواب تاثير رنگ را در هم بكشيد.

ابي يخي :در جستجوي رنگ هاي ارام تسكين دهنده باشيد به همراه طبيعت به عنوان منبع الهام بنگريد يكي از طيف هاي رنگ اسماني صاف و در يك روز ارام و روشنتر ميباشد اين رنگ يكي از سايه هاي اتاق خواب براي افرادي ميباشد كه ميخواهند اتق خوابشان به رنگ رنگين تر از خاكستري باشد اما زياد تيره نباشد از يك ابي روشن به همراه خاكستري باشد تا رنگ اتاق خواب شما ظاهري كودكانه نگيرد.

به دليل وجود داشتن مقداري كمي خاكستري ابي يخي به عنوان خنثي در پالت رنگي شما بحساب بيايد و شما ميتوانيد هر رنگي كه دوست داريد را با ان هماهنگ سازيد و اگر هدف شما ايجاد احساس اسايش در فضاست اين رنگ رابا بقيه رنگها مثل قهوه اي و شكلاتي و خاكستري گرم و ...... همانطور كه در اين مطالب توضيح داده شده است تركيب نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۱۳:۱۸ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی