نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور
نقاشي ساختمان در شهر شهريار با مديريت بابك قلي پور

ش

نقاشي ساختمان در زابل


 

آموزش ساخت بتونه

آموزش ساخت انواع بتونه

بتونه چيست؟ ، انواع بتونه , ابزار بتونه كاري ، ترفند هاي استفاده از بتونه ، آموزش ……

بتونه:نقاشي,نقاشي ساختمان,نقاشي ساختمون,نقاش,ساختمان,ساختمون,خانه,خونه,تزئينات,شركت,دفتر,كارخانه,گروه,  خدمات,تزئيناتي,گروه خدمات تزئيناتي محمدي,محمدي,كادر مجرب نقاشي ساختمان,كادر,مجرب,اكيپ فعال نقاشي  ساختمان,اكيپ,تعميرات,تغييرات,ساختماني,تعميرات و تغييرات ساختماني,نقاشي,بازسازي,رنگ آميزي,رنگ روغني,رنگ  پلاستيك,آكروليك,رنگ آكروليك,رنگ بدون بو,روغني,پلاستيك,رنگ آميزي رنگ,اجرا,پتينه,پتينه ديواري,پتينه تابلويي,درب,درب  هاي جوبي,درب هاي چوبي,چوبي,سيلر,كيلر,painting,home,painting-home , naghashi , sakhteman , manzel ,  naghashi sakhteman,درب فلزي,رنگ آميزي درب فلزي,رنگ آميزي درب چوبي,كنتكس,كنيتكس,كنتكس پلاستيك,كنتكس با زيرسازي,پوشش, صنعتي,پوشش صنعتي,اپوكسي,چهارچوب فلزي,متري,متر مربع,رنگ آميزي چهارچوب فلزي,شيشه,مشاوره,مشاوره در  زمينه نقاشي ساختمان,مشاور نقاش ساختمان,مشاوره با نقاش ساختمان,بنايي,كاشي كاري,گچ كاري,قيركاري,  جوشكاري,داخل,خارج,رنگ آميزي استخرها,رنگ,رنگ استخر,رنگ هاي فوري,پلي استر,مولتي كالر,اجراي مولتي كالر,رنگ  مولتي كالر,اجراي مولتي كالر خوب,ارزان,قيمت,مناسب,جدول,جداول,رنگ آميزي جدول,رنگ آميزي جدول ها,رنگ آميزي  جدول هاي كنار خيابان,خيابان,ضدزنگ,ضد زنگ آهن,ضد زنگ اسكلت ساختمان ها,اسكلت,اسكلت ساختمان ضد زنگ,بهترين  رنگ,رنگ خوب , رنگ هادي ,رنك سحر ,رنگ سحرو هادي,رنگ درجه يك , رنگ درجه ۱ , سفارش,سفارش نقاشي ساختمان,  اتحاديه,اتحاديه نقاشان,اتحاديه نقاشان وزارت كار,اتحاديه نقاشان تهران,عضو اتحاديه نقاش ها,عضويت,سامانه پيام كوتاه  نقاشي ساختمان,سامانه پيامكي,محمدي,نقاش ساختمان محمدي,كارشناس,كارشناس نقاشي ساختمان,قيمت رنگ,krhad shojlhkنقاشي ساختمان, نقاشي ساختمون, نقاشي ساختمان محمدب, نقاشي, نقاش ساختماني, نقاشي ساختمان در تهران, نقاشي خانه ,تزئينات ساختمان ,مجري نقاشي ساختمان مسكن مهر,مسكن مهر نقاشي ساختمان,نقاشي ساختمان مسكن مهر,نقاشي مسكن مهر,تزئينات مسكن مهر,نقاشي و تزئينات مسكن مهر,مسكن مهر تهران,نقاشي ساختمان مسكن مهر,نقاشي ساختمان مسكن مهر تهران,نقاشي كرج ,نقاشي ساختمان مسكن مهر كرج,,نقاشي ساختمان مسكن مهر صفادشت,,نقاشي ساختمان مسكن مهر البرز,,نقاشي ساختمان مسكن مهر قم,krhad shojlhk nv jivhk,نقاشي ساختمان مسكن مهر پرند,نقاشي ,ساختمان مسكن مهر پرديس,,نقاشي ساختمان مسكن مهر انديشه

به ماده اي گفته مي شود كه براي پركردن منافذ و درز ها و خلل و فرج ها، ترك خوردگي ها، زدگي ها، پوشاندن سر پيچ ها و ميخ ها و در محل اتصالات به كار برده مي شود بتونه كاري بعد از آخرين مرحلة‌ پرداخت و قبل از رنگ كاري صورت مي گيرد.

مواد مورد استفاده در بتونه كاري:

گلها و پودر هاي رنگي : مل : ماده اصلي بتونه نيز مي باشد كه به آن گل بتونه هم مي گويند. مل همان كربنات كلسيم CaCo3 است به رنگ سفيد مايل به كرم مل ماده اصلي بتونه است و خمير بتونه را تشكيل مي دهد.

اخرا : همان اكسيد آهن است به رنگ قرمز كه در آب و كليه روغن ها حل مي شود در رنگ كاري چوب براي همرنگي بتونه (تغيير رنگ بتونه) به كار مي رود

پودر امرا : اين گل به رنگ قرمز مايل به قهوه اي است

گل ماشي : به رنگ زرد مي باشد و براي ساخت بتونه همرنگي مورد استفاده قرار مي گيرد

دوده : به رنگ مشكي بوده و در ساخت بتونه همرنگي مورد استفاده قرار مي گيرد

سريش : ماده اي است پودري ( آرد مانند ) به رنگ سبز كمرنگ كه هنگام تركيب با آب چسبندگي پيدا مي كند سريش به بتونه استحكام مي بخشد اگر مقدار سريش را بيشتر از اندازه معمول بگيريم، بتونه خيلي سفت مي شود براي 100 گرم مل 10 گرم سريش در ساخت بتونه استفاده شود.

آب : از آب جهت مخلوط و تركيب شد ن و به حالت خميري در آمدن در بتونه كاري استفاده مي كنند.

سينكا : پودري اشست سنگين و سفيد تر ازمل وزن مخصوص آن بيشتر از پودر مل بوده، و در ساختن بتونه روغني به كار مي رود. اگر به مقدارلازم مصرف شود رنگ ها و روغن ها را روان مي كند، ولي مقدار بيش از حد آن از مقاومت رنگ و بتونه مي كاهد.

انواع بتونه:

بتونه سيريشي: تركيبي از (خاك اره , كمي مل ,چسب چوب , آب )

بتونه سيريشي : (مل , سيريش , آب )

بتونه روغني: ( مل , پودر سينكا , آب , روغن اليف , رنگ روغن )

به طور كلي در انتخاب و مصرف بتونه بايد موارد زير را در نظر گرفت:

(1محلي كه بايد با بتونه پر شود.

(2نوع چوبي كه بايد بتونه شود.

(3نوع رنگي كه كار را پوشش مي دهد.

(4نوع آستر همرنگي كه در تغيير رنگ زمينه چوب به كار مي رود.

ابزار بتونه كاري :

كاردك : كاردك به شكل مثلث متساوي الساقين است دسته چوبي در راْس مثلث توسط قطعه فلزي حلقوي وصل شده

ليسه : نيز يك قطعة فلزي قابل خمش منتها به شكل مستطيل

تخته بتونه : وسيله اي است جهت ساختن بتونه بايد سطح تخته بتونه از فيبر يا تخته رنده شده و صاف باشد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۴۸:۰۳ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ساختمان در كوهدشت

 


آموزش رنگ آميزي ساختمان با قلم مو

آموزش رنگ آميزي با قلم مو

در اين مطلب به نكاتي در مورد چگونگي استفاده از قلم مو براي رنگ آميزي خواهيم پراخت. اينكه بدانيد چطور از قلم مو استفاده و نگهداري كنيد، نقاشي بهتري انجام خواهيد داد.

رنگ آميزي با قلم مو نيز در موارد زير رايج است:

هنگامي كه وسايل رنگ پاشي در دسترس نيست.

براي اولين رنگ آستر روي چوب

هنگامي كه دو يا چند رنگ مختلف روي هم زده شده است.

در مواقعي كه استفاده از پيستوله به تنهايي موثر نيست، مثلا هنگام رنگ آميزي بخشهاي باريك يا زاويه دار

پرداخت قلم مو :

قلم موهايي كه نو هستند بلافاصله قابل استفاده نيستند بنابراين بايد در ابتدا پرداخت شوند بدين معني كه موهايي كه كنده شده و گرد و غبار بايد از داخل قلم مو بيرون بيايند براي اين منظور قلم مو را محكم به سطح خشك و تميزي كشيده سپس آن را تكانده تا گرد و غبار و موهاي جدا شده ي آن بريزد

طرز كار با قلم مو :

1- با توجه به اينكه از حجم كل قسمت مويي قلم مو، فقط 3/1 آن مو 3/2 بقيه اش را هوا اشغال نموده ،لازم است كه به هنگام شروع كار قلم را چند نوبت در رنگ فرو برده و سپس به لبه ظرف كشيد. بدين ترتيب تمام موها به خوبي با رنگ آغشته شده و هواي بين آنها خارج مي شود.

2-براي برداشتن رنگ از قوطي لازم نيست تمام موي قلم را در رنگ فرو كنند، بلكه اگر تقريبا 3/1ارتفاع موي قلم را در رنگ فرو نمايند كفايت خواهد كرد. اين امر باعث مي شود دسته قلم به هنگام كار در قسمتهاي عمودي يا سقف كمتر آلوده شود و رنگ از دسته قلم مو چكه نكند

3-قلم آغشته به رنگ را ابتدا در يك جهت بر روي سطح مورد نظر كشيده و سپس در جهت متقاطع با جهت قبلي آن را پخش مي كنند. بهتر است شروع هر قسمت از بالا به پايين و خاتمه آن نيز از بالا به پايين باشد. بدين طريق از شره كردن رنگ به مقدار قابل توجهي كاسته مي شود

4-رنگ آميزي استر و رنگ دست اول را با فشار نسبتا بيشتري انجام مي دهند، زيرا پر كردن خلل و فرج سطح رنگ آميزي شونده (حتي بتونه شده) به عهده ي اين دو لايه است . رنگ دست دوم و رنگ رويه را قدري ملايم تر مي زنند زيرا كار پوشش صاف و نماي زيبا بخشيدن به سطح به عهده اين دو لايه است.

علل ماندن جاي قلم مو براي سطح رنگ آميزي شده :

1- غلظت زياد رنگ مصرفي

2- دماي رنگ مصرفي نسبت به محيط كار و شي رنگ آميزي شونده كمتر باشد . (يعني رنگ در محل سردي قرار داشته و قبل از متعادل شدن دماي آن با دماي محيط كار به مصرف رسيده است )

3- دماي شيء رنگ آميزي شونده نسبت به محيط و رنگ مصرفي كمتر باشد (يعني شيئي در محيط سردي بوده و پس از انتقال به محيط رنگ آميزي قبل از متعادل شدن دماي محيط كار بلافاصله رنگ آميزي شده است ).

4- رنگ مصرفي و شيي رنگ آميزي شونده دماي مناسب داشته اندولي به محيط سرد انتقال داده شده و بلافاصله رنگ آميزي انجام گرفته است.


5- قلم موي به كار رفته داراي كيفيت مطلوب و مناسب با رنگ مصرفي نبوده

حفاظت و نگهداري از قلم مو بعد از مصرف :

1- پس از اتمام كار قلم را به سطح تميز و خشكي نظير روزنامه يا مقوا كشيده تا رنگ اضافي مانده در آن زدوده شود سپس فورا با حلال مناسب شستشو داده

2- بهتر است قلم موي شسته شده را در محلول تميز حلال رنگ مورد نظر طوري آويزان كنند كه قسمت عمده ي موي قلم درآن قرار گيرد . اين كار به نرم ماندن قلم كمك به سزايي خواهد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۳۶:۱۵ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ساختمان در بروجرد

 

نقاشي ساختمان

 

آموزش رنگ آميزي ساختمان با قلم مو

آموزش رنگ آميزي با قلم مو

در اين مطلب به نكاتي در مورد چگونگي استفاده از قلم مو براي رنگ آميزي خواهيم پراخت. اينكه بدانيد چطور از قلم مو استفاده و نگهداري كنيد، نقاشي بهتري انجام خواهيد داد.

رنگ آميزي با قلم مو نيز در موارد زير رايج است:

هنگامي كه وسايل رنگ پاشي در دسترس نيست.

براي اولين رنگ آستر روي چوب

هنگامي كه دو يا چند رنگ مختلف روي هم زده شده است.

در مواقعي كه استفاده از پيستوله به تنهايي موثر نيست، مثلا هنگام رنگ آميزي بخشهاي باريك يا زاويه دار

پرداخت قلم مو :

قلم موهايي كه نو هستند بلافاصله قابل استفاده نيستند بنابراين بايد در ابتدا پرداخت شوند بدين معني كه موهايي كه كنده شده و گرد و غبار بايد از داخل قلم مو بيرون بيايند براي اين منظور قلم مو را محكم به سطح خشك و تميزي كشيده سپس آن را تكانده تا گرد و غبار و موهاي جدا شده ي آن بريزد

طرز كار با قلم مو :

1- با توجه به اينكه از حجم كل قسمت مويي قلم مو، فقط 3/1 آن مو 3/2 بقيه اش را هوا اشغال نموده ،لازم است كه به هنگام شروع كار قلم را چند نوبت در رنگ فرو برده و سپس به لبه ظرف كشيد. بدين ترتيب تمام موها به خوبي با رنگ آغشته شده و هواي بين آنها خارج مي شود.

2-براي برداشتن رنگ از قوطي لازم نيست تمام موي قلم را در رنگ فرو كنند، بلكه اگر تقريبا 3/1ارتفاع موي قلم را در رنگ فرو نمايند كفايت خواهد كرد. اين امر باعث مي شود دسته قلم به هنگام كار در قسمتهاي عمودي يا سقف كمتر آلوده شود و رنگ از دسته قلم مو چكه نكند

3-قلم آغشته به رنگ را ابتدا در يك جهت بر روي سطح مورد نظر كشيده و سپس در جهت متقاطع با جهت قبلي آن را پخش مي كنند. بهتر است شروع هر قسمت از بالا به پايين و خاتمه آن نيز از بالا به پايين باشد. بدين طريق از شره كردن رنگ به مقدار قابل توجهي كاسته مي شود

4-رنگ آميزي استر و رنگ دست اول را با فشار نسبتا بيشتري انجام مي دهند، زيرا پر كردن خلل و فرج سطح رنگ آميزي شونده (حتي بتونه شده) به عهده ي اين دو لايه است . رنگ دست دوم و رنگ رويه را قدري ملايم تر مي زنند زيرا كار پوشش صاف و نماي زيبا بخشيدن به سطح به عهده اين دو لايه است.

علل ماندن جاي قلم مو براي سطح رنگ آميزي شده :

1- غلظت زياد رنگ مصرفي

2- دماي رنگ مصرفي نسبت به محيط كار و شي رنگ آميزي شونده كمتر باشد . (يعني رنگ در محل سردي قرار داشته و قبل از متعادل شدن دماي آن با دماي محيط كار به مصرف رسيده است )

3- دماي شيء رنگ آميزي شونده نسبت به محيط و رنگ مصرفي كمتر باشد (يعني شيئي در محيط سردي بوده و پس از انتقال به محيط رنگ آميزي قبل از متعادل شدن دماي محيط كار بلافاصله رنگ آميزي شده است ).

4- رنگ مصرفي و شيي رنگ آميزي شونده دماي مناسب داشته اندولي به محيط سرد انتقال داده شده و بلافاصله رنگ آميزي انجام گرفته است.

5- قلم موي به كار رفته داراي كيفيت مطلوب و مناسب با رنگ مصرفي نبوده

حفاظت و نگهداري از قلم مو بعد از مصرف :

1- پس از اتمام كار قلم را به سطح تميز و خشكي نظير روزنامه يا مقوا كشيده تا رنگ اضافي مانده در آن زدوده شود سپس فورا با حلال مناسب شستشو داده

2- بهتر است قلم موي شسته شده را در محلول تميز حلال رنگ مورد نظر طوري آويزان كنند كه قسمت عمده ي موي قلم درآن قرار گيرد . اين كار به نرم ماندن قلم كمك به سزايي خواهد كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۲۸:۳۹ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ساختمان در لاهيجان

نقاشي ساختمان در كرج

آموزش رنگ آميزي و نقاشي ساختمان با پيستوله

در اين مطلب به چگونگي استفاده از پيستوله، نوع تنظيمات و ترفند هاي رنگ آميزي با پيستوله مي پردازيم….

در هنگام استفاده از پيستوله بايد به نكات زير توجه كنيد:

1- پاشيدن رنگ از راست به چپ و از چپ به راست با سرعت يكنواخت و در هر رفت و برگشت يكبار ماشه را رها كرده و دوباره بگيريد

2- در موقع پاشيدن حركت پيستوله بايد كاملا موازي سطح باشد حركت دادن پيستوله در روي كار به صورت قوسي باعث مي شود فاصله پيستوله نسبت به سطح در وسط كم شده و در كناره ها زياد شود و اين خود باعث شكم دادن رنگ در وسط مي شود .

3- فاصله پيستوله تا سطح كار بايد به اندازه و مناسب باشد.فاصله كم باعث تراكم زياد رنگ گرديده و شره مي كند (از سطح) و فاصله ي زياد بالعكس باعث پراكندگي رنگ گرديده سطح رنگ دانه دانه يا زبر مي شود به عبارتي به علت فاصله زياد پيستوله با سطح رنگ قبل از اينكه به سطح برخورد كند به علت تماس زياد با هوا پودر مي شود و بعد از نشستن روي كار سطح را زبر مي كندنقاشي ساختمان در كرج

4- فاصله ي مناسب با توجه به انواع مختلف رنگ و غلظتهاي گوناگون بين 20 الي 30 سانتيمتر در نظر گرفته شده است. در هر حركت حدود 50% از قسمت رنگ شده با حركت قبلي مجددا تحت پوشش حركت جديد قرار گيرد. علت اين امر تراكم متفاوت پاشيدگي رنگ از پيستوله مي باشد

5- در موقع پاشيدن هميشه از طرف خودمان (لبه اي كه به شما نزديكتر است) شروع به پاشيدن كنيم تا گرد رنگ به طرف مقابل كه رنگ نشده حركت كند اگر از طرف مقابل بپاشيم گرد رنگ روي كاري كه رنگ كرده ايم مي نشيند و كار را زبر مي كند

6- درجه حرارت رنگ هنگام پاشيدن و همچنين درجه حرارت قطعه كار در كيفيت كار نقش مهمي ايفا مي كنند درجه حرارت رنگ در موقع پاشيدن 22 درجه سانتيگراد و قطعه كار از 22 تا 30 درجه توصيه مي شودنقاشي ساختمان

7- فشار هواي لازم جهت پودر كردن رنگ به جنس و غلظت رنگ بستگي دارد فشار هواي خيلي كم رنگ را كاملا گرد نكرده و سطح رنگ شده چروك بر مي دارد و فشار هواي زياد سطح رنگ شده دانه مي زند پيستوله بايد طوري تنظيم شود كه هوا و رنگ به يك نسبت متعادل مخلوط واز درپوش پيستوله خارج شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۱۵:۵۵ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ساختمان در چرم شهر


 

 

آموزش دايره رنگ ايتن را در اينجا براي شما ارائه مينماييم. تقريبا ما همه ميدانيم كه سه رنگ اصلي كه بقولي تمام رنگها را ميتوان از ‏تركيب آنها بدست آورد عبارتند از زرد، قرمز و آبي. ‏ ما اين سه رنگ را كه در حقيقت سه رنگ اوليه نام دارند، به شكل ‏زير كنار هم قرار ميدهيم:‏

آموزش دايره رنگ ايتن

 

همانطور كه از قبل ميدانستيم بقيه رنگها از تركيب اين سه رنگ ‏بدست ميايد. حالا ما دو به دو اين رنگها را با هم تركيب ميكنيم و سه رنگ جديد بدست مي آوريم:‏

زرد + قرمز = نارنجي

قرمز + آبي = بنفش

آبي + زرد = سبز

سه رنگ نارنجي، بنفش و سبز را كه ساخته ميشود سه رنگ ثانويه ‏ناميده و آنها را مانند شكل زير كنار هم قرار ميدهيم:‏

آموزش دايره رنگ ايتن

 نقاشي ساختمان در كرج

تا اينجا از تركيب دو بدوي سه رنگ اوليه سه رنگ ثانويه بدست ‏آمد و در مجموع شش رنگ حاصل شد. حال اين شش رنگ را ‏مجددا دوبه دو با هم تركيب ميكنيم.‏

زرد + نارنجي = نارنجي زرد

نارنجي + قرمز = قرمز نارنجي

قزمر + بنفش = ارغواني (قرمز بنفش)

بنفش + آبي = نيلي (آبي بنفش)

آبي + سبز = فيروزه اي (سبز آبي)

سبز + زرد = سبز چمني (سبز زرد)

از تركيب دوبه دوي شش رنگ موجود شش رنگ جديد حاصل مي شود و در مجموع دوازده رنگ كنار هم مانند شكل زير بدست مياوريم:

آموزش دايره رنگ ايتننقاشي ساختمان در كرج


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۰۷:۳۹ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ساختمان دركهريزك

رنگ كردن ابزار ها

 

آموزش دايره رنگ ايتن را در اينجا براي شما ارائه مينماييم. تقريبا ما همه ميدانيم كه سه رنگ اصلي كه بقولي تمام رنگها را ميتوان از ‏تركيب آنها بدست آورد عبارتند از زرد، قرمز و آبي. ‏ ما اين سه رنگ را كه در حقيقت سه رنگ اوليه نام دارند، به شكل ‏زير كنار هم قرار ميدهيم:‏

آموزش دايره رنگ ايتن

 

همانطور كه از قبل ميدانستيم بقيه رنگها از تركيب اين سه رنگ ‏بدست ميايد. حالا ما دو به دو اين رنگها را با هم تركيب ميكنيم و سه رنگ جديد بدست مي آوريم:‏

زرد + قرمز = نارنجي

قرمز + آبي = بنفش

آبي + زرد = سبز

سه رنگ نارنجي، بنفش و سبز را كه ساخته ميشود سه رنگ ثانويه ‏ناميده و آنها را مانند شكل زير كنار هم قرار ميدهيم:‏

آموزش دايره رنگ ايتن

 

تا اينجا از تركيب دو بدوي سه رنگ اوليه سه رنگ ثانويه بدست ‏آمد و در مجموع شش رنگ حاصل شد. حال اين شش رنگ را ‏مجددا دوبه دو با هم تركيب ميكنيم.‏

زرد + نارنجي = نارنجي زرد

نارنجي + قرمز = قرمز نارنجي

قزمر + بنفش = ارغواني (قرمز بنفش)

بنفش + آبي = نيلي (آبي بنفش)

آبي + سبز = فيروزه اي (سبز آبي)

سبز + زرد = سبز چمني (سبز زرد)

از تركيب دوبه دوي شش رنگ موجود شش رنگ جديد حاصل مي شود و در مجموع دوازده رنگ كنار هم مانند شكل زير بدست مياوريم:

آموزش دايره رنگ ايتن


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۲:۰۱:۰۶ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ساختمان در پرديس

 

پتينه  كردن آرك و اوپن ساختمان با لوازم تركيه اي و غلطك

آماده سازي سطوح جهت اعمال رنگ اكريليك

در ابتدا خواص رنگ آكريليك (اكريليك) را بررسي مي كنيم

۱- ساخته شده از بهترين مواد اوليه و تكنولوژي بالا و سازگار با محيط زيست و سلامتي انسان.

۲- خشك شدن سريع و چسبندگي عالي و دوام و انعطاف پذيري خوب و قابليت شستشو و مقاوم به رطوبت و نداشتن بو و حساسيت زايي و تنفس مناسب و عدم جذب چرك و آلودگي و عدم نياز به حلال هاي آلي.

۳ – مناسب براي سطوح گچي ، سيماني ، آجري .

روش استفاده و آماده سازي سطوح جهت اعمال رنگ هاي اكريليك بر پايه آب

الف- سطوح گچي

۱- بهتر است سطوح گچي تازه به مدت ۳۰ روز مانده تا خشك شوند، آنگاه رنگ آميزي بر روي آنها صورت گيرد .

نقاش ساختمان در البرز

۲- در اثر فرآيند خشك شدن سطوح گچي، نمكهاي محلول برروي سطح گچي آمده و بعد از تبخير آب بر روي سطح باقي مي مانند كه به اين نمكها شوره گفته مي شود . شوره ها را مي توان مطابق استاندارد هاي بين المللي با استفاده از سركه خانگي برطرف كرد .

۳- حدود ۵/۰ كيلو گرم سركه خانگي را با يك گالن آب مخلوط نمائيد و آن را كاملاً هم بزنيد و با استفاده از پارچه اي آغشته به محلول مذكور كليه سطوح گچي را از هرگونه شوره برطرف نمائيد .

۴- با استفاده از پارچه آغشته به آب، اثرات سركه را از روي سطح برطرف نمائيد و منتظر بمانيد تا سطح كاملاً خشك شود .

۵- پس از خشك شدن، سطح آماده پذيرش پرايمر آكريليك مي باشد .

ب- براي ديوارهاي بيروني آغشته به جلبك، خزه، گياهان خاك دار و غيره…

۱- مايع سفيد كننده (وايتكس) را به نسبت حجمي ۱ به ۳ با آب مخلوط كنيد .

۲- با استفاده از پارچه اي كليه سطوح را كاملاً آغشته از محلول فوق نمائيد (از دستكش و ماسك استفاده كنيد)رنگ كردن ديوار به شيوه جديد تركيه اي

۳- حدود ۱۵ دقيقه صبر كنيد تا كليه موجودات تك سلولي نابود گردند .

۴- بوسيله كاردك يا ابزار مناسب ديگر سطوح آلوده را كاملاً بتراشيد .

۵- با استفاده از پارچه آغشته به آب اثرات احتمالي مايع سفيد كننده را از روي سطح برطرف نمائيد و منتظر بمانيد تا سطح كاملاً خشك گردد .

۶- بعد از خشك شدن، سطح آماده پذيرش پرايمر آكريليك مي باشد .

ج- سطوح بتوني يا سيماني

۱- بهتر است سطوح بتوني يا سيماني به مدت ۳۰ روز مانده تا خشك شوند و آنگاه رنگ آميزي برروي آنها صورت گيرد.

۲- چنانچه سطحي آغشته به گريس، روغن يا چربي باشد، بايد بوسيله حلال شستشو گردد .

۳- شوره هاي موجود برروي سطوح بتوني وسيماني رامي توان با استفاده از اسيد كلريدريك صنعتي برطرف كرد.

۴- اسيد كلريدريك ۳۷ % را به نسبت وزني ۱۵ به ۸۵ با آب در داخل يك ظرف پلاستيكي مخلوط كنيد. ( مراقب باشيد بايد حتماً اسيد به آرامي به داخل آب اضافه گشته و در حين اضافه كردن اسيد محتويات ظرف راهم بزنيد و حتما از محافظ چشم و صورت استفاده نماييد).

۵- سطوح بتوني يا سيماني را آغشته به محلول فوق نمائيد و حدود ۱۵ دقيقه به آن فرصت دهيد تا محلول فوق اثر خود را به نحو مطلوب داشته باشد .

۶- با استفاده از آب تميز سطح را كاملا بشوئيد و صبر كنيد تا سطح كاملاً خشك گردد .

۷- بعد از خشك شدن، سطح آماده پذيرش پرايمر آكريليك مي باشد .

روش مصرف

رنگ كردن ابزار ها

۱- پرايمر آكريليك را فقط با آب رقيق نمائيد .

۲- بوسيله غلطك، قلم مو يا پيستوله پرايمر آماده شده را بر روي سطح خشك و فاقـد هرگونه آلودگي از قبيل خزه، شوره، جلبك، گرد و خاك، روغن، گريس، چربي و . . . اعمال نمائيد.

۳- صبر كنيد تا پرايمر آكريليك خشك گردد. ( بسته به درجه حرارت و رطوبت محيط اين زمان ممكن است ۶-۴ ساعت به طول بيانجامد ).

۴- رنگ آكريليك پايه آب مصارف بيروني را به اندازه مورد نياز با آب رقيق كنيد زيرا پس از رقيق كردن قابليت نگهداري را ندارد .

۵- رنگ فوق را بوسيله غلطك، قلم مو يا پيستوله بر روي پرايمر خشك شده اعمال نمائيد .

۶- حداقل ۴ ساعت تا اعمال پوشش مجدد صبر كنيد.

تذكرات عمومي

۱- قبل از استفاده كليه رنگها را كاملاً باهم مخلوط كنيد .

۲- بهتر است رنگ هاي آكريليك مصارف بيروني را در زير نور مستقيم خورشيد به كار نبريد ولي در صورت نياز از نوع مخصوص آن (سيليكوني) استفاده نماييد.

۳- اگر احتمال مي دهيد كه در۴-۳ ساعت آينده باران خواهد باريد از رنگ هاي آكريليك مصارف داخلي استفاده نكرده و در صورت لزوم از رنگ مصارف بيروني استفاده كنيد .

۴- رنگهاي آكريليك مصارف داخلي و بيروني را به هيچ وجه بر روي سطوح خيس اعمال نكنيد .

۵- محدوده دمايي مناسب جهت اعمال رنگهاي آكريليك از ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتيگراد مي باشد .

۶- در رطوبت نسبي بيش از ۸۰% رنگ آميزي نكنيد .

۷- ابزار مورد استفاده را بلافاصله بعد از اتمام كار با آب شسته و در داخل ظرف محتوي نفت يا حلال ديگري نگهداري كنيد .

۸- اگر اين رنگها بر روي لباس ريخته شوند بايد بلافاصله با آب گرم و صابون شسته شوند در غير اين صورت پس از خشك شدن غير قابل پاكسازي و برگشت خواهند بود .

۹- از مادر رنگهاي آكريليك جهت همرنگ نمودن استفاده كنيد و به هيچ وجه از مادر رنگهاي پلاستيك (پلي وينيل استات) يا روغني الكيدي استفاده نكنيد .

۱۰- از نگهداري رنگ در محيطهاي سرد و از يخ زدگي رنگها جلوگيري نمائيد .

لازم بذكر است رنگ آكريليك ايراني با تنوع فراوان رنگي و كيفيت مطلوب نيزدر بازار موجود ميباشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۵۱:۵۰ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

 

نقاشي ساختمان در صادقيه

نقاش ساختمان در البرز

 

 

 

آماده سازي سطوح جهت اعمال رنگ اكريليك

در ابتدا خواص رنگ آكريليك (اكريليك) را بررسي مي كنيم

۱- ساخته شده از بهترين مواد اوليه و تكنولوژي بالا و سازگار با محيط زيست و سلامتي انسان.

۲- خشك شدن سريع و چسبندگي عالي و دوام و انعطاف پذيري خوب و قابليت شستشو و مقاوم به رطوبت و نداشتن بو و حساسيت زايي و تنفس مناسب و عدم جذب چرك و آلودگي و عدم نياز به حلال هاي آلي.

رنگ ابزار و گچ بري ها به صورت پتينه

۳ – مناسب براي سطوح گچي ، سيماني ، آجري .

روش استفاده و آماده سازي سطوح جهت اعمال رنگ هاي اكريليك بر پايه آب

الف- سطوح گچي

۱- بهتر است سطوح گچي تازه به مدت ۳۰ روز مانده تا خشك شوند، آنگاه رنگ آميزي بر روي آنها صورت گيرد .

۲- در اثر فرآيند خشك شدن سطوح گچي، نمكهاي محلول برروي سطح گچي آمده و بعد از تبخير آب بر روي سطح باقي مي مانند كه به اين نمكها شوره گفته مي شود . شوره ها را مي توان مطابق استاندارد هاي بين المللي با استفاده از سركه خانگي برطرف كرد .رنگ ابزار و گچ بري ها به صورت پتينه

۳- حدود ۵/۰ كيلو گرم سركه خانگي را با يك گالن آب مخلوط نمائيد و آن را كاملاً هم بزنيد و با استفاده از پارچه اي آغشته به محلول مذكور كليه سطوح گچي را از هرگونه شوره برطرف نمائيد .

۴- با استفاده از پارچه آغشته به آب، اثرات سركه را از روي سطح برطرف نمائيد و منتظر بمانيد تا سطح كاملاً خشك شود .

۵- پس از خشك شدن، سطح آماده پذيرش پرايمر آكريليك مي باشد .

ب- براي ديوارهاي بيروني آغشته به جلبك، خزه، گياهان خاك دار و غيره…

۱- مايع سفيد كننده (وايتكس) را به نسبت حجمي ۱ به ۳ با آب مخلوط كنيد .

۲- با استفاده از پارچه اي كليه سطوح را كاملاً آغشته از محلول فوق نمائيد (از دستكش و ماسك استفاده كنيد)

۳- حدود ۱۵ دقيقه صبر كنيد تا كليه موجودات تك سلولي نابود گردند .

۴- بوسيله كاردك يا ابزار مناسب ديگر سطوح آلوده را كاملاً بتراشيد .

۵- با استفاده از پارچه آغشته به آب اثرات احتمالي مايع سفيد كننده را از روي سطح برطرف نمائيد و منتظر بمانيد تا سطح كاملاً خشك گردد .

۶- بعد از خشك شدن، سطح آماده پذيرش پرايمر آكريليك مي باشد .

ج- سطوح بتوني يا سيماني

۱- بهتر است سطوح بتوني يا سيماني به مدت ۳۰ روز مانده تا خشك شوند و آنگاه رنگ آميزي برروي آنها صورت گيرد.

۲- چنانچه سطحي آغشته به گريس، روغن يا چربي باشد، بايد بوسيله حلال شستشو گردد .

۳- شوره هاي موجود برروي سطوح بتوني وسيماني رامي توان با استفاده از اسيد كلريدريك صنعتي برطرف كرد.

۴- اسيد كلريدريك ۳۷ % را به نسبت وزني ۱۵ به ۸۵ با آب در داخل يك ظرف پلاستيكي مخلوط كنيد. ( مراقب باشيد بايد حتماً اسيد به آرامي به داخل آب اضافه گشته و در حين اضافه كردن اسيد محتويات ظرف راهم بزنيد و حتما از محافظ چشم و صورت استفاده نماييد).

۵- سطوح بتوني يا سيماني را آغشته به محلول فوق نمائيد و حدود ۱۵ دقيقه به آن فرصت دهيد تا محلول فوق اثر خود را به نحو مطلوب داشته باشد .

۶- با استفاده از آب تميز سطح را كاملا بشوئيد و صبر كنيد تا سطح كاملاً خشك گردد .

۷- بعد از خشك شدن، سطح آماده پذيرش پرايمر آكريليك مي باشد .

روش مصرف

۱- پرايمر آكريليك را فقط با آب رقيق نمائيد .

