نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

بلكا_اجراي بلكا_فروش بلكا كرج_تهران

نقاشي اجراي بلكا و نقاشي ساختمان در شهريار

.............................................................ويژگي هاي رنگ اميزي بلكا

 naghashi.org-4.png (355×200)

غير قابل اشتعال هستند

ترك نميخورد

عايق صوت و رطوبت است

بدون بو

فاقد از هرگونه حساسيت

قابل ترميم

انعطاف پذير است

بدون نياز به زير سازي

نقاشی-ساختمان-قلی-پور.gif (594×135)

در رنگ ها و در طرح هاي گوناگون عرضه ميگردد

مقاومت دربرابر ضربه

كاهش بازتاب نور

عايق حرارت و برودت

صرفه جويي در انرژي

قابليت اجرا و چسبندگي بالا براي هر سطوحي

logo.gif (368×86)

به دليل ساختار فيبري گرد و غبار را جذب نميكند

مقاوم در برابر شعله هاي اتش

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

 

نقاشي بلكا مناسب ترين پوشش براي مكان هاي عمومي از قبيل بيمارستان ها و مدارس و ادارات و هتل ها و استوديو هاي ورزشي و صدا سيماو....... ميباشد. داراي قابليت هاي متنوع از هر نظر براي انواع پوشش ها درگام اول بشمار مي ايند.بلكا از الياف طبيعي و سلولزي تشكيل شده است و در حين اجراي ان گرد و غبار بو نخواهد بود بلكا نيازي به زير سازي ندارد هچنين عيوب هاي سطح را ميپوشاند در كل براي اجرا بروي هرسطحي ممكن است سرعت اجرايي بالايي دارد بلكا دوده و ذرات معلق در هوا را از خود دور كرده به راحتي قابل شستشو ميباشد.

 

در برابر ضربات محكم بسيار مقاوم است و بسرعت قابل ترميم است به مرور زمان هيچگونه تغييراتي نميكند و ترك و اسيب خوردگي را بر روي ديوار مشاهده نخواهيد كرددماي محيط را بطور مطلوب حفظ ميكند خاصيت صداگيري را داشته و هرگونه صدايي را بطور رفلكس كاهش ميدهد طبق اخرين امار كه بدست ما رسيده رنگ هايي كه بيشتر در حال توسعه هستند در كشور هاي جهان سوم استفاده ميشوند از چرخه استفاده خارج شده اند زيرا در انها سرب كه سرطان زا هستند و زاييش ان ثابت شده است باعث مضرات بيشتري براي كاركنان كارخانه هاي رنگ سازي ميشود و همينطور براي مصرف كنندگاني كه در معرض اين رنگ ها است مضر است.

رنگ بلكا جايگزين مناسبي بجاي كاغذ ديواري است در واقع نوعي پوشش سلولزي است كه از الياف طبيعي توليد ميشود.

 

از مزاياي بلكا كه ميتوان ان را همراه با رزين هاي مخصوص ميتوان ان را ضداب نمود و اين كار برخلاف رنگ اميزي و كاغذ ديواري به راحتي قابل ترميم است در تنوع هاي مختلف و در طرح هاي گوناگون وجود دارند.

 

 

 

 

 

 kkkkkk.gif (400×150)

 

 

عايق حرارت:

خاصيت عايق بودن خيلي سال هاست كه پذيرفته شده است بيشتر ويژگي از مجموع عايق بودن (حرارت) به اين دليل است كه هميشه هوا در داخل فضاهاي موجود در داخل ان وجود دارند سطح پوشيده شده از بلكا در فصل زمستان از اتلاف حرارت و گرما مي كاهد. همه ي ساختمان ها و منزل ها از طريق ديوار و پنجره ها مقداري گرما را از دست ميدهند اما بلكا اين فضا ها را پر ميكند و جلوگيري ميكند همچنين در فصل تابستان از تابش خورشيد سرمايش را تامين ميكند هوا هاي گرم بين ديوار هاي بيروني و و هواي ساكن بين الياف بالا ميرود و از بين درز هاي روي كار به بيرون راه مي يابد در نتيجه از بار سرمايش ساختمان كم ميشود و هواي تهوبه از راه دريچه هاي فرعي به داخل منزل و ساختمان ميرود در اين صورت هواي گرم و سرد با برخورد با سطح هاي پوشيده از بلكا به يك سد حرارتي مواجه ميشوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

