نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

بلكا تهران-كرج

 

ايده طرح پتينه

باسلام خدمت شما بازديد كننده محترم از اينكه نقاشي ساختمان در شهريار را انتخاب كرديد از شما سپاسگزاريم

 

يكي از جذابترين بخش در رنگ اميزي و دكوراسيون منزل و يا محيط كار كه با تنوع و طيف وسيع

 

رنگها و طرحهاي مختلف قابل توجه است اجراي پتينه ميباشد از اينرو در راستاي زيباتر شدن محيط مورد نظر

 

بسيار قابل تامل است از اين روطراحي وايده پردازي بهمراه يك هنرمند پتينه كارحرفه اي كه داراي سبك و خلاقيت

 

باشد را ميطلبد ايده پتينهونوع استفاده از اجناس وتكنيك بهمراه انتخاب سبك ورنگ براي آن محيط يكي از مهمترين

 

قسمتهاي اجراي پتينه در ساختمان ميباشد كه تفاوت بسيار با پتينه روي سفال ويا ظروف دارد كه منجمله پتينه

 

ورق طلا -طرحهاي برجسته كه در سبكهاي مختلف پتينه كلاسيك و ياپتينه سنتي و مدرن ويا سياه قلم يا پتينه سايه كاري

 

ابزارها و ديوارها و سقفهادارد از اينرويك مجري پتينه حرفه اي بايد بدرستي تلفيق رنگها وطرحهاي مورد نظر خود رابا خواست

 

طرف مقابل را بداند كه هم سبك كار وهم هارموني رنگها و كار حفظ شود و هم نظر مالك پروژه جلب و حفظ شود

 

نقاشي ساختمان در شهريار در اين راستا مفتخر است با ايدهاي روز و تكنيكهاي بروز و شيك با چيره دست ترين پتينه كاران

 

 

با ما تماس بگيريد حتي براي  مشاوره و بازديد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۳۸:۳۲ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

مزايا ومعايب بلكا-مزاياومعايب مولتي كالر

 

 

      ايا ميخواهيد با كمترين هزينه در دكوراسيون منزلتان تغييراتي ايجاد كنيد؟

 

انتخاب دكوراسيون مناسب براي خانه گاهي گيج كننده به نظر مي رسد. گاهي تنها افزودن يك المان خاص به ايجاد تناسب بيشتر كمك مي كند. در ادامه به 12 نكته اشاره مي كنيم كه طراحان داخلي و كارشناسان حرفه اي براي تغيير يك فضا به كار مي گيرند.

 

 

وسائل را رنگ كنيد.

 

وقتي توان مالي ما اجازه خريد وسائل جديد را نمي دهد، رنگ زدن مي تواند به وسائل قديمي جلوه اي دوباره ببخشد. از يك ديوار گرفته تا يك ميز قديمي  اگر رنگ شوند تا مدت ها قابل استفاده خواهند بود. همين طور اگر وسائل با هم هماهنگ نيستند يا به اصطلاح به هم نمي آيند، رنگ زدن مي تواند راهي براي ايجاد هماهنگي بيشتر باشد.

 

 

زاويه ايجاد كنيد.

 

اكثر افراد مبلمان خود را در كنار ديوار قرار مي دهند بنابراين ايجاد زاويه مي تواند نوعي تنوع به وجود آورد. در اتاق نشيمن  مي توانيد فرش را با زوايه 30 درجه نسبت به مبل ها قرار دهيد يا اگر اتاق به آشپزخانه باز مي شود ميز ناهارخوري را به صورت زاويه دار قرار دهيد. مطمئن باشيد هركس وارد خانه تان شود از خود مي پرسد "چرا به ذهن من نرسيده بود؟!".

ديوارهاي هال را با كاغذديواري هاي زيبا و خاص بپوشانيد.

 

وقتي كسي وارد هال مي شود و كاغذديواري هاي زيبا را مي بيند نظرش نسبت به كل خانه تحت تاثير قرار مي گيرد.

 

 

از چراغ ها و نورهاي مختلف استفاده كنيد.

 

يك چراغ زيبا و متناسب روي ميز مي تواند مدل اتاق را عوض كند. بسياري از فروشگاه ها گزينه هاي زيادي را پيش روي ما مي گذارند تا بتوانيم تركيب موردنظر خود را ايجاد كنيم. مثلا چراغ هايي با نور روشن يا تيره، به شكل استوانه، گرد يا مربع و غيره.

 

سقف را رنگ بزنيد.

 

معمولا اهميت سقف ناديده گرفته مي شود اما جالب است بدانيد كه سقف يك ششم سطح اتاق را تشكيل مي دهد. اگر مي خواهيد سقف را بالاتر نشان دهيد از يك رنگ روشن و اگر مي خواهيد آن را پايين تر نشان دهيد از يك رنگ تيره استفاده كنيد.

آيينه  اي را در اتاق قرار دهيد.

 

در اتاق نشيمن آينه اي بزرگ را قرار دهيد تا تا هم اتاق را بازتر نشان دهد و هم نور و روشنايي آن را بيشتر كند.

 

 

آثار هنري را فراموش نكنيد.

 

استفاده از آثار هنري به شما كمك مي كند تا به اتاق خود مدل و زيبايي بيفزاييد و سليقه شخصي خود را نشان دهيد. چيزي را بخريد كه دوست داريد و نگران ست بودن آن با ساير وسائل نباشيد. آثار هنري مرغوب تا  مدت ها عمر مي كنند و بعدها معياري براي تنظيم و انتخاب ساير وسائل اتاق خواهند بود.

از وسائل خاص و عجيب استفاده كنيد.

 

اين كار باعث مي شود تا اتاقتان منحصر به فرد و مخصوص به خودتان به نظر برسد.مثلا يك چراغ چوبي با شكل عجيب يا مجسمه اي با ظاهر غيرمتعارف مطمئنا در اتاق شما جلب توجه خواهد كرد.

 

 

بالش ها و كوسن ها را فراموش نكنيد.

 

اين وسائل كمك مي كنند تا رنگ هاي دلخواه خود را در اتاقتان پخش كنيد و به فضا رنگ و جلوه تازه ببخشيد. ضمن اينكه بالش ها به راحتي جا به جا مي شوند و مي توانيم آنها را در هرجايي كه مي خواهيم قرار دهيم.

 

 

از نور طبيعي بيشترين استفاده را ببريد.

 

پارچه ها و پرده هاي ضخيم را از اتاق خارج كنيد تا نور كافي وارد اتاق شود. به جاي آن از پارچه هاي نازك يا پرده هاي كاغذي استفاده كنيد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۱۵:۵۷ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

اكروليك-اجراي اكروليك(بي بو)

 

انتخاب رنگ كلاس هاي مدارس و مراكز آموزشي:

بسياري مي انديشند كه رنگ تنها عامل تفاوت در اشياست و به كمك آن اشيا راحت تر و بهتر شناخته مي شوند. عده اي نيز معتقدند كه رنگ براي تزئين منزل, اشيا, لباس و ... است. اما از ديدگاه روانشناسي, رنگ ها جايگاه ويژه اي در زندگي انسان دارند, يعني, بخش مهمي از زندگي ما را تشكيل مي دهند و جزئي جدايي ناپذير از زندگي ما هستند. با استفاده از رنگ كردن مي توان در همة افراد و در هر سني تاثير مثبت يا منفي گذاشت. اين تاثير در كودكان, نوجوانان و جوانان بيشتر از هركس ديگري نمود پيدا مي كند.

 

 

انتخاب رنگ مناسب در بعضي از مكان ها بسيار مهم است. اين مساله زماني اهميت بيشتري مي يابد كه فرد دائماً با مكان مورد نظر در تماس باشد يا براي مدتي طولاني مجبور باشد در آن مكان اقامت گزيند. «مدرسه» يكي از همين مكان هاست.

 

دانش آموزان, زنده ترين, مفيدترين و فعال ترين ساعات خود را در روز, در مدرسه سپري مي كنند و بي شك حق دارند كه بخواهند در مكاني دلچسب, آرام و زيبا به درس و تحصيل بپردازند. از اين رو دقت در انتخاب رنگ كلاس ها, راهروها, بوفه, نمازخانه, دفتر مدرسه و ... بسيار مهم و قابل تامل است.

 

تاثير رنگ ها در برقراري ارتباط

 

به عقيده روانشناسان, رنگ اشيا, فضا و لباس افراد تاثير مستقيمي در برقراري ارتباط شخص با آنها دارد. بارها كوشيده ايم با فرد, فضا, مكان و يا حتي غذايي ارتباط بر قرار كنيم, اما نتوانسته ايم. اين دقيقاً ناشي از تاثير رنگ آنها بر روان ماست. از اين رو, دانش آموز تا زماني كه نتواند خود را با فضاي كلاس, اشياي داخل آن, ميز و نيمكت, لباس معلم, و مانند آنها تطبيق دهد, نمي تواند از حضور در كلاس لذت ببرد و در فضاي آن احساس آرامش كند. معمولاً كلاس هاي درس, راهروها, دفتر مدرسه, درها و جاهاي ديگر مدرسه, با رنگ هايي ايستا و مرده, چون سفيد و خاكستري رنگ مي شوند. اخيراً ورود «وايت بورد» سفيد به كلاس ها نيز بر تاثير اين فضاي مرده و ايستا افزوده است. ميز فلزي آموزگار و ديوارهاي خالي از تصاوير شاد نيز عوامل ديگري در تشديد اين تاثير نامطلوب هستند. مجموع اين عوامل سبب مي شود در دانش آموزان كلاس, بي حوصلگي, يكنواختي, بي تحركي و بي ميلي بروز كند.

 

 

اين نكات اگرچه ممكن است به وضوح ديده نشوند, اما بي شك بر لايه هاي پنهان ذهن دانش آموز تاثير مي گذارند و باعث مي شوند دانش آموز نتواند با مدرسه ارتباط برقرار كند.

 

تاثير رنگ بر رفتار و حالات شخص

 

به همان ميزان كه رنگ قرمز محرك و شادي بخش است, رنگ آبي ايجاد آرامش مي كند و احساسي آميخته با صلابت و شكوه در بيننده به وجود مي آورد, رنگ صورتي مهرباني و عطوفت ايجاد مي كند, رنگ خاكستري احساس مردگي و سكون را القا مي كند و رنگ سفيد نوعي سردي, غم و كسالت را- با وجودي كه آن را مظهر پاكي مي دانند- به ذهن و احساس متبادر مي سازد. بنابراين رنگ ديوارها, ميز و نيمكت ها, پرده ها, تابلوها و پوسترهاي روي ديوار كلاس همگي بر ذهن, احساس و رفتار دانش آموزان تاثير مي گذارد. از اين رو, اگر در رنگ آميزي كلاس ها از رنگ هايي چون آبي روشن, سبز ملايم, زرد بسيار ملايم و صورتي يا به عبارتي ديگر رنگ هاي زنده و آرامش بخش استفاده شود, بي شك تاثيرات مثبتي به همراه خواهد داشت. اقداماتي از قبيل: تعويض ميز فلزي معلم با ميز چوبي, استفاده از پوسترهاي رنگي و تعويض نيمكت هاي دانش آموزان, همگي راه هاي بسيار مناسبي براي كاهش حالت هاي افسردگي, اضطراب, دلزدگي و نظاير آنها در دانش آموزان هستند.

 

رنگ به عنوان سمبل

 

رنگ ها هريك سمبل حالت, مشخصه يا وضعيتي خاص هستند و بعضي از آنها در فرهنگ هاي گوناگون معني خاصي دارند. بنابراين مي توان با آگاهي از «جايگاه رنگ ها» و يا به عبارت ديگر شخصيت رنگ ها, در هر مكاني از رنگ مناسب آن مكان استفاده كرد.

 

براي مثال, در فرهنگ ما رنگ سبز, سمبل «تقدس» است. از اين رو تاثير تحريك كننده براي انجام مراسم مذهبي و عبادت ها دارد. اگر نمازخانة مدرسه با رنگ سبز (نه الزاماً سبز تند) رنگ آميزي و تزئين شود, عامل مهمي در جلب بيشتر دانش آموزان به سوي عبادت خواهد بود. رنگ بنفش سمبل قحطي و خشكسالي است. به همين خاطر نبايد در رنگ آميزي بوفه مدرسه و يا وسايل آن از اين رنگ استفاده كرد. در اين مكان رنگ هاي زرد و نارنجي كه تحريك كننده اشتها هستند, مناسب است. رنگ خاكستري نوعي اضطراب, افسردگي و ترس نهفته به همراه دارد, بنابراين نبايد «دفتر مدرسه» را رنگ خاكستري زد يا از وسايلي به اين رنگ در تزئين آن استفاده كرد؛ زيرا براي دانش آموزان, دفتر مدرسه خود به قدر كافي مكاني پر اضطراي است.

 

فضاي سبز, بخشي از رنگ آميزي مدرسه

 

همه ما به تاثيرات مثبت فضاي سبز از جنبة مسائل زيست محيطي آگاه هستيم, اما شايد هيچ گاه به جنبة ديگر آن يعني تاثير رنگ فضاي سبز بر اعصاب و روان دانش آموزان نينديشيده ايم.

 

وجود فضاي سبز در مدرسه به دليل ايجاد تنوع در فضاي مدرسه, مخصوصاً به خاطر رنگ آن بسيار مهم است. حتي مي توان با استفاده از چند گلدان, ايجاد حاشيه اي سبز باريك در پاي ديوار حياط و كاشت چند نوع گل يا درخت و درختچه, هم كيفيت زيست محيطي مدرسه را بهبود بخشيد و هم نوعي تنوع رنگ ايجاد كرد و از اين طريق, در ساعات تفريح به دانش آموزان آرامش روحي داد. از اين مهمتر, اگر از نيروي خود دانش آموزان در كاشت گل ها و گياهان كمك گرفته شود, مسلماً تاثير ان از نظر رواني و احساس تعلق و مراقبت بر آنها چند برابر خواهد شد.

 

آنچه ما مي دانيم اين است كه كودكان به طور شگفت انگيزي حساس اند و به تفاوت هاي جزيي رنگ و نور پاسخ مي دهند. وقتي قرار باشد از يك جعبه مدادرنگي كه100 مداد رنگي دارد، رنگي را انتخاب كنند، بچه ها بيشتر به رنگ هاي طبيعت و رنگ هايي كه به درجات رنگ پوست انسان نزديك اند، توجه نشان مي دهند و اين در حالي است كه درجات مختلف رنگ پوست انسان كاملااز دايره رنگ هاي اصلي خارج است. رنگ هاي اصلي ممكن است تند و پررنگ به نظر برسند ولي بهتر است در محيط هاي آموزشي به مقدار كم از آنها استفاده شود.

 

بيشتر مردم به نادرست براين باورند كه رنگ هاي خنثي مناسب ترين رنگ ها براي فضاهاي آموزشي اند، چرا كه اين رنگ ها امكان تمركز بيشتر دانش آموزان و آموزگاران را فراهم مي سازد. پژوهش ها نشان مي دهد براي يادگيري بهتر، استفاده دقيق از محرك هاي محيطي قوي سودمندتر است، تا رنگ آميزي با رنگ هاي خاكستري، بژ، سفيد يا استخواني. در معماري محيط هاي آموزشي، دلايل كمي براي كاربرد رنگ هاي كاملاخنثي وجود دارد.

 

اين درست است كه رنگ هاي روشن مي توانند اتاق را بزرگ تر نشان دهند اما دستيابي به بازدهي نور و داشتن فضايي كه بزرگ تر به نظر برسد دليل محكمي براي استفاده هميشگي از رنگ روشن به شمار نمي رود. كاربرد رنگ هاي تيره در محل هاي مناسب و حساب شده مي تواند به تنوع بيشتر و خلق فضاي جذاب كمك كند. ديوارهاي رنگي در انتهاي كلاس، دانش آموزان را به درون فضا فرا مي خواند. مي توان با طراحي مناسب نور و رنگ، در فضاهاي آموزشي، حس پويايي و حركت پديد آورد.

 

كلام آخر اين كه تغيير رنگ مانتوي دانش آموزان از رنگ هاي ملال آور نظير سرمه اي, مشكي و طوسي به رنگ هاي شادي آور چون: صورتي, آبي و سبز نه تنها در روحية آنان, كه در روحية آموزگاران نيز تاثيرات مثبت و فراواني مي گذارد. بنابراين مي توان براي تكميل اين حركت مثبت و ارزشمند, در رنگ آميزي مدرسه ها تحولي ايجاد كرد.

نقاشي ساختمان رنگهاي مناسب مراكز آموزشي و مدارس.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۴۶:۳۴ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

بتونه كاري (2)

 

انتخاب رنگ كلاس هاي مدارس و مراكز آموزشي:

بسياري مي انديشند كه رنگ تنها عامل تفاوت در اشياست و به كمك آن اشيا راحت تر و بهتر شناخته مي شوند. عده اي نيز معتقدند كه رنگ براي تزئين منزل, اشيا, لباس و ... است. اما از ديدگاه روانشناسي, رنگ ها جايگاه ويژه اي در زندگي انسان دارند, يعني, بخش مهمي از زندگي ما را تشكيل مي دهند و جزئي جدايي ناپذير از زندگي ما هستند. با استفاده از رنگ كردن مي توان در همة افراد و در هر سني تاثير مثبت يا منفي گذاشت. اين تاثير در كودكان, نوجوانان و جوانان بيشتر از هركس ديگري نمود پيدا مي كند.

 

 

انتخاب رنگ مناسب در بعضي از مكان ها بسيار مهم است. اين مساله زماني اهميت بيشتري مي يابد كه فرد دائماً با مكان مورد نظر در تماس باشد يا براي مدتي طولاني مجبور باشد در آن مكان اقامت گزيند. «مدرسه» يكي از همين مكان هاست.

 

دانش آموزان, زنده ترين, مفيدترين و فعال ترين ساعات خود را در روز, در مدرسه سپري مي كنند و بي شك حق دارند كه بخواهند در مكاني دلچسب, آرام و زيبا به درس و تحصيل بپردازند. از اين رو دقت در انتخاب رنگ كلاس ها, راهروها, بوفه, نمازخانه, دفتر مدرسه و ... بسيار مهم و قابل تامل است.

 

تاثير رنگ ها در برقراري ارتباط

 

به عقيده روانشناسان, رنگ اشيا, فضا و لباس افراد تاثير مستقيمي در برقراري ارتباط شخص با آنها دارد. بارها كوشيده ايم با فرد, فضا, مكان و يا حتي غذايي ارتباط بر قرار كنيم, اما نتوانسته ايم. اين دقيقاً ناشي از تاثير رنگ آنها بر روان ماست. از اين رو, دانش آموز تا زماني كه نتواند خود را با فضاي كلاس, اشياي داخل آن, ميز و نيمكت, لباس معلم, و مانند آنها تطبيق دهد, نمي تواند از حضور در كلاس لذت ببرد و در فضاي آن احساس آرامش كند. معمولاً كلاس هاي درس, راهروها, دفتر مدرسه, درها و جاهاي ديگر مدرسه, با رنگ هايي ايستا و مرده, چون سفيد و خاكستري رنگ مي شوند. اخيراً ورود «وايت بورد» سفيد به كلاس ها نيز بر تاثير اين فضاي مرده و ايستا افزوده است. ميز فلزي آموزگار و ديوارهاي خالي از تصاوير شاد نيز عوامل ديگري در تشديد اين تاثير نامطلوب هستند. مجموع اين عوامل سبب مي شود در دانش آموزان كلاس, بي حوصلگي, يكنواختي, بي تحركي و بي ميلي بروز كند.

 

 

اين نكات اگرچه ممكن است به وضوح ديده نشوند, اما بي شك بر لايه هاي پنهان ذهن دانش آموز تاثير مي گذارند و باعث مي شوند دانش آموز نتواند با مدرسه ارتباط برقرار كند.

 

تاثير رنگ بر رفتار و حالات شخص

 

به همان ميزان كه رنگ قرمز محرك و شادي بخش است, رنگ آبي ايجاد آرامش مي كند و احساسي آميخته با صلابت و شكوه در بيننده به وجود مي آورد, رنگ صورتي مهرباني و عطوفت ايجاد مي كند, رنگ خاكستري احساس مردگي و سكون را القا مي كند و رنگ سفيد نوعي سردي, غم و كسالت را- با وجودي كه آن را مظهر پاكي مي دانند- به ذهن و احساس متبادر مي سازد. بنابراين رنگ ديوارها, ميز و نيمكت ها, پرده ها, تابلوها و پوسترهاي روي ديوار كلاس همگي بر ذهن, احساس و رفتار دانش آموزان تاثير مي گذارد. از اين رو, اگر در رنگ آميزي كلاس ها از رنگ هايي چون آبي روشن, سبز ملايم, زرد بسيار ملايم و صورتي يا به عبارتي ديگر رنگ هاي زنده و آرامش بخش استفاده شود, بي شك تاثيرات مثبتي به همراه خواهد داشت. اقداماتي از قبيل: تعويض ميز فلزي معلم با ميز چوبي, استفاده از پوسترهاي رنگي و تعويض نيمكت هاي دانش آموزان, همگي راه هاي بسيار مناسبي براي كاهش حالت هاي افسردگي, اضطراب, دلزدگي و نظاير آنها در دانش آموزان هستند.

 

رنگ به عنوان سمبل

 

رنگ ها هريك سمبل حالت, مشخصه يا وضعيتي خاص هستند و بعضي از آنها در فرهنگ هاي گوناگون معني خاصي دارند. بنابراين مي توان با آگاهي از «جايگاه رنگ ها» و يا به عبارت ديگر شخصيت رنگ ها, در هر مكاني از رنگ مناسب آن مكان استفاده كرد.

 

براي مثال, در فرهنگ ما رنگ سبز, سمبل «تقدس» است. از اين رو تاثير تحريك كننده براي انجام مراسم مذهبي و عبادت ها دارد. اگر نمازخانة مدرسه با رنگ سبز (نه الزاماً سبز تند) رنگ آميزي و تزئين شود, عامل مهمي در جلب بيشتر دانش آموزان به سوي عبادت خواهد بود. رنگ بنفش سمبل قحطي و خشكسالي است. به همين خاطر نبايد در رنگ آميزي بوفه مدرسه و يا وسايل آن از اين رنگ استفاده كرد. در اين مكان رنگ هاي زرد و نارنجي كه تحريك كننده اشتها هستند, مناسب است. رنگ خاكستري نوعي اضطراب, افسردگي و ترس نهفته به همراه دارد, بنابراين نبايد «دفتر مدرسه» را رنگ خاكستري زد يا از وسايلي به اين رنگ در تزئين آن استفاده كرد؛ زيرا براي دانش آموزان, دفتر مدرسه خود به قدر كافي مكاني پر اضطراي است.

 

فضاي سبز, بخشي از رنگ آميزي مدرسه

 

همه ما به تاثيرات مثبت فضاي سبز از جنبة مسائل زيست محيطي آگاه هستيم, اما شايد هيچ گاه به جنبة ديگر آن يعني تاثير رنگ فضاي سبز بر اعصاب و روان دانش آموزان نينديشيده ايم.

 

وجود فضاي سبز در مدرسه به دليل ايجاد تنوع در فضاي مدرسه, مخصوصاً به خاطر رنگ آن بسيار مهم است. حتي مي توان با استفاده از چند گلدان, ايجاد حاشيه اي سبز باريك در پاي ديوار حياط و كاشت چند نوع گل يا درخت و درختچه, هم كيفيت زيست محيطي مدرسه را بهبود بخشيد و هم نوعي تنوع رنگ ايجاد كرد و از اين طريق, در ساعات تفريح به دانش آموزان آرامش روحي داد. از اين مهمتر, اگر از نيروي خود دانش آموزان در كاشت گل ها و گياهان كمك گرفته شود, مسلماً تاثير ان از نظر رواني و احساس تعلق و مراقبت بر آنها چند برابر خواهد شد.

 

آنچه ما مي دانيم اين است كه كودكان به طور شگفت انگيزي حساس اند و به تفاوت هاي جزيي رنگ و نور پاسخ مي دهند. وقتي قرار باشد از يك جعبه مدادرنگي كه100 مداد رنگي دارد، رنگي را انتخاب كنند، بچه ها بيشتر به رنگ هاي طبيعت و رنگ هايي كه به درجات رنگ پوست انسان نزديك اند، توجه نشان مي دهند و اين در حالي است كه درجات مختلف رنگ پوست انسان كاملااز دايره رنگ هاي اصلي خارج است. رنگ هاي اصلي ممكن است تند و پررنگ به نظر برسند ولي بهتر است در محيط هاي آموزشي به مقدار كم از آنها استفاده شود.

 

بيشتر مردم به نادرست براين باورند كه رنگ هاي خنثي مناسب ترين رنگ ها براي فضاهاي آموزشي اند، چرا كه اين رنگ ها امكان تمركز بيشتر دانش آموزان و آموزگاران را فراهم مي سازد. پژوهش ها نشان مي دهد براي يادگيري بهتر، استفاده دقيق از محرك هاي محيطي قوي سودمندتر است، تا رنگ آميزي با رنگ هاي خاكستري، بژ، سفيد يا استخواني. در معماري محيط هاي آموزشي، دلايل كمي براي كاربرد رنگ هاي كاملاخنثي وجود دارد.

 

اين درست است كه رنگ هاي روشن مي توانند اتاق را بزرگ تر نشان دهند اما دستيابي به بازدهي نور و داشتن فضايي كه بزرگ تر به نظر برسد دليل محكمي براي استفاده هميشگي از رنگ روشن به شمار نمي رود. كاربرد رنگ هاي تيره در محل هاي مناسب و حساب شده مي تواند به تنوع بيشتر و خلق فضاي جذاب كمك كند. ديوارهاي رنگي در انتهاي كلاس، دانش آموزان را به درون فضا فرا مي خواند. مي توان با طراحي مناسب نور و رنگ، در فضاهاي آموزشي، حس پويايي و حركت پديد آورد.

 

كلام آخر اين كه تغيير رنگ مانتوي دانش آموزان از رنگ هاي ملال آور نظير سرمه اي, مشكي و طوسي به رنگ هاي شادي آور چون: صورتي, آبي و سبز نه تنها در روحية آنان, كه در روحية آموزگاران نيز تاثيرات مثبت و فراواني مي گذارد. بنابراين مي توان براي تكميل اين حركت مثبت و ارزشمند, در رنگ آميزي مدرسه ها تحولي ايجاد كرد.

نقاشي ساختمان رنگهاي مناسب مراكز آموزشي و مدارس.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۱۹:۳۱ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

انتخاب رنگ كلاس مدارس و مراكز آموزشي

 

 

 

بسياري مي انديشند كه رنگ تنها عامل تفاوت در اشياست و به كمك آن اشيا راحت تر و بهتر شناخته مي شوند. عده اي نيز معتقدند كه رنگ براي تزئين منزل,

 

اشيا, لباس و ... است. اما از ديدگاه روانشناسي, رنگ ها جايگاه ويژه اي در زندگي انسان دارند, يعني, بخش مهمي از زندگي ما را تشكيل مي دهند

 

و جزئي جدايي ناپذير از زندگي ما هستند. با استفاده از رنگ كردن مي توان در همة افراد و در هر سني تاثير مثبت يا منفي گذاشت

 

. اين تاثير در كودكان, نوجوانان و جوانان بيشتر از هركس ديگري نمود پيدا مي كند.

 

رنگ كلاس مدارس

 

انتخاب رنگ مناسب در بعضي از مكان ها بسيار مهم است. اين مساله زماني اهميت

 

بيشتري مي يابد كه فرد دائماً با مكان مورد نظر در تماس باشد يا براي مدتي طولاني مجبور

 

باشد در آن مكان اقامت گزيند. «مدرسه» يكي از همين مكان هاست.

 

دانش آموزان, زنده ترين, مفيدترين و فعال ترين ساعات خود را در روز, در مدرسه سپري مي كنند

 

و بي شك حق دارند كه بخواهند در مكاني دلچسب, آرام و زيبا به درس و تحصيل بپردازند.

 

از اين رو دقت در انتخاب رنگ كلاس ها, راهروها, بوفه, نمازخانه, دفتر مدرسه و ... بسيار مهم و قابل تامل است.

 

تاثير رنگ ها در برقراري ارتباط

 

به عقيده روانشناسان, رنگ اشيا, فضا و لباس افراد تاثير مستقيمي در برقراري ارتباط شخص با آنها دارد. بارها كوشيده ايم با فرد, فضا,

 

مكان و يا حتي غذايي ارتباط بر قرار كنيم, اما نتوانسته ايم. اين دقيقاً ناشي از تاثير رنگ آنها بر روان ماست. از اين رو, دانش آموز تا زماني كه نتواند

 

خود را با فضاي كلاس, اشياي داخل آن, ميز و نيمكت, لباس معلم, و مانند آنها تطبيق دهد, نمي تواند از حضور در كلاس لذت ببرد و در فضاي آن

 

احساس آرامش كند. معمولاً كلاس هاي درس, راهروها, دفتر مدرسه, درها و جاهاي ديگر مدرسه, با رنگ هايي ايستا و مرده, چون سفيد و خاكستري

 

رنگ مي شوند. اخيراً ورود «وايت بورد» سفيد به كلاس ها نيز بر تاثير اين فضاي مرده و ايستا افزوده است. ميز فلزي آموزگار و ديوارهاي خالي از تصاوير شاد

 

نيز عوامل ديگري در تشديد اين تاثير نامطلوب هستند. مجموع اين عوامل سبب مي شود در دانش آموزان كلاس, بي حوصلگي, يكنواختي, بي تحركي و بي ميلي بروز كند.

 

اين نكات اگرچه ممكن است به وضوح ديده نشوند, اما بي شك بر لايه هاي پنهان ذهن دانش آموز تاثير مي گذارند و باعث مي شوند دانش آموز نتواند با مدرسه ارتباط برقرار كند.

 

تاثير رنگ بر رفتار و حالات شخص

 

به همان ميزان كه رنگ قرمز محرك و شادي بخش است, رنگ آبي ايجاد آرامش مي كند و احساسي آميخته با صلابت و شكوه در بيننده به وجود مي آورد

 

, رنگ صورتي مهرباني و عطوفت ايجاد مي كند, رنگ خاكستري احساس مردگي و سكون را القا مي كند و رنگ سفيد نوعي سردي, غم و كسالت را-

 

با وجودي كه آن را مظهر پاكي مي دانند- به ذهن و احساس متبادر مي سازد. بنابراين رنگ ديوارها, ميز و نيمكت ها, پرده ها, تابلوها و پوسترهاي روي

 

ديوار كلاس همگي بر ذهن, احساس و رفتار دانش آموزان تاثير مي گذارد. از اين رو, اگر در رنگ آميزي كلاس ها از رنگ هايي چون آبي روشن, سبز ملايم,

 

زرد بسيار ملايم و صورتي يا به عبارتي ديگر رنگ هاي زنده و آرامش بخش استفاده شود, بي شك تاثيرات مثبتي به همراه خواهد داشت. اقداماتي از

 

قبيل: تعويض ميز فلزي معلم با ميز چوبي, استفاده از پوسترهاي رنگي و تعويض نيمكت هاي دانش آموزان, همگي راه هاي بسيار مناسبي براي كاهش

 

حالت هاي افسردگي, اضطراب, دلزدگي و نظاير آنها در دانش آموزان هستند.

 

رنگ به عنوان سمبل

 

رنگ ها هريك سمبل حالت, مشخصه يا وضعيتي خاص هستند و بعضي از آنها در فرهنگ هاي گوناگون معني خاصي دارند. بنابراين مي توان

 

با آگاهي از «جايگاه رنگ ها» و يا به عبارت ديگر شخصيت رنگ ها, در هر مكاني از رنگ مناسب آن مكان استفاده كرد.

 

براي مثال, در فرهنگ ما رنگ سبز, سمبل «تقدس» است. از اين رو تاثير تحريك كننده براي انجام مراسم مذهبي و عبادت ها دارد.

 

اگر نمازخانة مدرسه با رنگ سبز (نه الزاماً سبز تند) رنگ آميزي و تزئين شود, عامل مهمي در جلب بيشتر دانش آموزان به سوي عبادت خواهد بود.

 

رنگ بنفش سمبل قحطي و خشكسالي است. به همين خاطر نبايد در رنگ آميزي بوفه مدرسه و يا وسايل آن از اين رنگ استفاده كرد.

 

در اين مكان رنگ هاي زرد و نارنجي كه تحريك كننده اشتها هستند, مناسب است. رنگ خاكستري نوعي اضطراب, افسردگي و ترس نهفته

 

به همراه دارد, بنابراين نبايد «دفتر مدرسه» را رنگ خاكستري زد يا از وسايلي به اين رنگ در تزئين آن استفاده كرد؛ زيرا براي دانش آموزان,

 

دفتر مدرسه خود به قدر كافي مكاني پر اضطراي است.

 

فضاي سبز, بخشي از رنگ آميزي مدرسه

 

همه ما به تاثيرات مثبت فضاي سبز از جنبة مسائل زيست محيطي آگاه هستيم, اما شايد هيچ گاه به جنبة ديگر آن يعني تاثير رنگ فضاي

 

سبز بر اعصاب و روان دانش آموزان نينديشيده ايم.

 

وجود فضاي سبز در مدرسه به دليل ايجاد تنوع در فضاي مدرسه, مخصوصاً به خاطر رنگ آن بسيار مهم است. حتي مي توان با استفاده

 

از چند گلدان, ايجاد حاشيه اي سبز باريك در پاي ديوار حياط و كاشت چند نوع گل يا درخت و درختچه, هم كيفيت زيست محيطي مدرسه را بهبود

 

بخشيد و هم نوعي تنوع رنگ ايجاد كرد و از اين طريق, در ساعات تفريح به دانش آموزان آرامش روحي داد. از اين مهمتر, اگر از نيروي خود

 

دانش آموزان در كاشت گل ها و گياهان كمك گرفته شود, مسلماً تاثير ان از نظر رواني و احساس تعلق و مراقبت بر آنها چند برابر خواهد شد.

 

آنچه ما مي دانيم اين است كه كودكان به طور شگفت انگيزي حساس اند و به تفاوت هاي جزيي رنگ و نور پاسخ مي دهند.

 

وقتي قرار باشد از يك جعبه مدادرنگي كه100 مداد رنگي دارد، رنگي را انتخاب كنند، بچه ها بيشتر به رنگ هاي طبيعت و رنگ هايي

 

كه به درجات رنگ پوست انسان نزديك اند، توجه نشان مي دهند و اين در حالي است كه درجات مختلف رنگ پوست انسان كاملااز

 

دايره رنگ هاي اصلي خارج است. رنگ هاي اصلي ممكن است تند و پررنگ به نظر برسند ولي بهتر است در محيط هاي آموزشي به مقدار

 

كم از آنها استفاده شود.

 

بيشتر مردم به نادرست براين باورند كه رنگ هاي خنثي مناسب ترين رنگ ها براي فضاهاي آموزشي اند، چرا كه اين رنگ ها امكان تمركز

 

بيشتر دانش آموزان و آموزگاران را فراهم مي سازد. پژوهش ها نشان مي دهد براي يادگيري بهتر، استفاده دقيق از محرك هاي محيطي

 

قوي سودمندتر است، تا رنگ آميزي با رنگ هاي خاكستري، بژ، سفيد يا استخواني. در معماري محيط هاي آموزشي، دلايل كمي براي كاربرد

 

رنگ هاي كاملاخنثي وجود دارد.

 

اين درست است كه رنگ هاي روشن مي توانند اتاق را بزرگ تر نشان دهند اما دستيابي به بازدهي نور و داشتن فضايي كه بزرگ تر به نظر

 

برسد دليل محكمي براي استفاده هميشگي از رنگ روشن به شمار نمي رود. كاربرد رنگ هاي تيره در محل هاي مناسب و حساب شده

 

مي تواند به تنوع بيشتر و خلق فضاي جذاب كمك كند. ديوارهاي رنگي در انتهاي كلاس، دانش آموزان را به درون فضا فرا مي خواند.

 

مي توان با طراحي مناسب نور و رنگ، در فضاهاي آموزشي، حس پويايي و حركت پديد آورد.

 

كلام آخر اين كه تغيير رنگ مانتوي دانش آموزان از رنگ هاي ملال آور نظير سرمه اي, مشكي و طوسي به رنگ هاي شادي آور چون:

 

صورتي, آبي و سبز نه تنها در روحية آنان, كه در روحية آموزگاران نيز تاثيرات مثبت و فراواني مي گذارد. بنابراين مي توان براي تكميل

 

اين حركت مثبت و ارزشمند, در رنگ آميزي مدرسه ها تحولي ايجاد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۲:۰۱:۴۲ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ساختمان _رنگ اميزي ساختمان

 

اموزش نقاشي ساختمان نمونه

روشي براي اجراي تتو بر روي سطح ديوارها

1)زير سازي سطح را انجام داده و ان رابراي رنگ اميزي اماده كنيد.

2)يك لايه رنگ لاتكس روي ديوار مورد نظر اعمال كنيد.

3) 24ساعت فرصت دهيدتا كاملا خشك شوند.

4)شابلون استنسيل يا طرح تتوي مورد نظر را روي ديوار دهيدو با چسب كاغذي بچسبانيد.

5)مقدار بسيار كمي از رنگ را در يك پالت رنگ كه از قبل اماده كرده ايد بريزيد.

6)با زاويه 90 درجه نسبت به طول ديوار ان را با قلم مو روي سطح  اجرا نماييد.

7)چند بار اين كار را تكرار كنيد.

8)صبر كنيد تا خشك شود.

9)شابلون را از روي ئديوار برداشته و در ناحيه بعدي موردنظر قرار دهيد ودوباره اين تكنيك را تكرار كنيد.

روش سنتي ايجاد تكسچر در سقف

اموزش نقاشي ساختمان نمونه

 

1)ابتدا اتاق رابراي رنگ اميزي اماده نمايئد.

2)رنگ زيرين را اجرا كنيد.

3)رنگ تكسچر را اماده كنيد

بافت مورد نظر رابر روي سطح مورد نظر اجرا نيد.

راهكار پركردن حفره هاي روي ديوار

1)ابتدا با استفاده از سمباده محل حفره و اطراف ان را سمباده كاري ميكنيم سپس با استفاده از يك تكه پارچه مرطوب اقدام به پاكسازي ان ناحيه نمائيد.

2)در صورت استفاده از چسب بچ ديوار سوراخ را با اين با اين وسيله كاملا بپوشانيد.

3)با استفاده از كاردك بتونه محيط اطراف اين چسب بچ را تا فاصله 6 سانتي متري بتونه نموده اجازه دهيد خشك شود.

4)با استفاده از كاردك بتونه ناحيه ترميم شده را نيز پر نموده اجازه دهيدخشك شود.

5)پس از اطمينان از خشك بودن سطح را كامل سمباده بكشيد.

6)در اخر كار ترميم را با تميزنمودن ناحيه به اتمام رسانيد.

اموزش نقاشي ساختمان نمونه

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۱۷:۱۷ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ساختمان اشنايي با رنگ

 

اموزش نقاشي ساختمان در شهريار

گزينه هاي نقاشي ساختمان شهريار و حومه شهريار

رنگها برنوع توليدشان در طبقه بندي مختلفي ديده ميشوند كه هر يك بر خود ويژگي خاصي دارد در گذشته ها از رنگهاي بر پايه روغن استفاده ميكردند كه پراستفاده ترين و بهترين رنگها در گذشته بشمار مي امد اما امروزه رنگهايي بر پايه اب (لاتكس) و همچنين رنگهاي اكروليك بيشتر استفاده ميشوند زيرا زود خشك ميشوند وساز گاري بيشتر ان با محيط زيست اكنون رنگهاي بر پايه اب بيشتر از رنگ روغن مورد استفاده قرار ميگيرد.

انواع رنگها:

در ادامه به معرفي رنگها خواهيم پرداخت و رنگهاي رايج و موجود در بازار را براي شما عرضه خواهيم كرد و اطلاعاتي خصوصي درباره هريك از انها در اختيار شما قرار خواهيم داد.

رنگهاي استر و يا زمينه:

شما هدف داريد كه نقاشي هر سطحي را داشته باشيد  از جمله چوب.....ديوارگچي.....فلزي و يا اهني رنگ استري مخصوص ان سطح است كه براي زير سازي هريك از انها استفاده ميش.ود در حقيقت نقاشي ديوار و هر سطح ديگر بدون زير سازي مناسب نتيجه ضعيف را در پي دارد زير سازي عبارتند از نظافت  سطح و قراردادن لايه هاي اصلي رنگ بهتر روي سطح بنشيند و بسيار زيبا جلوه كند.

اكروليك:

اين نوع رنگها براي پروژه هاي بزرگ و كوچك و رنگ اميزي سطح ها و قطعاتي چون دتگيره هاي در و يا چها چوب در وپنجره ها ايده ال هستند چون اين رنگها بر پايه اب هستند قلمو و يا غلتكي كه مورد استفاده قرار گرفتند براحتي زير اب تميز ميشوند

اموزش نقاشي ساختمان در شهريار

گزينه هاي نقاشي ساختمان شهريار و حومه شهريار

 

لاتكس:

رنگ لاتكس يكي از بهترين گزينه ها در رنگ اميزي است ودر هر رنگي كه تصور ميكند در فروشگاه ها عرضه ميشود با بهترين كيفيت

اموزش نقاشي ساختمان در شهريار

گزينه هاي نقاشي ساختمان شهريار و حومه شهريار

 

رنگ روغن بر پايه اب:

اين نوع رنگ از نامش كه معلوم است بر پايه روغن تهيه ميشود ودر گذشته بيشتر مورد استفاده قرار ميگرفت ابزاري كه با ان ديوار ها را رنگ ميكنيد مانند قلمو يا غلتك به سختي پاك ميشود و نياز به مواد حلال مخصوص دارد.

رنگهاي اسپري:

اين اسپري ها معمولا بر پايه روغن هستند و از نظر رنگ بندي محدود هستند استفاده از اسپري بسيار ساده و مانند انواع ديگ رنگها نياز به زير سازي براي سطح نيست بيشتر مواقع از اسپري براي قسمت هاي سخت  و منحي استفاده ميكنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۰۰:۵۰ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

اموزش نقاشي ساختمان در شهريار

 


 

گزينه هاي نقاشي ساختمان شهريار و حومه شهريار

رنگها برنوع توليدشان در طبقه بندي مختلفي ديده ميشوند كه هر يك بر خود ويژگي خاصي دارد در گذشته ها از رنگهاي بر پايه روغن استفاده ميكردند كه پراستفاده ترين و بهترين رنگها در گذشته بشمار مي امد اما امروزه رنگهايي بر پايه اب (لاتكس) و همچنين رنگهاي اكروليك بيشتر استفاده ميشوند زيرا زود خشك ميشوند وساز گاري بيشتر ان با محيط زيست اكنون رنگهاي بر پايه اب بيشتر از رنگ روغن مورد استفاده قرار ميگيرد.

انواع رنگها:

در ادامه به معرفي رنگها خواهيم پرداخت و رنگهاي رايج و موجود در بازار را براي شما عرضه خواهيم كرد و اطلاعاتي خصوصي درباره هريك از انها در اختيار شما قرار خواهيم داد.


رنگهاي استر و يا زمينه:

شما هدف داريد كه نقاشي هر سطحي را داشته باشيد  از جمله چوب.....ديوارگچي.....فلزي و يا اهني رنگ استري مخصوص ان سطح است كه براي زير سازي هريك از انها استفاده ميش.ود در حقيقت نقاشي ديوار و هر سطح ديگر بدون زير سازي مناسب نتيجه ضعيف را در پي دارد زير سازي عبارتند از نظافت  سطح و قراردادن لايه هاي اصلي رنگ بهتر روي سطح بنشيند و بسيار زيبا جلوه كند.

اكروليك:

اين نوع رنگها براي پروژه هاي بزرگ و كوچك و رنگ اميزي سطح ها و قطعاتي چون دتگيره هاي در و يا چها چوب در وپنجره ها ايده ال هستند چون اين رنگها بر پايه اب هستند قلمو و يا غلتكي كه مورد استفاده قرار گرفتند براحتي زير اب تميز ميشوند

اموزش نقاشي ساختمان در شهريار

گزينه هاي نقاشي ساختمان شهريار و حومه شهريار

 

لاتكس:

رنگ لاتكس يكي از بهترين گزينه ها در رنگ اميزي است ودر هر رنگي كه تصور ميكند در فروشگاه ها عرضه ميشود با بهترين كيفيت

اموزش نقاشي ساختمان در شهريار

گزينه هاي نقاشي ساختمان شهريار و حومه شهريار

 

رنگ روغن بر پايه اب:

اين نوع رنگ از نامش كه معلوم است بر پايه روغن تهيه ميشود ودر گذشته بيشتر مورد استفاده قرار ميگرفت ابزاري كه با ان ديوار ها را رنگ ميكنيد مانند قلمو يا غلتك به سختي پاك ميشود و نياز به مواد حلال مخصوص دارد.

رنگهاي اسپري:

اين اسپري ها معمولا بر پايه روغن هستند و از نظر رنگ بندي محدود هستند استفاده از اسپري بسيار ساده و مانند انواع ديگ رنگها نياز به زير سازي براي سطح نيست بيشتر مواقع از اسپري براي قسمت هاي سخت  و منحي استفاده ميكنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۴۶:۲۲ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ساختمان اشنايي با رنگ ها

اموزش رنگ روغني منزل در شهريار و تهرانسر و كرج

موارد استفاده از رنگ روغني براي منزل:

اشپزخانه كامل سقف و ديوار همگي روغني رنگ ميشود تا قابل شستشو شود.

در و پنجره هارنگ روغني زده ميشود تااز پوسيدگي وخرابي ان در مقابل اب و هوا كاسته شود و مهم نيست در اهني يا چوبي باشد.

ولي اتاقها چون مثل اشپزخانه بخار چرب نداردفقط ديوار ها رنگ روغني زده ميشود تا در صورت كثيف شدن قابل شستشو باشد ولي سقف ها بخاطر

اموزش رنگ روغني منزل در شهريار و تهرانسر و كرج

 

زيبايي بيشتر از رنگ پلاستيك استفاده ميشود.

اگر سقف روغني رنگ كاري شده باشد نورها به شكل ازار دهنده منعكس ميكند و موج نشان داده ميشود.

رنگ روغني ساختمان :

اول بايد زير كارمان را اماده كنيم اين كار توسط بتونه ويا ماستيك انجام ميگيرد.

ماستيك براي صافي و يكنواختي ديوار بتونه است .

ماستيك چيست؟

اموزش رنگ روغني منزل در شهريار و تهرانسر و كرج

 

نوعي كار با بتونه است دراين مواقع بتونه شل تر مورد استفاده قرار ميگيرد و روش كشيدن ان بر روي ديوار به صورت يك تكه و يكنواخت است.

اين كار توسط تيغ (وسيله اي است براي كشيدن بتونه بكار ميرود) وكاردك(براي نگهداري بتونه بكار ميرود)

ايتدا از روغن اليف استفاده ميشود روغن اليف به عنوان زير كار استفاده ميشود.

فايده ودلايل استفاده از روغن اليف:

براي حركت روان وبهتر قلمو است.

باعث ميشود رنگ كمتر استفاده شود كه اصطلاحا ميگويند ديوار رنگ را نخورد

پستي و بلندي(ديوار) مشخص ميشود.

سپس با سنباده هاي نرم بر روي ديوار ميسابيم تا صاف و ليز شود.به اينگونه كه با كشيدن دست بر روي كار هيچ برجستگي ويا فرو رفتگي احساس نشود.

نقاشي در فصل هاي مختلف(مناطقي با اب و هواي سرد و گرم):

نقاشي در فصول گرم بخاطرخشك شدن زئد رنگ بايد دوخت خط ها سريع و پيوند انها كامل باشد تاحركت قلم روي كار نماند.

در فصل هاي سرد بخاطر شكنندگي رنگ سعي كنيد بعداز كشيدن خط هاي عمودي با دقت بيشتري براي جلوگيري از شكسته شدن بازبايد ان را جلا داد يا خط هاي عمودي را محكم تر كشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۳۱:۰۱ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

اموزش رنگ روغني منزل در شهريار و تهرانسر و كرج

 

موارد استفاده از رنگ روغني براي منزل:

اشپزخانه كامل سقف و ديوار همگي روغني رنگ ميشود تا قابل شستشو شود.

در و پنجره هارنگ روغني زده ميشود تااز پوسيدگي وخرابي ان در مقابل اب و هوا كاسته شود و مهم نيست در اهني يا چوبي باشد.

ولي اتاقها چون مثل اشپزخانه بخار چرب نداردفقط ديوار ها رنگ روغني زده ميشود تا در صورت كثيف شدن قابل شستشو باشد ولي سقف ها بخاطر

اموزش رنگ روغني منزل در شهريار و تهرانسر و كرج

 

زيبايي بيشتر از رنگ پلاستيك استفاده ميشود.

اگر سقف روغني رنگ كاري شده باشد نورها به شكل ازار دهنده منعكس ميكند و موج نشان داده ميشود.

رنگ روغني ساختمان :

اول بايد زير كارمان را اماده كنيم اين كار توسط بتونه ويا ماستيك انجام ميگيرد.

ماستيك براي صافي و يكنواختي ديوار بتونه است .

ماستيك چيست؟

اموزش رنگ روغني منزل در شهريار و تهرانسر و كرج

 

نوعي كار با بتونه است دراين مواقع بتونه شل تر مورد استفاده قرار ميگيرد و روش كشيدن ان بر روي ديوار به صورت يك تكه و يكنواخت است.

اين كار توسط تيغ (وسيله اي است براي كشيدن بتونه بكار ميرود) وكاردك(براي نگهداري بتونه بكار ميرود)

ايتدا از روغن اليف استفاده ميشود روغن اليف به عنوان زير كار استفاده ميشود.

فايده ودلايل استفاده از روغن اليف:

براي حركت روان وبهتر قلمو است.

باعث ميشود رنگ كمتر استفاده شود كه اصطلاحا ميگويند ديوار رنگ را نخورد

پستي و بلندي(ديوار) مشخص ميشود.

سپس با سنباده هاي نرم بر روي ديوار ميسابيم تا صاف و ليز شود.به اينگونه كه با كشيدن دست بر روي كار هيچ برجستگي ويا فرو رفتگي احساس نشود.

نقاشي در فصل هاي مختلف(مناطقي با اب و هواي سرد و گرم):

نقاشي در فصول گرم بخاطرخشك شدن زئد رنگ بايد دوخت خط ها سريع و پيوند انها كامل باشد تاحركت قلم روي كار نماند.

در فصل هاي سرد بخاطر شكنندگي رنگ سعي كنيد بعداز كشيدن خط هاي عمودي با دقت بيشتري براي جلوگيري از شكسته شدن بازبايد ان را جلا داد يا خط هاي عمودي را محكم تر كشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۰۵:۲۳ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 73
دیروز : 23
افراد آنلاین : 1
همه : 15558
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

اینستاگرامی ها

  دستگاه برش لیزر  /  تور نجف /  دوربین مداربسته بیسیمسئو کار حرفه ای  / تشک بادی باربری در تهران /  رزرو هتل /  هتل اسپیناس پالاس / ثبت آگهی رایگان / عکس پروفایل غمگین / بسته بندی لوازم منزل / دستگاه برش لیزر / طراحی سایت در بجنورد / خدمات نظافتی در مشهددستگاه فایبر لیزر / دستگاه فایبر لیزر / خرید vpn