۲- بوسيله غلطك، قلم مو يا پيستوله پرايمر آماده شده را بر روي سطح خشك و فاقـد هرگونه آلودگي از قبيل خزه، شوره، جلبك، گرد و خاك، روغن، گريس، چربي و . . . اعمال نمائيد.

۳- صبر كنيد تا پرايمر آكريليك خشك گردد. ( بسته به درجه حرارت و رطوبت محيط اين زمان ممكن است ۶-۴ ساعت به طول بيانجامد ).

۴- رنگ آكريليك پايه آب مصارف بيروني را به اندازه مورد نياز با آب رقيق كنيد زيرا پس از رقيق كردن قابليت نگهداري را ندارد .

۵- رنگ فوق را بوسيله غلطك، قلم مو يا پيستوله بر روي پرايمر خشك شده اعمال نمائيد .

۶- حداقل ۴ ساعت تا اعمال پوشش مجدد صبر كنيد.

تذكرات عمومي

۱- قبل از استفاده كليه رنگها را كاملاً باهم مخلوط كنيد .

۲- بهتر است رنگ هاي آكريليك مصارف بيروني را در زير نور مستقيم خورشيد به كار نبريد ولي در صورت نياز از نوع مخصوص آن (سيليكوني) استفاده نماييد.

۳- اگر احتمال مي دهيد كه در۴-۳ ساعت آينده باران خواهد باريد از رنگ هاي آكريليك مصارف داخلي استفاده نكرده و در صورت لزوم از رنگ مصارف بيروني استفاده كنيد .

۴- رنگهاي آكريليك مصارف داخلي و بيروني را به هيچ وجه بر روي سطوح خيس اعمال نكنيد .

۵- محدوده دمايي مناسب جهت اعمال رنگهاي آكريليك از ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتيگراد مي باشد .

۶- در رطوبت نسبي بيش از ۸۰% رنگ آميزي نكنيد .

۷- ابزار مورد استفاده را بلافاصله بعد از اتمام كار با آب شسته و در داخل ظرف محتوي نفت يا حلال ديگري نگهداري كنيد .

۸- اگر اين رنگها بر روي لباس ريخته شوند بايد بلافاصله با آب گرم و صابون شسته شوند در غير اين صورت پس از خشك شدن غير قابل پاكسازي و برگشت خواهند بود .

۹- از مادر رنگهاي آكريليك جهت همرنگ نمودن استفاده كنيد و به هيچ وجه از مادر رنگهاي پلاستيك (پلي وينيل استات) يا روغني الكيدي استفاده نكنيد .

۱۰- از نگهداري رنگ در محيطهاي سرد و از يخ زدگي رنگها جلوگيري نمائيد .

لازم بذكر است رنگ آكريليك ايراني با تنوع فراوان رنگي و كيفيت مطلوب نيزدر بازار موجود ميباشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: انواع رنگ آميزي ساختمان، رنگ آميزي ساختمان، نقاشي خانه، نقاشي ساختمان تهران، نقاشي رنگ روغن ساختمان، تصاوير نقاشي ساختمان، رنگ پلي كالر، قيمت رنگ مولتي كالر، عكس نقاشي ساختمان، انواع رنگ آميزي منزل، بهترين نوع رنگ ساختمان، نقاشي خونه، نقاشي ساختمان مولتي كالر، نقاشي منزل، بهترين رنگ براي ساختمان، انواع رنگهاي مولتي كالر، رنگ مولتي كالر، رنگ پلاستيك، رنگ داخلي ساختمان، رنگ و نقاشي ساختمان، قيمت رنگ بلكا، قيمت رنگ ساختمان، طراحي رنگ ساختمان، طراحي نقاشي ساختمان، طرحهاي رنگ مولتي كالر، نقاشي، نقاشي گلستان، ،
موضوع:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۳۹:۱۲ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ساختمان در تهرانپارس

 

آشنايي با انواع رنگ روغني و پلاستيك

رنگ ها دو نوع هستند: رنگ روغني و رنگ پلاستيك

رنگ روغني در مواردي استفاده مي شود كه تابش مستقيم آفتاب يا بارش مستقيم برف و باران وجود داشته باشد. ولي رنگ پلاستيك به خاطر مخلوط شدن سريع آن با آب و استقامت كم آن، فقط در سقف اتاقها استفاده مي شود چون به هيچ عنوان آب و نور خورشيد مستقيما به آن نمي تابد.

پتينه كاري و طراحي دكوراسيون

الف) رنگ روغني:

مات – روشن – براق – كدر ( مشكي )

مات: به رنگهايي گفته مي شود كه درخشش خيلي پاييني دارند و غلظت روغن در آنها كم است و بيشتر براي آستر كارها استفاده مي شود.

روشن: بيشتر به رنگهايي گفته مي شود كه به عنوان ماده رنگ، با رنگ سفيد آميخته مي شود.

براق: به رنگهايي گفته مي شود كه درخشش آنها در مقابل نور بيشتر و حركت آن روانتر است و ليزي آن بيشتراست و غلظت روغن در اين نوع رنگ، بيشتر از بقيه رنگها است.

كدر : به رنگ سياهي كه به عنوان ماده رنگ با رنگهاي ديگر آميخته مي شود و براي پوشش بيشتر كار و نبودن براقي زيادي استفاده مي شود.

ب) رنگ پلاستيك :

پلاستيك و نيمه پلاستيك

( در بازار به ۲ صورت در بازار يافت مي شود)

نيمه پلاستيك به خاطر اينكه در آن غلظت چسب چوب كمتر است، چسبندگي آن نيز كمتر و استقامت آن بسيار كم است ولي رنگ تمام پلاستيك كه در آن از چسب چوب بالايي استفاده شده و چسبندگي آن و زيبايي آن بسيار بيشتر از نيمه پلاستيك است.

توصيه: از رنگ تمام پلاستيك استفاده مي شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۲۸:۴۰ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]

نقاشي ساختمان در مهراباد

 

آشنايي با انواع رنگ روغني و پلاستيك

رنگ ها دو نوع هستند: رنگ روغني و رنگ پلاستيك

رنگ روغني در مواردي استفاده مي شود كه تابش مستقيم آفتاب يا بارش مستقيم برف و باران وجود داشته باشد. ولي رنگ پلاستيك به خاطر مخلوط شدن سريع آن با آب و استقامت كم آن، فقط در سقف اتاقها استفاده مي شود چون به هيچ عنوان آب و نور خورشيد مستقيما به آن نمي تابد.

الف) رنگ روغني:نقاشي ساختمان در كرج

مات – روشن – براق – كدر ( مشكي )

مات: به رنگهايي گفته مي شود كه درخشش خيلي پاييني دارند و غلظت روغن در آنها كم است و بيشتر براي آستر كارها استفاده مي شود.

روشن: بيشتر به رنگهايي گفته مي شود كه به عنوان ماده رنگ، با رنگ سفيد آميخته مي شود.پتينه كاري روي شومينه و ابزار ها گچبري شده

براق: به رنگهايي گفته مي شود كه درخشش آنها در مقابل نور بيشتر و حركت آن روانتر است و ليزي آن بيشتراست و غلظت روغن در اين نوع رنگ، بيشتر از بقيه رنگها است.

كدر : به رنگ سياهي كه به عنوان ماده رنگ با رنگهاي ديگر آميخته مي شود و براي پوشش بيشتر كار و نبودن براقي زيادي استفاده مي شود.

ب) رنگ پلاستيك :

پلاستيك و نيمه پلاستيك

( در بازار به ۲ صورت در بازار يافت مي شود)

نيمه پلاستيك به خاطر اينكه در آن غلظت چسب چوب كمتر است، چسبندگي آن نيز كمتر و استقامت آن بسيار كم است ولي رنگ تمام پلاستيك كه در آن از چسب چوب بالايي استفاده شده و چسبندگي آن و زيبايي آن بسيار بيشتر از نيمه پلاستيك است.

توصيه: از رنگ تمام پلاستيك استفاده مي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۴۷:۲۴ ] [ بابك قلي پور ] [ نظرات (0) ]
کد کج شدن تصویر
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 64
دیروز : 233
افراد آنلاین : 1
همه : 20046
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
کد کج شدن تصویر

اینستاگرامی ها

  دستگاه برش لیزر  /  تور نجف /  دوربین مداربسته بیسیمسئو کار حرفه ای  / تشک بادی /  رزرو هتل /  هتل اسپیناس پالاس / ثبت آگهی رایگان / دستگاه برش لیزر / خدمات نظافتی در مشهد / باربری / بسته بندی لوازم منزل / دانلود بازی اندروید , دانلود نرم افزار اندروید

» سوغاتی های محلی بوداپست | خرید از بازارهای بوداپست مجارستان
» اقامتگاه های ارزان جهان، راهی مناسب برای صرفه جویی
» فیلم های دیدنی درباره آفریقا، اوج غرور ملتی ستمدیده
» تفریح در جزایر مالزی برای گذراندن تعطیلات
» لوح سنگی قرن 17 به ایران باز می گردد!!
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | گرگ و میش دبی
» جاذبه های گردشگری و اطلاعات لازم در سفر به صربستان
» شرایط اعزام زائران به عراق تغییر می کند
» معروف ترین کتاب های آفریقای جنوبی، تجربه سفری مجازی و شیرین
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | کیهان نورد نوجوان
» میدان های نبرد اسکاتلند در گذشته و حال | گذاری در تاریخ اسکاتلند
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | موج نو
» نرده های استفاده شده به عنوان برانکارد، شگفتی در جنگ
» قدیمی ترین سیاره نما در هلند، اوج شگفتی علم در جهان
» مرکز شگفت انگیز موسیقی جهان، مرموز و عجیب در قلب تاریخ
» آشنایی با بهترین هتل های آمستردام در سفر به هلند
» تپه ای تاریخی به قبرستان تبدیل شد
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | جنگ مرغ دریایی
» 10 مورد از شگفت انگیز ترین استخرهای هتل در سرتاسر جهان
» سفری تکرار نشدنی به جاذبه های گردشگری بافق
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | غرقه در گل
» سفری مجازی به جاذبه های گردشگری اشکذر یزد
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | پارکینگ
» بهترین رستوران های تبریز | خوشمزه ترین غذاهای ایرانی
» سفری جذاب به شهرستان بهاباد در استان یزد
» سفری تکرار نشدنی به بافت فرهنگی، تاریخی میبد
» بازار تهران؛ گشت و گذار در منبعی سرشار از اجناس و خوراکی ها
» زلزله قوی تر است یا نیاوران؟
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | طلوع باشکوه
» نمایشگاه دیدنی موزه لوور راهی مشهد می شود!
» سوغاتی های استان مرکزی | پایتخت صنعتی ایران
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | مادر ساحل
» مسجد جامع کبیر یزد | بلندترین مناره ها در جهان
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | قلمرو سلطنتی
» به بهترین هتل های پکن با دیدی متفاوت تر نگاه کنید!
» سفر به رنگی ترین شهرهای دنیا، سفر به دنیایی شاد و کودکانه
» سواحل زیبای جزایر هاوایی، اوج آرامشی وصف نشدنی
» بهترین شهرهای دنیا برای پیاده روی را متفاوت تجربه کنید
» ایران به رتبه هفتم در بین رقبای خود رسید!
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | تپه 45
» سفری مجازی به جاذبه های تاریخی مهریز یزد
» نقاشی های درباری ایرانی سر از تفلیس درآوردند!
» شهرستان نمونه گردشگری تفت در استان یزد
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | سفر اول
» سفری مجازی به مقاصد گردشگری شهرستان خاتم یزد
» عکس منتخب نشنال جئوگرافیک | کارخانه آجر
» جاهای دیدنی زاهدان | سفری هیجان انگیز و مجازی به زاهدان
» مقاصدی برای سفر جذاب و خاطره انگیز، مطمئن ولی پر استرس
» پاسارگاد از دید توریست های خارجی | نکاتی که خوب است بدانید !!
» جزیره دیدنی با مردم خداحافظی می کند!