كاسته شدن رفلكس صدا(صوت):

يكي از الودگي هايي كه براي ما انسان ها بسيار مضر و ضرر دارد الوگي صوتي ميباشد. بخصوص صداهاي مدوام كه ناشي از برگشت امواج صوت ها بعداز برخورد با سطح ها بوجود مي ايد. اين گونه صدا ها گوش ها را نسبت به ديگر صداها تقليل ميدهد اگر در كوتاه ترين مدت يعني 10 دقيقه در اينگونه محل ها حضور داشته باشيم بايد 20 دقيقه در محيطي كاملا ارام استراحت كنيم تا ان را جبران نماييم اثرات غير مستقيم از قبيل صدا هاي گوناگون بر روي انسان ( تحريك پذيري بسيار شديد ...... گرفتگي عضلات ...... خستگي روحي و جسمي و حتي در بيشتر مواقعه اي سرگيجه) است بلكا به عنوان پوشش با ضخامتmm4_2بر روي سطح مقداري از رفلكس صدا را كاهش ميدهد.

 

 

 kkkkkk.gif (400×150)

 

 

 

 

 

نيازي به زير سازي ندارد:

اجراي بلكا براي تمام سطح ها از نظير( سطوح هاي گچي و خاك و سيمان سفيد و سياه و رنگ روغني و......) موجب سرعت انجام كار و كاهش هزينه ميگردد.

بطور مثال در بيشتر نقاط كشور ايران بعداز چيدن اجر گچ و خاك ساختمان ها انجام ميشود كه در اين مرحله در برخي از نقاط مرطوب كشور بجاي گچ خاك گچ سفيد ميزنند و بعداز ان رنگ اميزي ميكنند. در اجراي بلكا مراحل سفيد كاري حذف ميشود و در مرحله گچ و خاك يا سيمان بلافاصله بلكا جايگزين رنگ اميزي ساختمان ميشود و به اين صورت علاوه براينكه سرعت اجرايي كار بالا ميرود و صرفه اقتصادي به همراه دارد. در مسايلي كه فضاي داخلي ساختمان براي استفاده اشپزخانه و ويا محل هاي ديگر كه از كاشي پوشيده شده باشد بعد از مدتي اگر مصرف كننده تمايل داشته باشد خيلي راحت ميتوان بلكا را بر روي كاشي اجرا كرد و ديگر نيازي به براشتن كاشي هاي اشپزخانه نيست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 دوستدار محيط زيست:

همانگونه كه در قسمت صوتي توضيح داديم صوت هاي ناهنجار يكي از الاينده هاي طبيعت بشمار مي ايد از ديد هاي ديگر استفاده از مواد نفتي و فرار در توليد بلكا چه در هنگام اجرا و چه در موقع توليد ان در اين زمينه توليد نميكنند كه موجب حساسيت مصرف كنندگان و سلامتي محيط زيست ميشود و بعداز مدتي مسئله الودگي مواد نفتي به گونه اي در مدت زمان كوتاه ويا دراز مدت اشكار ميشود كاسته شدن نور كه يكي از ممانعت عمل فتوسنتز گياهان ميشود وحاصل بسابهاي نفتي ميباشد از قبيل تركيبات هيدروكربني ثابت شده وهمراه با نقطه جوش بالا و اروما ماتيكها ميتوانند اثرات ناگواري را بر روي موجودات داشته باشد.تركيبات مواد الي كه داخل زنجيره غذايي موجودات شده است (داخل شدن به زنجيره از راه ابياري سبزيجات و....)خوانده شده است اين نتايج ها نشان ميدهند كه هيدروكربن زماني كه براي اولين بار به داخل يك موجود زنده رفته باشد نيز تا اخر پايدار مي ماند. يكي ديگر از الوده كننده محيط زيست فلزات سنگين ميباشند كه فلزات جزئ مهم ترين و اصلي ترين عناصري هستند كه به دست انسان ساخته شده اند مهم ترين نقش را در صنعت ايفا كرده است.

 

  

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۳۷:۰۳ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی